ТЕНДЕНЦІЇ | Інновації 31 березня 2008 р.

Контакт із клієнтами: Глобальні інновації

Щорічне дослідження корпорацій, які здійснили найбільші інвестиції у дослідження та розвиток, виявило два основних фактори успіху: пов'язування між собою інноваційної моделі та корпоративної стратегії та постійний фокус на бажання клієнтів.

Яким чином компанії здатні забезпечити успішність інновацій? Вони можуть збільшувати бюджети на інновації, наймати найкращих інженерів, впроваджувати найновіші технології та проводити найкращі маркетингові дослідження. Але до тих пір, поки вони чітко не усвідомлюватимуть мету своєї діяльності та бажання своїх клієнтів, їхні зусилля навряд чи зможуть принести реальну користь. Принаймні, в порівнянні з конкурентами, які вдало справляються із цими завданнями.

Коли Джона Шіча (John Schiech), президента напрямку у компанії Black & Decker, запитали, що зробило його компанію настільки успішною, він відповів просто: "Інженери, маркетинг та години комунікацій".

Нове дослідження ще раз доводить важливість корпоративних інновацій. Завдяки йому було ідентифіковано три відмінні інноваційні стратегії. Фактично кожна компанія, як виявилося пізніше, віддає перевагу одній із цих стратегій:

  • Шукачі потреби (need seekers): Компанії, які активно залучають наявних і потенційних клієнтів для створення нових продуктів, сервісів та процесів. Вони намагаються бути першими, хто вийде на ринок з цими продуктами.

  • Читачі ринку (market readers): Компанії, які постійно тримають руку на пульсі ринку, поступово змінюючись разом із ним.

  • Драйвери технологій (technology drivers): Компанії, які намагаються завжди використовувати можливості, що з'являються у них завдяки новітнім технологіям. Вони постійно збільшують свої інвестиції у дослідження та розвиток, а також часто намагаються вирішити проблеми споживачів ще задовго до того, як вони виникнуть.

Можливо, одним із найважливіших відкриттів цього дослідження стало те, що жодна із цих стратегій не дає компанії якоїсь особливої переваги чи є кращою, ніж інші. Інакше кажучи, кожна з цих стратегій може перетворити компанію на висококласного інноватора. Більший же вплив на успішність компаній має не інноваційна стратегія, а зв'язок між стратегією та фокусом на споживачів.

За матеріалами "The Customer Connection: The Global ­­­Innovation 1000", strategy+business.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак.




ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Рік продуктивності. Експерименти з часом, увагою та енергієюРік продуктивності. Експерименти з часом, увагою та енергією
Ваш надійний тилВаш надійний тил
X10: Правило переможця. Як отримувати максимум від життяX10: Правило переможця. Як отримувати максимум від життя

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)