Більшість компаній нічого не знають про управління
Макс Нісен (Max Nisen), репортер видання Business Insider та випускник Pomona College, ділиться результатами дослідження, яке доводить, що керівництво більшості компаній практично нічого не знає про практики менеджменту.
Компанії суттєво відрізняються за якістю своїх пізнань у сфері управління. В іншому разі ми не змогли б спостерігати таку велику кількість історій успіху та провалів щорічно. Компанії регулярно потрапляють і знову вилітають з переліку Fortune 500, банкрутують чи швидко зростають.
Але попри цей факт за даними дослідження, опублікованого на сторінках Harvard Business Review, участь в якому взяло 8000 виробників із 20-ти країн, 79% респондентів переконані, що їхні управлінські тактики знаходяться на рівні "вище середнього".
Втім, після проведення інтерв'ю з менеджерами, дослідники спробували власноруч оцінити рівень управлінських практик у їхніх компаніях і виявили, що всього 15% американських компаній і менше 5% компаній у середньому в світі перевищили рейтинг 4 за 5-бальною шкалою рівня управлінських практик. При цьому 30% американських компаній отримали рейтинг нижче 3. В Індії, Китаї та Бразилії кількість таких компаній сягнула 70%.
Існує ймовірність, що більшість респондентів просто не захотіли визнавати, що у їхніх компаніях існують серйозні проблеми з управлінською ефективністю. Та якщо вони дійсно навіть не здогадуються, що рівень управління у їхніх компаніях далекий від ідеального, то це може вилитися у серйозні проблеми, тому що вони не переймаються пошуком кращих опцій для роботи над подальшим розвитком.
Розробка ефективних управлінських практик вимагає суттєвих інвестицій часу та значної роботи над збором та аналізом даних. Наступним кроком для менеджерів повинна стати розробка ефективних стимулів, які змогли б виправити ситуацію на краще. Але цього ніколи не трапиться, якщо ніхто не визнає наявності проблеми.
За матеріалами "Most Companies Don't Know A Thing About Management", Business Insider.
|