БІЗНЕС-ОСВІТА | L&D 23 квітня 2021 р.

Організаційне навчання: основні тренди 2021 року

2020-й приніс до царини організаційного навчання різкі зміни та непевність. Щоб не переривати процес, компанії оперативно переходили в онлайн, а нові курси, які пропонувалися, не завжди були досконалими. Як бачать хід розвитку подій у цій сфері фахівці з питань навчання і професійного розвитку персоналу (L&D)?

Організаційне навчання: основні тренди 2021 року

The Ken Blanchard Companies було проведено опитування щодо основних трендів в L&D-царині, в якому взяли участь 1 тис. респондентів. Як показали дані, респондентів найбільше хвилюють три категорії питань.

Перехід до віртуального та онлайн-навчання. Респондентам не зрозуміло повною мірою, як залучити до онлайн-програм співробітників, які раніше не були охоплені аудиторним навчанням. Також їх непокоїть питання пробілу у певних професійних навичках та проблема ефективності дистанційної взаємодії.

Психологічні проблеми. Респонденти вказали на відчуття втрати зв’язку одне із одним, що спричиняє у співробітників стреси та розгубленість. Також опитані зазначили, що відчувають дедалі більше непевності у своїй роботі; і, крім цього, вони вважають, що занадто багато змін, які відбулися в дуже стислий період часу, призвели до зниження морального духу та нервової виснаженості в колективі.

Занепокоєння щодо можливості ефективно виконувати свою роботу. Респондентів турбує питання зменшення бюджетів, скорочення персоналу, а також їм незрозуміло, як досягти успіху у своїй ролі. Очікування керівників є занадто високими, а підтримка мінімальна (або її взагалі немає). «Потрібно зробити надто багато, а ресурсів для цього недостатньо», — так можна підсумувати зміст їхніх відповідей.

Співзасновник The Ken Blanchard Companies Кен Бланшар (Ken Blanchard), коментуючи результати опитування, сказав:

«Відповіді респондентів дають дуже чітке уявлення про ситуацію, що склалася минулого року. Обставини, в яких ми опинилися у 2020-му, були безпрецедентними за складністю. COVID-19 перервав еволюційний процес переходу бізнесу до віртуального простору, скоротивши цей зсув десь на десятиріччя».

Дані опитування показали: до пандемії в загальному обсязі навчальних програм частка аудиторних занять становила 63%, а віртуальних — 10%; з поширенням COVID-19 частка аудиторних занять із викладачем впала до 9%, а віртуальних — злетіла до 53%. Впоратися з такою зміною всім було винятково важко. Понад 40% респондентів зазначили, що мали проблеми з плануванням структури онлайн-курсу, його наданням та технологією. А, на думку більш ніж 51% опитаних, результативність нових цифрових чи віртуальних курсів була дещо або набагато нижчою, ніж результативність традиційних навчальних програм, які вони замінили.

Радикальне скорочення аудиторних програм надалі залишається питанням №1 для фахівців в L&D-сфері. Більшість опитаних переконані в тому, що в певний момент компанії поновлять надання традиційних навчальних курсів. Очікується, що аудиторні заняття проводитимуться паралельно із віртуальними заняттями з викладачем, самостійним навчанням, коучинговими та наставницькими програмами. Також респонденти вважають, що в подальшому аудиторні заняття будуть ще більшою мірою адаптуватися до потреб конкретних категорії слухачів.

Отже, не йдеться про вибір між аудиторними і онлайн-заняттями. Респонденти очікують, що коли умови дозволять поновити заняття в аудиторії, обидві форми навчання використовуватимуть приблизно в однакових пропорціях. І це тільки підвищуватиме результативність навчання в цілому. Адже якою досконалою не була б технологія, класна кімната надалі залишається місцем, де твориться магія.

За матеріалами "Reflections on 2021 L&D trends survey", Chief Learning Officer.

Ілюстрація: aim.com.au



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Синдром самозванця. Як прожити неймовірне життя, на яке ви заслуговуєтеСиндром самозванця. Як прожити неймовірне життя, на яке ви заслуговуєте
Есенціалізм. Мистецтво визначати пріоритетиЕсенціалізм. Мистецтво визначати пріоритети
Шлях Virgin. Як слухати, вчитися, жартувати та вести за собоюШлях Virgin. Як слухати, вчитися, жартувати та вести за собою

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2025, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)