HR-компанії — не лідери думок
У той час, як ринок консалтингу, пов'язаний з управлінням людськими ресурсами, продовжує невпинно розвиватися, його клієнти вимагають інноваційних спеціалізованих підходів до своїх потреб та проблем. Консалтингові ж компанії не можуть справитися з таким попитом. Як наслідок, кількість матеріалів, які можна віднести до стратегічної думки (звіти, статті, офіційні документи та книги), що фокусуються на управлінні людськими ресурсами, у 2006-му році суттєво зменшилася.
Towers Perrin на сьогодні займає перше місце на ринку стратегічної думки, яка фокусується на сфері HR — їй належить 26% ринку. Наступними у рейтингу йдуть компанії Hewitt Associates (15%) та Hay Group (14%). На превеликий жаль, у сфері стратегічної думки кількість абсолютно не гарантує якість публікацій.
Більшості HR-компаній доводиться докладати усіх зусиль для пошуку нових матеріалів. У цьому плані виділяються Mercer та Hay Group, насамперед через те, що саме ці компанії мають про що сказати і застосовують для публікацій лише актуальну і оригінальну тематику. В свою чергу Hewitt Associates продукує більш комерційні матеріали, ніж конкуренти: вона презентує свої дослідження таким чином, що клієнти з більшою легкістю можуть брати їх на озброєння та діяти відповідно до ідей, описаних у матеріалах. Проте, на жаль, до сих пір жодна із HR-компаній не потрапила до Топ-10 списку передових володарів стратегічної думки.
Улюбленою темою HR-досліджень залишається винагорода та компенсація співробітників (до цієї теми так чи інакше дотична третина матеріалів стратегічної думки). Темою компенсації цікавиться майже вдвічі більше спеціалістів, ніж наступними у рейтингу улюбленими темами HR-менеджерів — цінностями/культурою, наймом/звільненням та розвитком персоналу. Проте, навіть така пропорція вказує на зміщення уваги спеціалістів на негрошові цінності, оскільки у попередні роки до компенсації та винагород були дотичними 50% матеріалів.
HR-дослідження належать до найбільш "всеохопних сфер" — лише одна із п'яти публікацій може бути прив'язана до конкретної галузі чи сфери діяльності.
Зважаючи на скорочення кількості та зниження якості публікацій у сфері HR, спеціалізованим компаніям слід негайно змінювати ситуацію, інвестуючи кошти та час у цю критичну для їхнього бізнесу сферу. Якщо вони і далі ігноруватимуть спад своєї значеннєвості серед лідерів думок — це загрожує вилитися у зменшення їхньої частки ринку та перехід ключових клієнтів до інших консалтингових компаній.
За матеріалами "HR Firms Show Lacklustre Performance in Thought Leadership", Management Consulting News.
Переклад з англійської: Ярослав Федорак.
|