Чому вам не вдається перетворити свою компанію на свого партнера
Michael McLaughlin (Майкл МакЛафлін), засновник компанії MindShare Consulting LLC, яка займається наданням професійних послуг для організацій та розробкою інноваційних стратегій, розповідає про важливість партнерства при побудові кар'єри в сфері консалтингу.
Майкл МакЛафлін
(Michael McLaughlin)
|
Якщо ви прагнете побудувати кар'єру у сфері професійних сервісів і вважаєте, що ваша теперішня компанія — хороший вибір для досягнення цієї мети, тоді найбільшим вашим викликом стане пошук правильного шляху до просування. У багатьох компаніях єдиний спосіб досягнути цілі — стати партнером компанії або зайняти еквівалентну посаду (керівник, віце-президент тощо).
При цьому варто пам'ятати, що кожна компанія має свої унікальні методи для оцінки того, наскільки людина відповідає її стандартам. Втім, більшість людей, які ніяк не можуть досягнути цілі, стикаються з однаковими трьома перешкодами.
1. Нестача залученості
Багато людей залишаються у стані "замріяності" про партнерство протягом занадто тривалого часу. Можливо, глибоко в душі вони сумніваються, що таке партнерство матиме сенс. Або ж просто бояться провалу. Але до тих пір, поки вони чітко для себе не визначать, що щиро прагнуть стати партнерами компанії — досягнути цілі буде неможливо.
2. Відсутність навичок продажу та маркетингу
У більшості компаній ви навряд чи зможете розраховувати на статус партнера до тих пір, поки не доведете свою спроможність суттєво впливати на здоров'я (та прибутки) бізнесу. Якщо у вас вже є досвід ведення прибуткового бізнесу — це стане суттєвим плюсом при прийнятті рішення.
Більшості людей знадобляться роки для створення мережі клієнтів та перспективних контактів (які можуть стати клієнтами в майбутньому). Багато людей не переймаються створенням таких зовнішніх мереж, аж поки в один "прекрасний" момент не стає занадто пізно.
Висновок — потрібно починати працювати над створенням своєї присутності на ринку якомога раніше. Не шкодуйте інвестицій у навички маркетингу, продажу та стосунків — вони гарантовано окупляться.
3. Недооцінка внутрішньої мережі підтримки
Так само, як ви повинні прагнути до створення зовнішньої мережі стосунків з клієнтами, ви повинні працювати і над встановленням довірливих стосунків всередині компанії.
Знаходьте людей, які допоможуть вам працювати над великими проектами. Намагайтеся частіше залучатися у важливі для компанії справи і демонструйте свої навички. Це зовсім не означає, що вам потрібно "загравати" з керівництвом компанії. Навпаки — ви повинні самі міркувати як власник, який прагне розвинути бізнес, зробити його сильнішим.
За матеріалами "Why You Won't Make Partner in Your Firm", Management Consulting News.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.
|