10 тенденцій, які чекають керівників у новому десятилітті
Друга декада XXI століття обіцяє бути надзвичайно динамічною і турбулентною для керівників корпорацій, переконані консультанти Healthy Companies International (HCI). "Виклики, з якими доводиться стикатися топ-менеджерам компаній продовжуватимуть наростати і інтенсифікуватися, — наголошує Стівен Паркер (Stephen Parker), комерційний директор HCI. — Зокрема, наше дослідження свідчить про розповсюджену непевність щодо майбутнього серед генеральних директорів".
Експерти HCI ідентифікували 10 основних тенденцій, які формуватимуть не найсприятливіше середовище для корпоративних лідерів.
- Мінливі ринки. Зважаючи на зростання непередбачуваності ринкових умов, генеральним директорам доведеться навчитися виживати і бути прибутковими у хаосі, не сподіваючись на можливість прогнозування та контролю.
- Обережні споживачі. Оскільки органічне зростання було порушене зменшенням впевненості серед споживачів та провалом кредитної системи — генеральним директорам доведеться повертатися до основ, фокусуючись на результативності.
- Цинічна публіка. Злість суспільства, викликана кризою, буде спрямована саме на тих людей, які володіють компаніями. І генеральні директори в цьому переліку одні з перших.
- Зниження лояльності. Генеральним директорам доведеться по-новому доносити до споживачів цінності своєї компанії, особливо, якщо ця компанія під час кризи різала свої витрати будь-якими способами, в тому числі й нехтуючи потребами/бажаннями споживачів.
- Глобальна конкуренція. Збільшення конкуренції за репутацію, клієнтів, гроші та таланти. Генеральним директорам доведеться навчитися виділяти свої компанії з натовпу подібних.
- Збільшення витрат. Особливо великі витрати компанії будуть здійснювати на підтримку здоров'я своїх співробітників.
- Страх майбутнього. Генеральним директорам потрібно буде навчитися боротися зі страхом, який виник серед їхніх споживачів у період кризи. По суті, їм доведеться по-новому створити візію кращого майбутнього.
- Постійний публічний нагляд. Підвищена підзвітність перед радою директорів та іншими регулювальними органами, генеральним директорам доведеться навчитися більш ефективно встановлювати взаємовигідні партнерства та стосунки.
- Миттєві глобальні комунікації. Використання блогів, соціальних мереж та інших онлайн-можливостей перестане бути перевагою і стане обов'язковим для виживання компанії. Соціальні медіа розноситимуть інформацію про компанію (незалежно від того, хорошу чи погану) за лічені секунди.
- Обмеження природніх ресурсів. Генеральним директорам потрібно буде багато працювати, щоб максимально ефективно використовувати природні ресурси.
За матеріалами "10 Trends to Test Executives in New Decade", Chief Learning Officer.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.
|