Форум для керівників «План Б» розповів
про найкращі управлінські рішення 2012 року
Автор: Ярослав Федорак, редактор Management.com.ua
5 жовтня 2012 року Форум для керівників "План Б" зібрав керівників різних рівнів, власників компаній, комерційних директорів, менеджерів з персоналу, менеджерів лінійних підрозділів, а також бізнес-консультантів та тренерів у стінах Міжнародного Інституту Менеджменту. Організаторами форуму виступили портали HRM.ua та Training.com.ua.
Форум запропонував своїм учасникам чотири потоки доповідей:
- управління компанією (стратегії, напрямки реалізації стратегії та оптимізації дій співробітників);
- управління продажами (аналітика ринку, стратегія дій, мінімізація витрат та ризиків);
- управління персоналом (організація, координація та регулювання діяльності персоналу, активація реалізації особистісно-професійного потенціалу співробітників);
- особиста ефективність (вплив на співробітників, "секрети" особистої ефективності управління).
Про "Прицільний тайм-менеджмент" розповів учасникам Артем Золотар, консультант компанії Bogush Time Technologies. Він пояснив, як завжди тримати свої цілі в полі зору і впевнено їх досягати.
Артем розповів, що будь-яке "знання" чи "незнання" має свій градієнт та пояснив, чому іноді твердження "думаю, що знаю" є гіршим варіантом, ніж "не знаю". Він також допоміг зрозуміти, що насправді результат наших дій стає відомим задовго до того, як ми беремося безпосередньо до цих дій. "Кожен раз, коли ви починаєте якусь справу, ви вже знаєте, який результат ви можете дозволити собі отримати", — наголосив Артем.
Ефективного руху до цілей можна досягнути через чотири ключові аспекти: постулат (ідею), план (припущення), виробництво та продукт. При цьому слід завжди перевіряти, чи відповідає ваша діяльність у кожен конкретний момент часу вашим глобальним довгостроковим цілям (візії).
Ще одним доповідачем в потоці "Особистої ефективності" стала Анжела Яструб з академії коучінгу Working People Group. Тема її доповіді "Лідер — як бренд компанії" заінтригувала багатьох, то ж невеликий зал ледве вмістив всіх охочих.
Свою доповідь Анжела почала з необхідності усвідомлення того, що таке бренд особистості та яким чином він може впливати на ефективність компанії, після чого перейшла до пошуку унікальності особистості лідера.
"Для того, щоб лідер перетворився на бренд, він повинен відповісти на запитання, що ж такого унікального він здатен запропонувати, щоб люди захотіли йому заплатити", — пояснила Анжела.
Таїсія Василишина, представниця консалтингової компанії ТОП-Академія, розповіла про конструктивні способи впливу на співробітників. Вона пояснила, чому більшість сучасних механізмів впливу будуються на маніпуляції, та як відрізнити "чорні" методи маніпуляції (неусвідомленість, брехня, цинізм, контроль) від "білих" (усвідомленість, чесність, відкритість, свобода).
Для максимально ефективного донесення точки зору керівництва компанії до підлеглих, Таїсія запропонувала використовувати силу метафори. "Іноді одна яскрава метафора здатна замінити керівнику тривале пояснення завдання чи процесу своєму підлеглому", — переконана вона.
Про те, як працювати з метафорами та використовувати їх для вибудовування ефективного процесу взаємодії з підлеглими, і йшлося у доповіді. Детально Таїсія зупинилася на трьох видах метафоричної взаємодії:
створенні корпоративних історій та міфів;
- створенні коротких метафоричних історій чи простих порівнянь;
- метафоричних ділових іграх.
Про максимальну ефективність розповіла учасникам конференції Алла Задніпровська, консультант групи "Жива справа". Вона поділилася з аудиторією цінним інструментом "Go MAD", який дозволяє оцінити глибинні важелі власної мотивації (чи мотивації підлеглих) і таким чином суттєво підвищити ефективність роботи.
"Потрібно пам'ятати, що наявність великої цілі, є ключової для ефективної роботи цієї моделі", — пояснила Алла. Крім того не можна забувати, що будь-яка ефективність починається із причини, віри в себе, конкретизації, планування, здатності залучити інших, відповідальності та втілення.
Конференція виявилася напрочуд насиченою. Іноді було справді складно вибрати, на яку із доповідей (а їх у кожен момент відбувалося чотири) звернути свою увагу. Учасники активно задавали запитання і обмінювалися досвідом під час коротких перерв між майстер-класами.
|