КОНСАЛТИНГ | Лідери думок 17 квітня 2007 р.

HR-компанії — не лідери думок

У той час, як ринок консалтингу, пов'язаний з управлінням людськими ресурсами, продовжує невпинно розвиватися, його клієнти вимагають інноваційних спеціалізованих підходів до своїх потреб та проблем. Консалтингові ж компанії не можуть справитися з таким попитом. Як наслідок, кількість матеріалів, які можна віднести до стратегічної думки (звіти, статті, офіційні документи та книги), що фокусуються на управлінні людськими ресурсами, у 2006-му році суттєво зменшилася.

Towers Perrin на сьогодні займає перше місце на ринку стратегічної думки, яка фокусується на сфері HR — їй належить 26% ринку. Наступними у рейтингу йдуть компанії Hewitt Associates (15%) та Hay Group (14%). На превеликий жаль, у сфері стратегічної думки кількість абсолютно не гарантує якість публікацій.

Більшості HR-компаній доводиться докладати усіх зусиль для пошуку нових матеріалів. У цьому плані виділяються Mercer та Hay Group, насамперед через те, що саме ці компанії мають про що сказати і застосовують для публікацій лише актуальну і оригінальну тематику. В свою чергу Hewitt Associates продукує більш комерційні матеріали, ніж конкуренти: вона презентує свої дослідження таким чином, що клієнти з більшою легкістю можуть брати їх на озброєння та діяти відповідно до ідей, описаних у матеріалах. Проте, на жаль, до сих пір жодна із HR-компаній не потрапила до Топ-10 списку передових володарів стратегічної думки.

Улюбленою темою HR-досліджень залишається винагорода та компенсація співробітників (до цієї теми так чи інакше дотична третина матеріалів стратегічної думки). Темою компенсації цікавиться майже вдвічі більше спеціалістів, ніж наступними у рейтингу улюбленими темами HR-менеджерів — цінностями/культурою, наймом/звільненням та розвитком персоналу. Проте, навіть така пропорція вказує на зміщення уваги спеціалістів на негрошові цінності, оскільки у попередні роки до компенсації та винагород були дотичними 50% матеріалів.

HR-дослідження належать до найбільш "всеохопних сфер" — лише одна із п'яти публікацій може бути прив'язана до конкретної галузі чи сфери діяльності.

Зважаючи на скорочення кількості та зниження якості публікацій у сфері HR, спеціалізованим компаніям слід негайно змінювати ситуацію, інвестуючи кошти та час у цю критичну для їхнього бізнесу сферу. Якщо вони і далі ігноруватимуть спад своєї значеннєвості серед лідерів думок — це загрожує вилитися у зменшення їхньої частки ринку та перехід ключових клієнтів до інших консалтингових компаній.

За матеріалами "HR Firms Show Lacklustre Performance in Thought Leadership", Management Consulting News.
Переклад з англійської: Ярослав Федорак.




ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Формула максимуму. Переможні стратегії досягнення цілейФормула максимуму. Переможні стратегії досягнення цілей
Нетворкінг для інтровертів. Поради для комфортної та ефективної комунікаціїНетворкінг для інтровертів. Поради для комфортної та ефективної комунікації
Як управляти собою. Класика Harvard Business ReviewЯк управляти собою. Класика Harvard Business Review

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)