Світ управлінської освіти перевернувся з ніг на голову
Оуен Хол (Owen Hall), професор, який має більше 35 років досвіду у розробці систем прийняття рішень та технологічного прогнозування, розповідає про те, як розвиток технологій відкриває нові можливості для навчання.
Мобільне навчання пройшло довгий шлях з часів Ісака Пітмана (Isaac Pitman), який ініціював перший поштовий навчальний курс на початку 1840-их років, і до часів глобалізації, яка суттєво спростила способи отримання управлінської освіти. Сьогодні завдяки розвитку технологій люди можуть отримувати знання у будь-який час і у будь-який спосіб.
Мобільне навчання ставить під сумнів три традиційні аспекти класичного процесу освіти — фіксований час, фіксоване місце та фіксована швидкість навчання — пропонуючи орієнтоване на клієнта, гнучке і максимально кастомізоване навчальне середовище.
Уявіть світ, в якому студенти можуть самостійно обирати курси з переліку акредитованих університетів зі всього світу. Чи брати участь у віртуальній інтернатурі. Це саме той світ, який сьогодні практично стає реальним завдяки технологіям мобільного навчання.
Подібні підходи вже сьогодні використовуються, наприклад, у Khan Academy — неприбутковій освітній організації, яка пропонує широкий спектр інтерактивних навчальних відео. А спеціальні наставники допомагають сформувати навчальний план таким чином, щоб він максимально відповідав можливостям студента.
Більшість програм МВА орієнтовані на максимальну кастомізацію, експериментальне навчання та оцінку результатів. Мобільне навчання пропонує ті самі можливості і навіть у ще більших масштабах, при цьому знижуючи необхідність витрачати гроші та час на пересування та покладатися на традиційні друковані книги.
Реформування управлінської освіти покладається на ті самі мережеві та комп'ютерні системи, які до непізнаваності змінили глобальну комерцію за останні двадцять років. Хмарні обчислення є надзвичайно важливим ресурсом у цій мережі.
Вища освіта пройшла через процес фундаментальних змін від процесу, який був зав'язаний на вчителеві, до середовища, яке повністю фокусується на кастомізованому навчанні. Ця трансформація була спровокована необхідністю розвитку якісних менеджерів, які могли б конкурувати на глобальному рівні.
За матеріалами "The World of Graduate Management Education Turned Up Side Down", Graziadio Business Review.
|