Інтернет-тренди, що змінили наше життя
Джерело: Kyivstar Business HUB
Про світові інтернет-тренди, які за останні 20 років суттєво змінили життя і способи ведення бізнесу, у своїй щорічній доповіді повідомила Мері Мікер (Mary Meeker), аналітик KPBC, одного із найавторитетніших венчурних фондів Кремнієвої долини.
Ключові інтернет-тренди
Один із головних трендів — це уповільнення проникнення інтернету і смартфонів. У 2012 році приріст нових користувачів глобальної мережі склав 11%, у 2013-му — 10%, у 2014-му — 8%. Кількість власників смартфонів зростає швидше, але з часом також сповільнюється. У 2012 році приріст склав 65%, в 2013-му — 27%, у 2014-му — 23% і досяг 2,1 млрд. пристроїв, а це означає, що 76% всіх інтернет-користувачів мають смартфони. Уповільнення проникнення смартфонів викликано тим, що більшість нових користувачів — це жителі країн, що розвиваються.
Об’єм інтернет-трафіку впевнено зростає, торік збільшився на 21%. Головним драйвером зростання залишається відео — 64% споживчого трафіку. Використання даних з мобільних пристроїв зростає ще швидше — плюс 69% за минулий рік. При цьому 51% часу в інтернеті споживачі проводили саме на мобільних пристроях.
Реклама та монетизація
Люди проводять лише 4% часу з друкованими медіа, при цьому на рекламу в них іде до 18% рекламних бюджетів компаній. Збалансована ситуація за цими показниками спостерігається на радіо, телебаченні та в інтернеті. Але вкрай недооціненим залишається ринок інтернет-реклами для мобільних пристроїв. Люди проводять перед екранами смартфонів і планшетів 24% часу, а витрати на відповідну рекламу становлять лише 8%.
У 2014 році світовий ринок інтернет-реклами склав $133 млрд., і основний акцент залишається на користувачах настільних ПК, хоча зростання мобільної реклами склало 34% за рік. Такий показник змусив багато великих майданчиків створювати нові формати реклами для мобільних пристроїв. Так, у Facebook з’явилася «карусельна реклама», набрали популярності короткі 5-секундні ролики, а Google при пошуку продуктів повідомить про їх наявність у найближчих магазинах. У додатках для Twitter і Facebook з’явилися кнопки «купити».
Кумедна річ сталася з переглядом відео. Ми звикли дивитися його на широких екранах телевізорів, але на мобільних пристроях більш популярним форматом виявилося вертикальне повноекранне відео. Наприклад, у месенджері Snapchat вертикальне відео додивляються до кінця у дев’ять разів частіше, ніж горизонтальне.
За запевненням Мері Мікер, найближчим часом на екранах наших смартфонів з’явиться дедалі більше кнопок «купити».
Зміни індустрій
За словами Мікер, нові технології поступово змінюють те, як компанії організовують свою роботу. Раніше оплотом бізнес-комунікацій слугувала пошта і незручні сервіси повідомлень. Тепер цей ринок активно захоплює Slack. Колись для приймання платежів у своєму магазині потрібно було встановлювати касовий апарат. Зараз можна приймати банківські картки просто зі смартфону завдяки Square. Те саме відбувалося і з платежами онлайн. Зараз зі Stripe питання вирішується за годину.
Програмне забезпечення для бізнесу було націлене на підвищення ефективності роботи. Зараз воно може трансформувати роботу саму по собі. — Аарон Леві, СЕО Box, яка надає послуги з хмарного зберігання даних для сегменту В2В
Кожна зі сфер бізнесу отримує свою компанію-героя, яка відкриває двері у світ технологій. Потрібна повна аналітика щодо роботи компанії? До ваших послуг Domo. Електронний підпис замість автографа на документах? Для цього є DocuSign. Підтримка клієнтів? Оберіть Directly. Бізнес-планування та оптимізація діяльності? Спробуйте Anaplan.
За 20 років світ змінився до невпізнання
Двадцять років тому кількість користувачів інтернету становила лише 35 млн. — 0,6% людства. Зараз доступ до мережі мають 2,8 млрд. осіб — 39% населення Землі. 51% користувачів припадає на Китай та інші країни Азії.
У 1995-му році мобільні телефони були у 1% жителів планети, зараз ними користуються вже 5,2 млрд., або 73% населення.
За цей час сумарна капіталізація 15 найбільших інтернет-компаній зросла з $17 млрд. до майже $2,5 трлн. Слід наголосити, що лише Apple присутня в обох списках за 1995 і 2015 роки, де вона піднялася з другого місця на вершину.
|