ТЕНДЕНЦІЇ | PR 11 лютого 2008 р.

Практика громадських зв'язків провідних компаній України

7 лютого 2008-го року Українська Асоціація зі зв'язків з громадськістю (UAPR) оприлюднила результати першого дослідження "Практика громадських зв'язків провідних компаній України", проведеного спільно із компанією GfK Ukraine.

Це перший в історії українського бізнесу випадок, коли за дослідження PR-ринку взялась фахова асоціація спільно з професійною дослідницькою компанією. Наразі отримано результати якісного етапу даного дослідження.

Дослідження проводилось у форматі інтернет-опитування і включало запитання про структуру відділу зв'язків із громадськістю компанії-респондента, його функції, вплив на прийняття рішень та динаміку витрат організації на PR. Компаній-респондентів було обрано за рейтингом компаній та менеджерів ТОП-100 від "Інвест-Газети". Вони представляли різні галузі та форми власності. У дослідженні взяли участь PR-спеціалісти з 18-ти провідних компаній України, які працюють у сферах сільського господарства, промисловості, виробництва товарів і послуг, торгівлі, зв'язку, фінансової сфери, тощо.

Результати дослідження показали, що дві третини компаній-респондентів мають окремі підрозділи зі зв'язків з громадськістю, підпорядковані, здебільшого, керівнику компанії. Найпріоритетнішим напрямком діяльності PR-відділів абсолютної більшості опитаних компаній виявились зв'язки зі ЗМІ. Однакову кількість голосів набрали внутрішній і корпоративний PR, трохи менше — продуктовий PR. Половина респондентів назвала пріоритетними зв'язки з урядом та інвесторами і лише кілька компаній сказали, що займаються кризовим PR, спонсорством та корпоративною соціальною відповідальністю.

Абсолютна більшість респондентів використовує платні розміщення статей у своїй роботі і лише одна компанія повідомила, що робить це з поміткою "на правах реклами". Половина респондентів витрачає на платні розміщення більше чверті відведеного на PR бюджету.

Серед своїх основних досягнень за останні 12 місяців більшість PR-фахівців назвали зростання відкритості компанії та підвищення ступеню пристуності в інформаційному просторі.

Виступ представників компаній UAPR та GfK викликав активну дискусію, в результаті якої було виявлено основні проблеми, з якими сьогодні найчастіше доводиться стикатися PR-відділам компаній. Зокрема, було поставлено під сумнів статистичну точність вибірки, використаної у дослідженні. Проте, представники дослідження запевнили, що наведені дані — це результат лише першого — якісного — етапу. Вони гарантували проведення кількісного дослідження, внаслідок якого з'явиться можливість опублікувати статистично точні дані про ситуацію у сфері PR в українських компаніях.

Ярослав Федорак, MCUa.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Під три чорти турботи! Нумо до роботи!Під три чорти турботи! Нумо до роботи!
Діяти як переможець, думати як переможецьДіяти як переможець, думати як переможець
Надприродний розум. Як досягнути надзвичайного силою розумуНадприродний розум. Як досягнути надзвичайного силою розуму

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2025, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)