ТЕНДЕНЦІЇ | Інновації 17 березня 2010 р.

Розвиток інновацій через диверсифікацію

Культурна диверсифікація володіє гнучкістю та креативністю, яка необхідна для відновлення та переосмислення глобальної економіки у XXI-му столітті.

Інновації ніколи не були простою справою. Але у глобальному світі, який, до того ж, ще не встиг відновитися після економічної кризи — інновації стали ще складнішими. Саме різноманітність точок зору та парадигм стануть основним фактором розвитку інновацій. І якщо організації не дбатимуть про силу диверсифікації — вони ризикуватимуть обмежити свій інноваційний та креативний потенціал і, як наслідок, цілковито втратити конкурентну перевагу.

Із точки зору еволюції лідерства диверсифікація сьогодні визначається не лише расою або статтю. Вона включає в себе весь людський досвід — вік, культуру, освіту, особистість, навички і навіть життєвий досвід. Якщо навчитися ефективно нею керувати — ця культурна різноманітність може стати джерелом гнучкості та креативності, яка необхідна для відновлення після економічної кризи та здатна подолати більшість викликів сьогодення:

  • економічні та соціальні проблеми;
  • основні демографічні зміни;
  • глобалізація;
  • потужна потреба інновацій та відновлення економічного зростання;
  • наростання вимог різноманітності від партнерів, клієнтів, споживачів тощо.

Одне з останніх досліджень "Глобалізація та мінливий світ бізнесу" (Redrawing the map: globalization and the changing world of business), проведене компанією Ernst & Young, вказує на те, що більшості компаній не вистачає різноманітності для того, щоб справлятися з міжкультурними викликами. У той же час вони розуміють важливість кваліфікованого міжнародного персоналу як культурного фактору для ведення глобального бізнесу.

Отримання лідерської позиції у будь-якій країні вимагатиме часу. Але сьогодні стають очевидними чотири обов'язкові умови для успіху:

  1. Кожну проблему потрібно розглядати з максимальної можливої кількості точок зору. Дослідження показують, що різноманіття точок зору здатне призвести до активної і продуктивної суперечки, в якій народжуються нові ідеї.
  2. Приймайте інновації (next big thing), а ще краще — станьте їхнім драйвером. Саме різноманіття є рушієм інновацій, допомагаючи вашому бізнесу генерувати нові продукти та послуги.
  3. Підживлюйте таланти. І пам'ятайте, що таланти можуть проявитися у найнесподіваніших місцях.
  4. Сфокусуйтесь на трансформаційному лідерстві.

Втім, стратегія диверсифікації не повинна впроваджуватися спонтанно. Насамперед лідерам слід культивувати розуміння відмінностей та їхнього впливу на організацію. Це один із найважливіших кроків на шляху до успішної "гри" на глобальній сцені.

За матеріалами "Driving innovation through diversity", Ernst & Young.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Розмови з незнайомцями. Що слід знати про людей, яких ми не знаємоРозмови з незнайомцями. Що слід знати про людей, яких ми не знаємо
Нетворкінг для інтровертів. Поради для комфортної та ефективної комунікаціїНетворкінг для інтровертів. Поради для комфортної та ефективної комунікації
Фриланс здорової людини. Стоп’ятсот лайфхаків від замовників і виконавцівФриланс здорової людини. Стоп’ятсот лайфхаків від замовників і виконавців

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)