Культивація талантів для інновацій
Для більшості компаній здатність здійснювати інновації на сьогодні залишається єдиним рушієм майбутнього зростання. 83% респондентів дослідження, проведеного восени 2008-го року компанією Economist Intelligence Unit підтвердили, що саме інновації є критичним фактором їхнього довгострокового успіху. Особливого значення інновація набирає в середовищі економіки, яка базується на знаннях та глобалізації ринків. По суті йдеться про можливість для будь-якої компанії обслуговувати будь-якого клієнта в будь-якій точці світу.
У звіті, основні положення якого наведени нижче, пояснюється, які ознаки роблять те чи інше середовище сприятливим для інновації і яким чином компанії повинні враховувати своє "географічне положення" при виборі стратегії інновацій.
- Найбільш інноваційним середовищем є те, яке має найбільш "здоровий" потік талантів. 92% респондентів назвали доступ до талановитого персоналу основним рушієм інновацій. Найбільш важливим зовнішнім фактором на національному рівні стала якість освіти в державі. При цьому більшість компаній готові платити додаткові кошти за доступ до талантів.
- Організації широко аутсорсять свої інновації глобально та на зовнішньому рівні. Водночас із "розмиванням" та постійною глобалізацією великих компаній, з'явилася потреба глобальних підходів до інновацій. Попри економічну кризу, яка сьогодні прогресує у всьому світі, 46% респондентів дослідження заявили, що вони планують розширювати свою діяльність на нові території протягом найближчих п'яти років. Традиційні команди дослідження та розвитку залишаються важливим джерелом ідей, але клієнти продовжують залишатися навіть більш важливими. Так само високо цінуються і зовнішні партнери. Компанії готові інвестувати у системи та процеси, створені для ідентифікації хороших ідей.
- Разом зі зростанням можливостей для віртуальної взаємодії, збільшується і важливість очного контакту. Попри стрімкий розвиток інформаційних технологій, інновації до сих пір потребують очного контакту. Особливо, коли вони перебувають на своїх ранніх стадіях. Респонденти визнали брейнстормінг найбільш дієвою технікою інновацій, тоді як очний контакт вони назвали найважливішим фактором для створення довіри між майбутніми колегами.
- Різноманітні політики можуть стимулювати інновації на регіональному рівні, але вони безсилі, коли йдеться про глобальний зріз. Різноманітні правові та законодавчі підходи широко використовуються для створення родючого грунту для інновацій. Серед респондентів США була названа першочерговим і найбільш привабливим напрямком куди течуть інвестиції, підсилюючи інноваційний потенціал. Тоді як Індія, Китай та Великобританія опинилися на другому місці. Після них йдуть Канада, Австралія та Бразилія.
» Див. Повний звіт (PDF, 1 Mb)
|