ТЕНДЕНЦІЇ | Прогноз 21 грудня 2009 р.

Рекламні бюджети стабілізуються в 2010-му році

Прогноз рекламних витрат на наступний рік дає перший промінь надії того, що рекламний ринок остаточно стабілізується після безпрецедентного спаду.

Рекламні бюджети стабілізуються в 2010-му році Відразу три провідні групи аналітиків дають свої прогнози на наступний рік. Компанія ZenithOptimedia заявила, що витрати на рекламу зростуть у 2010-му році на 0,9%, що складе приблизно 448 млрд. доларів. Схожий прогноз дає компанія GroupM (збільшення на 0,8%). А компанія Magna Global пророкує збільшення на 0,6% (380 млрд. доларів) у світовому масштабі, пише DMDays.com.ua з посиланням на DMNews.

"Найбільш перспективні в цьому плані всі швидкозростаючі ринки, особливо Китай. Також очікується пожвавлення автомобільного і фінансового ринків", сказав Адам Сміт (Adam Smith), майбутній директор GroupM.

Перспективи на 2010-ий рік дуже контрастують із тим, що ми маємо цього року. Всі три компанії вважають, що 2009-ий рік був невдалим для рекламного бізнесу. Zenith визначає зниження витрат на рекламу в 10,2%, GroupM бачить спад рекламного бізнесу на 6,6%, а Magna Global оцінює зменшення доходів від реклами на 15%.

Реклама в Інтернеті — єдина область, де очікується ріст активності цього року, і це той канал, що очолить ріст рекламного бізнесу в 2010-му, згідно із прогнозами всіх трьох компаній. Більше того, разом з усіма соціальними мережами онлайн-індустрія одержить більш ніж 60 млрд. доларів доходів від реклами в наступному році та 99 млрд. доларів в 2015-му, згідно Magna Global.

ZenithOptimedia наводить схожі дані: 60,4 млрд. доларів для наступного року. Ця фірма також пророкує, що провідну роль займе онлайн-реклама.

У той же час в Україні, відповідно до дослідження компанії Cortex, цього року обсяг ринку медіареклами скоротився на 26% — до 4,28 млрд. грн. Найбільше падіння показала зовнішня реклама — 45%, до 530 млн. грн, і радіо — 35%, до 130 млн. грн. Обсяг реклами в пресі знизився на 30%, до 1,2 млрд. грн; на телебаченні — на 17%, до 2 млрд. грн. Виріс лише обсяг реклами в Інтернеті — на 25%, до 131 млн. грн.

У наступному році, як прогнозує Cortex, рекламні доходи всіх ЗМІ збільшаться від 5% (газети) до 53% (Інтернет). Втім, на передкризовий рівень удасться вийти тільки телебаченню: у 2010-му році ринок ТБ-реклами виросте на 25% у порівнянні з поточним роком, на 4% — у порівнянні з 2008-им роком, і складе близько 2,5 млрд. грн.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Нетворкінг для інтровертів. Поради для комфортної та ефективної комунікаціїНетворкінг для інтровертів. Поради для комфортної та ефективної комунікації
X10: Правило переможця. Як отримувати максимум від життяX10: Правило переможця. Як отримувати максимум від життя
Дай жару. 10 кроків до креативної майстерностіДай жару. 10 кроків до креативної майстерності

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)