ТЕНДЕНЦІЇ | Споживач нового типу 11 квітня 2012 р.

Поштовх до змін: Від споживачів до партнерів

Компанії повинні вдосконалювати свої моделі ведення бізнесу у світлі появи нового типу активних споживачів.

This time it's personal: from consumer to co-creator
Компаніям стає все складніше складати портрет своєї цільової аудиторії, розуміти її й задовольняти потреби. Такий висновок був зроблений за підсумками недавнього дослідження "Від споживачів до партнерів" (This time it's personal: from consumer to co-creator), проведеного компанією Ernst & Young шляхом опитування 25 тис. споживачів у 34-ти країнах як з розвинутою, так і економікою, що розвивається. Однією з цілей дослідження було зрозуміти, які стимули рухають споживачами при прийнятті купівельних рішень. У рамках дослідження вивчалися продажі десяти різних видів товарів і послуг, включаючи продукти харчування і безалкогольні напої, побутову техніку й державні послуги. У результаті було виявлено п'ять основних тенденцій.

Традиційна сегментація ринку більше не діє. Споживач стає все більше мінливим і непостійним у своїх перевагах і способах самовираження, змушуючи бізнес увесь час підбудовуватися під себе.

Прихильність певним брендам стає характерним рушійним механізмом прийняття купівельних рішень у країнах з економікою, що розвивається. Ситуація в розвинених країнах інша — там характерною рисою є саме недолік лояльності в купівельному середовищі.

Індивідуальний підхід до клієнта став найважливішим пріоритетом. Маса можливостей відкривається компаніям, здатним установити контакт з онлайн-аудиторією, використовуючи сучасні засоби соціального спілкування, наприклад, такі як соціальні мережі й інші цифрові канали.

Споживач здатний без проблем знайти для себе найбільш вигідну пропозицію, відмітаючи менш конкурентноздатні, оскільки на сьогоднішній день йому доступна будь-яка інформація про товари, послуги, їхні характеристики і ціни.

Споживачі нового типу хочуть мати можливість більше впливати на якість товарів і послуг і брати активну участь у процесі створення нової продукції, не бажаючи відігравати роль пасивного покупця.

За матеріалами Ernst & Young, "Комп&ньоН".



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Магічне мистецтво ігноруванняМагічне мистецтво ігнорування
Закони переможців. Як здійснити cвої мріїЗакони переможців. Як здійснити cвої мрії
Tiny Habits. Крихітні звички, які змінюють життяTiny Habits. Крихітні звички, які змінюють життя

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)