ТЕНДЕНЦІЇ | Капітал 15 серпня 2017 р.

Управління приватним капіталом: як утримати конкурентну перевагу

Хоча 2016-року сукупні обсяги приватного капіталу зросли, фонди, що управляють приватними активами, повинні розв’язати низку проблем, бо інакше не зможуть утримувати стабільно-високі темпи зростання, — зазначається у новому звіті Boston Consulting Group (BCG) «Global Wealth 2017: Transforming the Client Experience» («Світовий приватний капітал у 2017-му році: трансформування клієнтського досвіду»).

Управління приватним капіталом: як утримати конкурентну перевагу У ході щорічного дослідження, яке BCG провела в 17-й раз, вивчалась динаміка зростання приватного капіталу у глобальному й регіональному вимірах, а також аналізувались основі галузеві тренди. Особливу увагу було приділено питанню створення інноваційного клієнтського досвіду через якомога більш повне використання потенціалу диджитал-технології.

«В основному цифрові ініціативи, що реалізовувались у галузі, фокусуються на забезпеченні клієнтів базовою функціональністю та наданні можливостей для здійснення стандартних трейдингових та платіжних операцій», — сказав Брент Бердслей (Brent Beardsley), старший партнер BCG та співавтор звіту. За його словами, «зараз потрібно сконструювати та впровадити повністю переосмислену та вдосконалену версію "подорожі" клієнта, яка б органічно поєднувала диджитал-технології, систему управлення стосунками та канали взаємодії з експертами, що у підсумку мусить трансформувати весь клієнтській досвід — від початку до кінця».

Зростання обсягів приватного капіталу

Згідно звіту, 2016-го року сукупні обсяги приватного фінансового капіталу збільшилися на 5,3% та сягнули суми $166,5 трлн. — в основному завдяки прискоренню економічного зростання та високій результативності фондових ринків у багатьох регіонах світу. Цей приріст перевищив рівень попереднього року, коли обсяги фінансових активів приватних осіб зросли на 4,4%. Збільшення сум сукупного приватного капіталу спостерігалось у всіх частинах світу, при цьому знов найдинамічніші темпи (9, 5%) було зафіксовано в Азійсько-Тихоокеанському регіоні. Зростання цього показника в Західній Європі було доволі скромним (3,2%). Непевність, спричинена результатами референдуму Brexit, зіграла свою роль. За прогнозами, наприкінці 2017-го року рівень приватного капіталу в Азійсько-Тихоокеанському регіоні перевищить аналогічне значення для Західної Європи, а до 2019-го сукупна сума приватного капіталу в Азійсько-Тихоокеанських країнах та Японії буде більшою, ніж в США.

Офшорний капітал

Відповідно до звіту, 2016-го року темпи зростання офшорного приватного капіталу були нижчі (3,7%), ніж капіталу, розміщеного в країнах проживання його власників (5,4%). Швейцарія залишається найбільшим офшорним центром, де розміщено 24% світових офшорних активів. Проте очікується, що в період до 2021-го року ця цифра зменшуватиметься. Гонконг та Сінгапур надалі є офшорами світового значення, які демонструють найдинамічніші темпи зростання. Це пояснюється тим, що, по-перше, клієнти регіонального рівня віддають їм перевагу як офшорним центрам розміщення кредитів та депозитів; по-друге, очікується що темпи економічного зростання в регіоні утримуватимуться на високому рівні. Хоча передбачається, що у тривалій перспективі Гонконг та Сінгапур розширюватимуться як офшорні центри, обмеження, які запровадив Китай на вихідні інвестиції, можуть дещо вповільнити зростання цих офшорів у короткостроковій перспективі.

«Офшорам ніщо не загрожує», — зауважила Анна Закжевскі (Anna Zakrzewski), партнер BCG та співавтор звіту. «У майбутньому, попри очікуване подальше злиття офшорів і оншорів, перші залишатимуться базовою можливістю для росту, особливо в сегментах найбільш багатих та ультрабагатих клієнтів», — додала вона, пояснивши це тим, що із зростанням волатильності ринків та політичної нестабільності в багатьох регіонах світу офшорні центри надалі служитимуть «тихими оазами», де пропонуються високоякісні та диференційовані послуги з управління активами.

Стратегічні інвестиції

Упродовж останніх десяти років сукупні доходи фондів з управління приватними активами суттєво знижуються. Зменшення доходності активів спостерігається в розрізі як окремих регіонів, так і різних типів гравців. Хоча деякі установи скорочують витрати, намагаючись компенсувати негативні тенденції, багато хто так і не здійснив інвестицій, потрібних для адаптування до цифрового середовища. Однак BCG зафіксувала певний переломний момент: зараз все більше фондів використовують заощаджені кошти та інші ресурси для збільшення обсягу стратегічних інвестицій. Вони відходять від фокусування виключно на короткостроковій прибутковості та розширюють горизонти свого мислення, що проявляється, зокрема, у визначення бізнес-моделі майбутнього, яку відрізнятиме диджиталізація, вертикальна дезінтеграція та високий рівень комодитизації неосновних функцій.

«Подорож» клієнта 2.0

Як наголошується в звіті, щоб обійти конкурентів, компанії, що управляють приватними активами, повинні трансформувати свої підходи, скерувавши їх в диджитал-русло, та створити клієнтський досвід версії 2.0. Це означатиме, що «подорож» клієнта без будь-яких перешкод проходитиме через фронт-, мідл- та бек-офіси, охоплюючи абсолютно всі пункти взаємодії з клієнтами, фокусуючись при цьому на найбільш значущих для них моментах.

«Щоб створити клієнтську "подорож" версії 2.0, потрібно сконструювати систему процесів, каналів та пунктів взаємодії, що дозволила б створювати неперевершений досвід клієнта, здебільшого, через використання цифрової технології», — зазначив Деніель Кесслер (Daniel Kessler), партнер BCG та співавтор звіту, зауваживши при цьому, що «крім усього, використання диджитал-інструментів підвищить ефективність і надійність процесів, а також зменшить операційний ризик, пропонуючи переосмислений клієнтський досвід, який є більшою мірою інтуїтивним, інтегрованим та індивідуалізованим».

За матеріалами "As Growth Picks Up, Wealth Managers Target the Client Experience", BCG.

Ілюстрація: Depositphotos.com



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Працюй чотири години на тиждень. Нова психологія успіхуПрацюй чотири години на тиждень. Нова психологія успіху
Шлях Virgin. Як слухати, вчитися, жартувати та вести за собоюШлях Virgin. Як слухати, вчитися, жартувати та вести за собою
S.U.M.O. (Shut Up, Move on®). Замовкни та працюйS.U.M.O. (Shut Up, Move on®). Замовкни та працюй

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)