БІЗНЕС-ОСВІТА | Соціальні підприємці 29 вересня 2011 р.

Остання мода MBA: «відплив умів» у соціальні підприємства

Джерело: MBA Strategy

Остання мода MBA: «відплив умів» у соціальні підприємства Час від часу в бізнесі з'являється нове модне віяння, що захоплює уми світової еліти. Сьогодні це соціальне підприємництво, де серйозні керівники й керівники присвячують себе проблемам суспільства, сполучаючи етику і бізнес-підхід.

Чи є недоліки в цієї шляхетної моди? Очевидно, так. Бізнес-спільнота все більше стурбована "відпливом умів", коли кращі випускники бізнес-шкіл ідуть у такі підприємства, як Teach for America. Соціальні організації мотивують яскравих людей, звертаючись одночасно й до альтруїстичної, і до егоїстичної сторони. Вони дають можливість рятувати світ, одержувати від цього вигоду й відчувати власну важливість одночасно.

Цікавий той факт, що в серйозних соціальних підприємців часто досить слабко розвинені соціальні ж навички: вони попросту ігнорують владу, власницькі тенденції, політику, нарешті. Світоглядом вони нагадують економістів: для них будь-яка проблема — лише недолік ефективності. Але ж найчастіше проблеми зводяться саме до політики, тобто до вирішення конфлікту інтересів.

Хорошим прикладом може стати досвід колишнього канцлера шкіл Вашингтона Мішеля Рі (Michelle Rhee), чий вплив на політику міста ледь не коштував мерові його посади. Причина може бути в тім, що соціальні підприємці погано розбираються в справах влади й політики, вважаючи свої технічні навички й благодійні пориви достатнім набором для подолання "смуги політичних перешкод".

Можливо, причина не стільки в політичній некмітливості, скільки в гордій упевненості соціальних підприємців у своїй здатності перестрибнути політичний процес і довести всім можливим супротивникам власну правоту. У розпал скандалу з Enron у бізнес-школах почали робити сильний акцент на етиці. Можливо тепер, в еру соціального підприємництва, у бізнес-школах почнуть викладати основи політичного процесу, усвідомлюючи, що навіть найгеніальніші громадські благодійники теж можуть помилятися.

За матеріалами The Nonprofit Quarterly.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Іди туди, де страшно. І матимеш те, про що мрієшІди туди, де страшно. І матимеш те, про що мрієш
Не турбувати. Як сфокусуватися в інформаційному шумі!Не турбувати. Як сфокусуватися в інформаційному шумі!
Засіло в голові. Наука успішного навчанняЗасіло в голові. Наука успішного навчання

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)