ТЕНДЕНЦІЇ | Клієнтський досвід 22 квітня 2019 р.

Тренди-2019: новітня єдність

Джерело: open

Останнім часом експерти кажуть: на зміну глобалізації приходить деглобалізація. А це означає, що для людей стає дуже важливим відчувати зв’язок з певним місцем чи спільнотою. Все більше досліджень доводять наявність кореляції між рівнем щастя і вкоріненням у соціум, громаду, «плем’я». Але проблема в тому, що підтримувати цей зв’язок сьогодні дуже складно. Втім, на допомогу приходять компанії та бренди.

Тренди-2019: новітня єдність

На думку фахівців trendwatching.com, у 2019-му році споживачі активно користуватимуться продуктами та середовищами, які дозволяють соціалізуватись та відчути себе частиною чогось більшого. Що підживлює цей тренд?

По-перше, люди починають усвідомлювати ступінь своєї залежності від смартфонів і негативний вплив, який вона спричиняє. 54% американських підлітків кажуть, що витрачають занадто багато часу на телефон. І оскільки число досліджень, які демонструють наслідки такої поведінки, лише зростає — послуги, які дозволяють відволіктись від екрану, а натомість провести час з іншими, користуватимуться попитом.

По-друге, життя людей стає все більш відокремленим. Можна замовити практично що завгодно з доставкою до дверей, а одного дня їжу й інші покупки нам привозитимуть роботи — тобто ми й не бачитимемо людей, сидячи вдома. У ЄС постійно зростає кількість домогосподарств, що складаються з однієї людини: у 2010-му році їх було 31%, а у 2017-му — вже 34%. І це починає лякати, викликаючи бажання приєднатися до громади.

І, по-третє, спільноти зараз все частіше формуються не за традиційними демографічними критеріями на кшталт віку, статі, вірувань, а скоріше за інтересами, смаками й пристрастями. А це — з урахуванням розвитку технологій — відкриває безліч можливостей для пошуку «своїх».

Чимало компаній вже зрозуміли, яку потужну силу приховує в собі описаний тренд, і намагаються допомогти споживачам відчути зв’язок з іншими людьми. Робити це можна різними шляхами: створювати фізичний простір для зустрічей з однодумцями, віртуальні середовища, пропонувати послуги тощо.

Спільноти зараз все частіше формуються не за традиційними демографічними критеріями на кшталт віку чи статі, а скоріше за інтересами та смаками

Наприклад, у грудні 2018 року бренд одягу для спорту та відпочинку Lululemon у партнерстві з видавництвом Penguin Random House відкрив невелику бібліотеку у своєму магазині у Нью-Йорку. У цій бібліотеці можна знайти більше тисячі книжок — художніх і не тільки. Також тут проводитимуться спеціальні події, скажімо, публічні читання.

У лютому 2019-го глобальна мережа готелів Ibis проанонсувала намір кардинально змінити досвід своїх клієнтів. Вона хоче зробити готелі місцем зустрічі гостей з локальною громадою, збільшити кількість інтеракцій між ними. Таким чином, готелі перетворяться на "хаби", де можна буде не лише переночувати та поїсти, але й відчути себе частиною місцевої спільноти, хоча б на деякий час.

Компанія Nike також переосмислює свої магазини. У січні 2019-го вона відкрила перший оновлений магазин у Каліфорнії. Тепер він являє собою громадський простір для бігунів, де вони можуть поспілкуватися, поділитися досвідом.

А мережа супермаркетів Walmart вирішила організовувати ігрові змагання й інші події для відвідувачів. У листопаді 2018 року у партнерстві з Esports Arena у п’яти магазинах відбулися нічні змагання з відеоігор, а також пропонувалися відкриті години, коли клієнти могли потренуватися чи пограти разом.

Звичайно, ідея про створення спільноти клієнтів — зовсім не нова. Проте зараз у фокус компаній потрапляє досвід, який отримують споживачі від спілкування з іншими людьми, а також їхнє соціальне благополуччя. Для того щоб використати силу цього тренду, варто запитати себе: хто з наших клієнтів найбільше страждає від соціальної відокремленості? Кому бракує безпечного простору, щоб зустрічатися з новими людьми й пробувати щось нове? Як ми можемо задовольнити їхню потребу?

За матеріалами trendwatching.com.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Не мона. Зміниш звички — зміниш життя!Не мона. Зміниш звички — зміниш життя!
Ніколи не їжте наодинці та інші секрети успіху завдяки широкому колу знайомствНіколи не їжте наодинці та інші секрети успіху завдяки широкому колу знайомств
Міф про мотивацію. Як налаштуватися на перемогуМіф про мотивацію. Як налаштуватися на перемогу

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)