ТЕНДЕНЦІЇ | Інтернет 29 грудня 2009 р.

Онлайн-тренди 2010-го: Наскільки перспективний Інтернет для реклами

Все більше маркетологів підвищують застосування онлайн відео-реклами, яка підтримується вибухоподібним зростанням популярності відео в Інтернеті. Ще більше ця тенденція підсилюється сайтами, які пропонують професійний (спеціалізований) та ексклюзивний відео-контент. Такі пропозиції приваблюють більшу (або більш цільову) аудиторію.

Ефективний рекламний таргетинг залежить від свіжості та точності даних про аудиторію сайтів: чим вони займаються, звідки приходять і куди йдуть із сайту.

Негативним аспектом для рекламодавця є масове застосування користувачами спеціального софту та браузерних додатків, які блокують рекламу на сайтах, а також не дають можливості аналітичним сервісам збирати дані про користувача. При чому є всі підстави прогнозувати, що в майбутньому бажання захистити свою приватність в Інтернеті серед користувачів тільки зростатиме.

І тим не менше — разом зі зростанням кількості та залученості користувачів — увага рекламодавців та маркетологів до Інтернету продовжує зростати шаленими темпами.

Розвиток пошукових механізмів та контекстної реклами тепер значною мірою базується на даних, які сайт отримує про користувача через соціальні мережі, включаючи і поточні дані з різних комунікаційних сайтів (наприклад Твіттер). Використання соціальних даних для фільтрації пошукових результатів, ймовірно, допоможе досягнути ще кращої видачі.

Всі ці тенденції в інтернет-пошуку, які мають найбезпосередніший вплив на рекламну сферу, знову ж таки по суті шкодять приватності і вимагають повної відкритості дій користувача в Інтернеті.

Ще однією ключовою зміною, яка очікує користувачів Інтернету вже у 2010-му році — збільшення відео-результатів у пошуковій видачі.

Кількість користувачів Інтернету продовжуватиме зростати разом зі збільшенням можливих способів доступу до Інтернету: розповсюдження ноутбуків, смартфонів, комунікаторів, mp3-плеєрів, ігрових консолей та різноманітних інтернет-гаджетів. Найбільш активними користувачами, звісно ж, будуть молоді люди. А діти взагалі знайомитимуться з Інтернетом мало не з пелюшок.

За матеріалами "2010 Trends: Online Advertising & Usage", eMarketer.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Ефект накопичення. Покрокова інструкція до успіхуЕфект накопичення. Покрокова інструкція до успіху
Напролом. Мистецтво перетворювати перешкоди на перемогиНапролом. Мистецтво перетворювати перешкоди на перемоги
X10: Правило переможця. Як отримувати максимум від життяX10: Правило переможця. Як отримувати максимум від життя

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)