ТЕНДЕНЦІЇ | M&A 23 грудня 2010 р.

Злиття й поглинання як можливість збільшення капіталу і покращення бізнес-позицій

Фахівці з маркетингу прогнозують ріст угод злиття й поглинання (M&A) у наступному році, особливо в соціальних, мобільних й аналітичних секторах, пише портал "Все про директ-маркетинг" з посиланням на Direct Marketing News.

Ці дані були отримані в рамках підготовки інвестиційною компанією AdMedia Partners щорічного звіту по угодах злиття й поглинання. В усьому світі кількість угод M&A продовжує стрімко зростати, що є прямим наслідком глобалізації — компанії укрупнюють свій бізнес і капітал, намагаючись одержати максимум вигоди від спільної діяльності та збільшити капітали.

За даними дослідження, більше 3/4 респондентів (78%), які працюють у маркетинговому секторі контент-аналізу, і більше 86% респондентів, що працюють у сфері маркетингових послуг, прогнозують ріст ініціатив M&A від стратегічних покупців у наступному році. Шість із десяти респондентів у кожній категорії — 63% і 68% відповідно — очікують подібного роду ініціатив від "фінансових скупників".

Досить імовірно, що такі високі показники пов'язані з більш стабільними позиціями багатьох компаній у порівнянні з минулим роком.

"Вони витримали шторм, готівка стала знову надходити на їхні рахунки і тепер вони стали знову подумувати про злиття й поглинання, чого вони не могли собі дозволити ще вчора", — говорить Сет Алперт (Seth Alpert), партнер і фінансовий директор AdMedia Partners.

Більше половини (58%) респондентів також заявили, що очікують зростання економічних показників у наступному році.

59% респондентів, що працюють у сфері маркетингових послуг, сказали, що хотіли б інвестувати кошти у компанії, які мають хороші показники в аналітиці й оптимізації та які мають досвід роботи у соціальному (44%) і мобільному (41%) маркетингу.

Окрім того, 73% респондентів, що працюють у секторі контент-аналізу, першим пунктом у своєму списку придбань поставили компанії з устояними контентними можливостями, 64% опитаних схиляються до придбання UGC-компаній (контент, створюваний користувачами) і 55% респондентів віддали перевагу компаніям, що працюють зі сферою мобільного маркетингу.

"Тим, хто не розбирається в соціальних медіа або мобільному маркетингу, важко самостійно осягти всі тонкощі, тому набагато простіше знайти компанію, яка вже в цьому розібралася й має певні напрацювання, успіх яких підтверджується даними", — говорить Алперт.

Алперт уважає, що в наступному році в рамках угод M&A головною діючою особою стане конвергенція. Більше 2/3 фірм (68%), що працюють у сфері маркетингових послуг, прогнозують ріст конкуренції в нових областях діяльності.

"Дуже скоро ми зовсім заплутаємося в тому, що таке медійна компанія, компанія маркетингових послуг і технологічна компанія та чим вони відрізняються одна від іншої", — говорить Алперт.

Всього у дослідженні взяли участь 8,100 маркетологів вищої ланки.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Налаштуйся на зміни. Нова психологія успіхуНалаштуйся на зміни. Нова психологія успіху
Міф про мотивацію. Як налаштуватися на перемогуМіф про мотивацію. Як налаштуватися на перемогу
Напролом. Мистецтво перетворювати перешкоди на перемогиНапролом. Мистецтво перетворювати перешкоди на перемоги

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)