ТЕНДЕНЦІЇ | Дослідження 30 березня 2011 р.

Gartner: Найбільше бізнес витратить на CRM

Економіка відновлюється, і тепер для компаній самоціллю є не скорочення витрат, а ріст прибутку. Ключовий інструмент до зростання прибутку — це лояльні клієнти. Отже, сегмент CRM-систем чекає зліт у 2011-му році.

Gartner: Найбільше бізнес витратить на CRM За прогнозами галузевих аналітиків, витрати на системи управління взаєминами із клієнтами (CRM) можуть цього року показати максимальний ріст серед всіх сегментів ринку програмного забезпечення (ПЗ), говориться в черговому дослідженні Gartner.

Відповідно до даних дослідження, 31% опитаних респондентів планують збільшення витрат на бізнес-додатки в 2011-му році. У порівнянні з бюджетами на 2010-й рік, 42% опитаних запланували збільшення витрат на CRM-системи в поточному році. Для порівняння, витрати на офісні пакети виростуть на 39%, а витрати на системи класу ERP — на 36%, які займуть друге й третє місця серед всіх витрат на ІТ відповідно.

Експерти Gartner пояснюють успіх CRM наступним чином: у даний момент підприємства зміщують свій фокус зі скорочення витрат на збільшення прибутку, і інструменти для взаємодії із клієнтами тут грають дуже важливу роль.

При цьому існує широкий спектр технологій, які в даних умовах збільшують свою інвестиційну привабливість: це й онлайн-канали, і SaaS, і технології клієнтської лояльності, крос-продажі тощо. Експерти очікують також збільшення ролі сервіс-провайдерів на цьому ринку.

Компанії також зацікавлені в технологічних інструментах, які дозволяють утримувати клієнтів, тому зростає їхня увага до співтовариств і соціальних технологій. Ключовим же драйвером на CRM-ринку, звичайно, залишиться SaaS. Прибуток SaaS-напрямку на CRM-ринку до 2014-го року буде обчислюватися $4 млрд. або 32% від усього CRM-ринку. На рішення цього класу на ринку сформований величезний попит, говориться в матеріалах дослідження.

У цілому світові витрати на ПЗ, за прогнозами дослідницької компанії, збільшаться на 31% у 2011-му році, що на 9% більше попереднього року. При цьому максимальний ріст відбудеться на ключових ринках, що сформувалися. Найвищий темп очікується в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні (37%, на 14% більше 2010-го року). Слідом за ним ідуть Латинська Америка і EMEA з 35% і 27% відповідно.

Дослідники відзначають здоровий тренд для всього ринку ділового ПЗ. Вендорам рекомендовано продовжувати розвиток продуктів та інвестиції в маркетинг й їхнє просування, оскільки ринок перебуває в стадії ремісії. Найбільш сприятливі шанси для вендорів складаються в Латинській Америці і знову ж регіоні Азії та Тихого океану.

В опитуванні Gartner взяли участь 1500 ІТ-лідерів організацій у 40 країнах. Ціль дослідження полягала в тому, щоб порівняти бюджети на ІТ у 2010-му році та передбачувані бюджети на 2011-ий рік.

За матеріалами TADVISER.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Одна справа. На диво простий рецепт неперевершених результатівОдна справа. На диво простий рецепт неперевершених результатів
Формула максимуму. Переможні стратегії досягнення цілейФормула максимуму. Переможні стратегії досягнення цілей
Емоційний успіхЕмоційний успіх

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)