ТЕНДЕНЦІЇ | Прогноз 25 грудня 2009 р.

Прогнози для маркетингу лояльності на 2010-ий рік

За даними спеціалізованого агентства Loyalty 360, підприємствам варто приділяти більше уваги взаємодії зі споживачами й прикласти спільні зусилля для досягнення успіху в 2010 році.

"Залучення. Співробітництво. Стабільність. Рентабельність інвестицій. Хтось може назвати все це просто гучними словами, але я прогнозую, що вони будуть ключовими концепціями, які «витягнуть» маркетинг лояльності в 2010-му році", — говорить Марк Джонсон (Mark Johnson), виконавчий директор Loyalty 360. — "Ми тримаємо руку на пульсі й бачимо, із чим борються наші клієнти, і на яких стратегіях і рішеннях зосереджені наші експерти. І все вказує на надзвичайно клієнт-орієнтований, новий підхід до школи лояльності", пише DMDays.com.ua з посиланням на BizReport.

По-перше, залучення.

Джонсон стверджує, що успішні онлайн-маркетологи перемкнуться із цілей, що вимагають конверсії, на цілі, що характеризуються більш глибоким залученням. Чому? Тому що зацікавлені клієнти з більшою ймовірністю будуть робити багаторазові покупки в онлайн-брендах або центрах онлайн-торгівлі.

В онлайн-просторі покупці зацікавлені в отриманні хорошої пропозиції, нових продуктах і хорошого споживчого досвіду. Більше залучення — за допомогою інформаційного або розважального контенту, медіа- або відео-файлів і навіть соціальних мереж — ключ до поглиблення залученості споживачів, що змушує їх зробити більше, ніж просто відкрити й закрити сайт.

По-друге, співробітництво.

Якщо кризова економіка чомусь і навчила підприємства в 2008-2009 роках, так це об'єднувати зусилля, щоб зрушитися з мертвої точки. Компанії, що співробітничають з іншими підприємствами, можуть запропонувати об'єднані знижки, кращі купонні пропозиції, або підсилити впізнаваність бренду, "засвітившись" на партнерських сайтах.

Багато підприємств виявили, що партнерство із суміжними брендами, особливо на локальних ринках, — прекрасний спосіб запропонувати більш вагомі знижки, поліпшити імідж і поширити інформацію про свій бренд. Тепер і компанії національного масштабу, що бачать як піднімаються локальні підприємства (наприклад, квіткова крамниця в співробітництві з дизайнером весільних платтів), прагнуть поєднувати свої власні програми лояльності.

Хоча ніхто зараз не в змозі точно спрогнозувати, що конкретно трапиться в наступному році, ці прогнози мають сенс. Компанії, які будують свої стратегії на основі поглибленого залучення і співробітництва із суміжними брендами, побачать більш високу віддачу власних маркетингових зусиль у сучасному онлайн-світі.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Міф досвіду. Чому ми засвоюємо хибні уроки і як це виправити?Міф досвіду. Чому ми засвоюємо хибні уроки і як це виправити?
Мудакам тут не місце. Як вижити в офісних джунгляхМудакам тут не місце. Як вижити в офісних джунглях
Ігропрактика. Перший підручник з ефективного проведення прикладних ігорІгропрактика. Перший підручник з ефективного проведення прикладних ігор

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)