БІЗНЕС-ОСВІТА | eLearning 10 серпня 2017 р.

Як підійти до формування команди розробників курсу eLearning

Продуктивність будь-якої навчальної програми напряму залежить від професіоналізму людей, які її створюють та реалізовують. Ось що радить врахувати в роботі з групою розробників курсу Тім Слейд (Tim Slade), автор програм електронного навчання та співавтор кількох книг з серії «E-Learning Uncovered» («Секрети E-Learning»).

Як підійти до формування команди розробників курсу eLearning Малоймовірно, що всі члени команди розробників електронного курсу матимуть однакові здібності, ідентичні знання та схожий попередній досвід. Проте, як би не проявлялась ця комбінація в масштабі групі, у ваших силах обернути її на свою користь. Ось чотири кроки, які слід вчинити при формуванні команди.

Запровадьте процес розробки курсу

Як і будь-яке інше творче, зорієнтоване на клієнта завдання, розробка та реалізація навчального проекту мусить ґрунтуватись на чітко структурованому процесі. Процес визначатиме ваші підходи до створення програми, а також дасть змогу розмовляти з вашими колегами однією мовою.

Як розпочинатиметься новий проект eLearning? Що включатиме в себе базова версія курсу або його розкадровка? Скільки часу потрібно для створення програми? З якою періодичністю учасники курсу звертатимуться до його матеріалів? Ваш процес повинен дати відповіді на ці та інші запитання. Якщо ж всі причетні до курсу сторони працюватимуть у рамках єдиного процесу, то з часом ви отримуватимете від них змістовні пропозиції стосовно того, як його можна вдосконалити.

Оцініть сильні і слабкі сторони членів команди

Було б дуже добре, якби кожний член вашої команди однаково впевнено почував себе у всьому — чудово орієнтувався в педагогічному дизайні, вмів створювати розкадровку, глибоко розбирався у відповідному програмному забезпеченні, добре знав, як стимулювати активність учасників курсу, а також володів навичками проектного менеджменту. Але в реальності такого практично не буває. Тому, приступаючи до розробки програми, слід оцінити можливості членів команди — які елементи процесу даються їм найважче, які найкраще, що вони люблять робити більше за все. В ідеалі ви повинні сформувати команду, в якій би було представлено комбінацію взаємодоповнюючих професійних знань.

Підбирайте працівників типу «T»

Хоча малоймовірно підібрати розробників, котрі на однаково високому рівні могли б робити все «від А до Я», слід прагнути, щоб кожний окремий член команди при потребі міг би самостійно пройти через всі етапи створення курсу. Це особливо актуально, якщо ви обмежені в ресурсах, або якщо в силу різних причин якийсь член команди несподівано «виходить з гри» на певний час.

Ключ до формування високорезультативної команди — у підборі фахівців типу «T». Це означає: людина достатньо добре розбирається в кількох суміжних дисциплінах і глибоко знає одну-дві з них. Наприклад, хтось може досконало освоїти сферу педагогічного дизайну та розкадровку, але доволі поверхнево розбиратись у програмних додатках.

Якщо повернутись до питання взаємодоповнюючих вмінь, то потрібно прагнути, аби в команді був представлений добре збалансований набір фахових знань різного змісту та глибини.

Аналізуйте досвід завершених проектів

Один із найкращих способів щось вдосконалити — це об’єктивно оцінити свою минулу працю. Отже, після завершення проекту обговоріть із членами вашої команди, як, на їхню думку, пройшов курс. Для цього достатньо поставити три прості запитання:

  • Що спрацювало дуже добре?
  • Що не спрацювало?
  • Що можна зробити інакше в наступному курсі?

За матеріалами "4 Strategies for Building a Highly Effective eLearning Team".

Ілюстрація: Depositphotos.com



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
X10: Правило переможця. Як отримувати максимум від життяX10: Правило переможця. Як отримувати максимум від життя
Створення інноваторів. Як виховати молодь, яка змінить світСтворення інноваторів. Як виховати молодь, яка змінить світ
Розвиток мозку. Як читати швидше, запам’ятовувати краще та досягати метиРозвиток мозку. Як читати швидше, запам’ятовувати краще та досягати мети

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)