Злиття й поглинання як можливість збільшення капіталу і покращення бізнес-позицій
Фахівці з маркетингу прогнозують ріст угод злиття й поглинання (M&A) у наступному році, особливо в соціальних, мобільних й аналітичних секторах, пише портал "Все про директ-маркетинг" з посиланням на Direct Marketing News.
Ці дані були отримані в рамках підготовки інвестиційною компанією AdMedia Partners щорічного звіту по угодах злиття й поглинання. В усьому світі кількість угод M&A продовжує стрімко зростати, що є прямим наслідком глобалізації — компанії укрупнюють свій бізнес і капітал, намагаючись одержати максимум вигоди від спільної діяльності та збільшити капітали.
За даними дослідження, більше 3/4 респондентів (78%), які працюють у маркетинговому секторі контент-аналізу, і більше 86% респондентів, що працюють у сфері маркетингових послуг, прогнозують ріст ініціатив M&A від стратегічних покупців у наступному році. Шість із десяти респондентів у кожній категорії — 63% і 68% відповідно — очікують подібного роду ініціатив від "фінансових скупників".
Досить імовірно, що такі високі показники пов'язані з більш стабільними позиціями багатьох компаній у порівнянні з минулим роком.
"Вони витримали шторм, готівка стала знову надходити на їхні рахунки і тепер вони стали знову подумувати про злиття й поглинання, чого вони не могли собі дозволити ще вчора", — говорить Сет Алперт (Seth Alpert), партнер і фінансовий директор AdMedia Partners.
Більше половини (58%) респондентів також заявили, що очікують зростання економічних показників у наступному році.
59% респондентів, що працюють у сфері маркетингових послуг, сказали, що хотіли б інвестувати кошти у компанії, які мають хороші показники в аналітиці й оптимізації та які мають досвід роботи у соціальному (44%) і мобільному (41%) маркетингу.
Окрім того, 73% респондентів, що працюють у секторі контент-аналізу, першим пунктом у своєму списку придбань поставили компанії з устояними контентними можливостями, 64% опитаних схиляються до придбання UGC-компаній (контент, створюваний користувачами) і 55% респондентів віддали перевагу компаніям, що працюють зі сферою мобільного маркетингу.
"Тим, хто не розбирається в соціальних медіа або мобільному маркетингу, важко самостійно осягти всі тонкощі, тому набагато простіше знайти компанію, яка вже в цьому розібралася й має певні напрацювання, успіх яких підтверджується даними", — говорить Алперт.
Алперт уважає, що в наступному році в рамках угод M&A головною діючою особою стане конвергенція. Більше 2/3 фірм (68%), що працюють у сфері маркетингових послуг, прогнозують ріст конкуренції в нових областях діяльності.
"Дуже скоро ми зовсім заплутаємося в тому, що таке медійна компанія, компанія маркетингових послуг і технологічна компанія та чим вони відрізняються одна від іншої", — говорить Алперт.
Всього у дослідженні взяли участь 8,100 маркетологів вищої ланки.
|