ТЕНДЕНЦІЇ | Неочевидне 29 травня 2020 р.

Чотири неочевидних значимих трендів 2020 року

Щороку автор і підприємець Рохіт Бхаргава (Rohit Bhargava) приділяє багато свого часу, з’ясовуючи, які тренди будуть найбільш значущими і ефективними, а потім випускає книгу про них у рамках своєї серії «Неочевидне» (Non-Obvious).

Він планував розповісти про тренди 2020 на фестивалі SXSW у цьому році, але, як і будь-який інший великий офлайн-захід, він був скасований. Варто відзначити, що пандемія змінила тим чи іншим чином більшість трендів Бхаргави 2020 року. Однак не всі.

Насправді, Covid-19 посилив кілька трендів, які вже були на підйомі, і тепер вони стали ще більш значущими. Бхаргава визначає неочевидний тренд як «унікальне кураторське спостереження за прискореним сьогоденням». Він поділився цими трендами, а також тим, як ми можемо витягти з них максимальну користь і знайти сенс в умовах хаосу і плутанини.

Чотири неочевидних значимих трендів 2020 року (Рохіт Бхаргава)

Рівайвелізм (Велике пробудження)

Приголомшені технологіями і відчуттям, що життя дедалі сатє надто складним, люди шукають більш прості переживання, які викликають ностальгію і нагадують їм про більш передбачуваний час; ми відроджуємо звички, засоби масової інформації або зв’язку, котрі знаходимо втішними або обнадійливими. Цей тренд вже існував до пандемії; Бхаргава включив його в свою доповідь SXSW у 2019 році. Шалена швидкість технологій змусила багатьох із нас бажати сповільнитися і переглянути роль, яку наші телефони і комп’ютери грають у нашому повсякденному житті.

«Але тепер», — каже Бхаргава, — «рівайвелізм набирає ще більший імпульс; якщо раніше світ здавався складним і приголомшливим, то це почуття, коли ми потрапили в глобальну кризу в галузі охорони здоров’я, збільшилося тепер на порядок».

Замість того, щоб потонути в надто суперечливій інформації, люди свідомо скорочують час, що витрачається на новини та соціальні мережі, і шукають форми розваг, які давно відкинуті: книги, пазли, класичні відеоігри, настільні гри. Ми знов спілкуємося з друзями і родичами, з якими не спілкувались довгий час. Ми пробуємо старі кухонні рецепти, тому що не можемо ходити в ресторани.

Настав час заново відкрити аналогові речі; «Ми можемо робити це поза межами технологій». Тепер, коли ми були змушені знайти заміну для багатьох компонентів нашого повсякденного життя, можливо, ми дізнаємося, що нам не потрібно настільки залежати від наших пристроїв.

Метод стогу сіна

За словами Бхаргави, замість того, аби намагатися переварити і розібратися у всіх новинах, твітах, мемах, подкастах, статтях і відео, ми маємо приділяти більше часу спробам зрозуміти людей: «Як ми стаємо людьми, котрі розуміють інших? Що спонукає їх вірити у щось? Що змушує їх діяти? Що їх привертає?»

Процес розуміння людей, за Бхаргавою, включає в себе те, що він називає методом стогу сіна. Замість того, щоб шукати голку в стозі сіна, він збирає «сіно» (ідеї та історії), а потім використовує його, щоб знайти і визначити «голку» (тренд). Ключовою частиною збору цінної інформації є її пошук у місцях, в яких ви зазвичай і не думаєте шукати. Це означає, що потрібно використовувати, наприклад, ЗМІ, орієнтовані на іншу демографічну групу.

Людяний режим

Друга тенденція — це, по суті, більш тонка варіація першої. Втомившись від технологій, які ізолюють нас друг від друга, люди шукають і цінують фізичний, справжній і недосконалий досвід, отриманий іншими. Коли ми не можемо обійняти наших друзів і родичів або навіть поговорити з продавцями без масок і пластикових перегородок, ми жадаємо чуйних, людських переживань.

Вищезазначена залежність від цифрових пристроїв як способу взаємодії з іншими людьми видається принизливою зараз, коли ми навіть не маємо особистісної опції. До пандемії ми покладалися на соціальні мережі, щоб зв’язати нас, комунікувати і спілкуватися один з одним, ділитися нашими думками і уподобаннями, та задіювати алгоритми для оптимізації і поліпшення наших покупок, пересування та іншого досвіду.

«Зараз ми знаходимося в момент, коли сьогодення прискорюється ще швидше»

Хоча все це не зникне і може навіть подвоїтися у світі, де фізичний контакт тепер сприймається як небезпечний, ми усвідомлюємо, наскільки важливі і незамінні наші людські зв’язки.

«У першу чергу ми повинні зосередитися на емпатії», — каже Бхаргава. — «Емпатійний підхід (будь то в бізнесі або просто з нашими сім’ями і друзями), швидше за все, буде дуже корисним людям у нинішній ситуації».

Миттєве знання

Чи набули ви якихось нових навичок під час локдауна? Яка ймовірність того, що ці навички або звички збережуться після того, як все це закінчиться?

За словами Бхаргави, споживаючи миттєві знання на вимогу, ми виграємо від більш швидкого вивчення всього, але ризикуємо забути про цінності майстерності і мудрості. Під час пандемії різко зросла кількість переглядів навчальних відеороликів. Оскільки тепер у нас є найбільш простий і легкий доступ до інформації, ніж будь-коли раніше, ми очікуємо, що зможемо вчитися швидше. Але все ще потрібно багато часу і самовіддачі, щоб дійсно розвинути навички або стати експертом у потрібній галузі.

«Велика проблема зараз полягає в тому, що ми просто не знаємо, у що вірити, і тому ми нічому не віримо»

Приємно швидко освоювати нові навички, але не забувайте зменшувати масштаб і дивитися на картину в цілому. Бхаргава рекомендує знаходити способи зв’язати людей зі знаннями, щоб надихати віру, розширювати наш світогляд і рухатися до більшої візії — як для нас і наших сімей, так і колективного майбутнього.

Адаптація

Межі між галузями стираються, що веде до безперервного підриву бізнес-моделей, каналів збуту і очікувань споживачів. Це відбувалося і до того, як спалахнула пандемія; Apple займалася фінансовими послугами, банки відкривали кав’ярні, Crayola почала робити макіяж, а Taco Bell відкрив готель.

Тепер бізнесам доводиться адаптуватися, причому так, як вони навіть не очікували. Ті ж, хто не зможуть адаптуватися, на жаль, у біді. «Все в тому, як ми ведемо бізнес, змінюється», — говорить Бхаргава. І це руйнування відбувається з безпрецедентною швидкістю. Навіть коли економіка знову відновиться, ми не повернемося до того, як було в 2019 році. Єдиний шлях вперед — це адаптація.

«Ми не знаємо, що буде далі. Але ми знаємо, що люди, які зможуть краще адаптуватися, — це неочевидні мислителі, котрі звертають увагу на те, що відбувається, і намагаються продовжувати змінюватися», — резюмував Бхаргава.

За матеріалами "4 Non-Obvious Trends That Matter During This Pandemic", SingularityHub.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
В овечій шкурі. Маніпулятор. Виявити та здолатиВ овечій шкурі. Маніпулятор. Виявити та здолати
Творча крива. Як створити потрібну ідею в потрібний часТворча крива. Як створити потрібну ідею в потрібний час
Великий потенціал. Припиніть гонитву за успіхом і отримайте більше щастя й гараздівВеликий потенціал. Припиніть гонитву за успіхом і отримайте більше щастя й гараздів

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)