Навігація цифровим фронтиром: ключові тренди бізнес-трансформації для 2024 року
Сальвадор Ордоріка (Salvador Ordorica), CEO першокласного міжнародного бюро перекладів The Spanish Group LLC, поділився п’ятьма трендами цифрової трансформації бізнесу, яких, на його думку, у 2024 році варто дотримуватимуватися компаніям.
За останні три роки, особливо з появою коронавірусу, бізнес трансформувався швидше, ніж будь-коли. Як власнику бізнесу, мені довелося автоматизувати багато своїх процесів і зробити їх більш пристосованими до цифрового ландшафту. Однак навіть після того, як світ почав повертатися до нормального життя, ці зміни не зупинилися, і світ бізнесу продовжує трансформуватися щодня.
Але як нам, власникам бізнесу, залишатися в авангарді цифрових рішень, що постійно змінюються? Найкращий спосіб — бути в курсі останніх трендів, а також адаптувати та коригувати структуру своєї компанії, щоб вона продовжувала зростати.
На початку нового року я помітив кілька ключових трендів, які, на мою думку, матимуть вирішальне значення для зростання бізнесу. Нижче наведено 5 трендів цифрової трансформації бізнесу, яких, на мою думку, дотримуватимуться різні компанії, і пропоную вам розглянути можливість їхнього впровадження для подальшого зростання.
Чому цифрова трансформація бізнесу важлива
Люди часто кажуть нам «слідувати останнім трендам» у бізнес-трансформації, але яка справжня причина стоїть за цим? Насправді є кілька причин, чому ви мусите дбати про оновлення цифрової складової вашої компанії, виходячи з поточного бізнес-клімату:
- Ми живемо в цифрову епоху, коли багато споживачів потребують сучасних інструментів і методів, які допоможуть зробити їхню подорож із вами простішою.
- Стратегії цифрової трансформації допомагають вам робити більше за менший час, що може підвищити рівень задоволеності клієнтів, а отже, покращити їхню оцінку та збільшити кількість рекомендацій.
- Правильні цифрові рішення можуть заохотити членів команди до кращої колаборації, оптимізуючи ваші процеси та роблячи їх більш продуктивними.
П’ять ключових трендів 2024 року
1. Впровадження технології штучного інтелекту
Штучний інтелект розроблявся роками, але лише у 2023 році генеративний ШІ дійсно став мейнстрімом. Технологія ШІ показала, наскільки корисною вона може бути для бізнесу, але з її впровадженням також виникло кілька проблем. Проте ШІ-інструменти часто оновлюють своє програмне забезпечення, а це означає, що у 2024 році вони, без сумніву, матимуть ще більший вплив у різних галузях.
Незалежно від того, в якому секторі ви працюєте, найімовірніше, існує певна форма ШІ-технології, яка може допомогти вашому бізнесу, наприклад, у підтримці клієнтів. Однак важливо визнати, що навіть попри стрімкий розвиток, ШІ ніколи не зможе повністю замінити деякі можливості людської праці та інтелекту.
Складність людського пізнання, емоційного розуміння та креативності залишається незрівнянною для систем ШІ. Тому вкрай важливо визнати симбіотичний зв’язок між ШІ та людським досвідом. Знання того, коли і як ефективно використовувати ШІ, стає першорядним для максимізації його потенціалу.
2. Багаторівнева кібербезпека
Одним із найважливіших аспектів будь-якого бізнесу є забезпечення конфіденційності своїх клієнтів. Саме тому це те, що має бути на першому місці в переліку завдань для трансформації бізнесу в 2024 році. Досить багато клієнтів вважають, що бренди захищають їхні дані та інформацію належним чином, тому я пропоную компаніям почати застосовувати багаторівневий підхід до кібербезпеки.
Багаторівневий підхід передбачає впровадження не одного, а різних рішень із кібербезпеки, що ускладнює хакерам доступ до конфіденційної інформації. Деякі з цих рішень можуть включати впровадження надійних брандмауерів, технології шифрування SSL, двофакторної автентифікації та регулярний аудит безпеки. Ви завоюєте довіру своїх клієнтів і зможете спокійно працювати над іншими сферами вашого бізнесу.
3. Персоналізований контент
За останні кілька років контент став набагато більш цифровим, оскільки все менше компаній використовують флаєри та білборди, а натомість переходять до соціальних мереж та інших онлайн-платформ. Одна з причин цього полягає в тому, що таргетувати свою клієнтську базу та відстежувати результати простіше. Однак для найкращого підходу додайте до свого контенту рівень персоналізації, який відповідатиме індивідуальним інтересам демографічних груп, до яких ви хочете звернутися.
Персоналізація вашого контенту та інших цифрових стратегій може дати вам набагато більше шансів генерувати потенційних клієнтів. Оскільки в цьому році все більше компаній будуть робити це, я рекомендую вам стрибнути в човен і переконатися, що ви залишаєтесь на вершині конкуренції.
4. Інтеграція гібридної робочої моделі
Ми всі очікували побачити велике повернення до офісів у минулому році, але багато компаній продовжували працювати віддалено або навіть інтегрували гібридну робочу модель у структуру своєї компанії. Ми, без сумніву, побачимо, що в цьому році все більше підприємств впроваджуватимуть ці моделі на своїх робочих місцях, оскільки вони часто пропонують вищий ступінь дотримання принципу рівності для працівників.
Коли структура вашої компанії в основному базується на роботі онлайн, ви надаєте можливості більшій кількості людей, які, можливо, ніколи раніше не мали змоги відвідувати офіс. Це не тільки допомагає їм, але й відкриває доступ до вашого кадрового резерву для тих, хто має набагато кращий набір навичок, створюючи основу для майбутнього успіху.
5. Більш надійна автоматизація
Складні бізнес-структури та процеси відходять у минуле, оскільки і працівники, і клієнти хочуть простіших, більш стандартизованих методів. Із кожним роком все більша автоматизація стає трендом цифрової трансформації бізнесу — просто тому, що ми завжди шукаємо шляхи для оптимізації процесів і підвищення ефективності всередині компанії.
Інструменти автоматизації стають все більш звичним явищем у бізнесі, і я не сумніваюся, що це продовжиться і в 2024 році. Якщо ви хочете працювати ефективніше і допомогти своїм клієнтам отримати максимальну віддачу від ваших продуктів або послуг, розгляньте можливість інтеграції відповідного програмного забезпечення для автоматизації, щоб зменшити кількість помилок, що допускаються вручну, й утримати свою компанію на вершині успіху.
За матеріалами Forbes.
Ілюстрація: blog.lumen.com
|