ІНТЕРВ'Ю | Myra Hart 5 червня 2006 р.

Ще один шанс для жінок почати кар'єру

Професор Myra Hart зі своєю програмою New Path допомагає випускницям Гарвардської Бізнес-Школи повернутися до світу бізнесу. Нижче подано огляд, яким чином учасники нової програми отримують найактуальніші відомості про життя, працю та надзвичайно мінливий світ бізнесу.

Невпинний плин і мінливість сучасного бізнесу є надзвичайною проблемою для кожної жінки, яка вирішила тимчасово відступити від справ заради сім'ї чи з інших причин. Коли вони працюють на віддалі, в основному переймаючись іншими проблемами, світ бізнесу невпинно змінюється... Змінюється навіть стиль одягу, який приведе до успіху у майбутньому.

Професор Гарвардської Бізнес-Школи Myra Hart, експерт з високопотенціального антрепренерства, пропонує кілька програм, які допоможуть випускницям Гарвардської Бізнес-Школи швидко набути навичок, які їм необхідні, щоб повернутися у ряди успішних працівників. Цієї весни вона відкриває New Path: Встановлення Нових Професійних Директив. Нижче наведено інтерв'ю з професором Myra Hart.

З.: Чи можете ви трішки розповісти про те, як виникла ваша програма New Path?

В.: Протягом п'яти років я проводила опитування наших випускників, намагаючись визначити, яким чином розвивається їхня кар'єра після закінчення Бізнес-Школи. Коли я почала сортувати дані за гендерною ознакою, було виявлено, що розвиток кар'єри жінок, які закінчили Гарвардську Бізнес-Школу, надзвичайно різнився. Це навело мене на думку глибше дослідити кар'єрні шляхи жінок. Чому так сталося, що відносно невелика кількість жінок досягнули високого рівня прибутків і виявилися цілком задоволені своєю кар'єрою, а набагато більше респондентів опинилися в набагато гіршому становищі? Таким чином мені вдалося виявити, що саме сімейний вибір таких жінок мав найбільший вплив на їхню кар'єру. Тоді я взялася за дослідження, чи дійсно такі жінки мають бажання повернутися до світу бізнесу, і якщо так, то яким чином це можливо зробити.

У 2001-му році ми представили програму Планування Вашого Курсу (Charting Your Course). Ми запрошували всіх бажаючих, що хотіли повернутися до світу бізнесу, і проводили деякий час, розмірковуючи над кар'єрним вибором, який вони зробили, над їхнім баченням майбутнього та іншими подібними речами.

Таким чином, всіх жінок, які збиралися повернутися до роботи, умовно можна було поділити на дві групи. До першої групи належали жінки, які хотіли повернутися до роботи, але не найближчим часом, а через кілька років (наприклад, коли підросте їхня дитина і зможе самостійно ходити до школи). Для таких жінок найважливішим завданням було підтримання їхніх професійних знань на достатньому рівні, щоб закрити той пробіл, який виникав в результаті їх тимчасової відмови від роботи.

До другої групи належали жінки, які готові були повернутися до роботи негайно. Фактори, що утримували їх від праці, вичерпалися і жінки прагнули якнайшвидше відновити свої професійні навички, навчитися по-новому спілкуватися з роботодавцями і т. п.

Звісно, що кожна з цих груп потребувала абсолютно інших навчальних програм. Для них слід було відшукати індивідуальний підхід, знайти різну за змістом та глибиною інформацію. Таким чином наша програма Charting Your Course була доповнена шестиденним заглибленням у всі ті речі, які вам обов'язково знадобляться, якщо ви збираєтеся повернутися до світу бізнесу. Цей курс мав свою назву — New Path — і фактично був намаганням заглянути всередину себе, зрозуміти, ким Ви є і що дійсно зможе Вас задовольнити, яким чином найкраще застосувати Ваші навички. Звісно, програма включала в себе і семінари, які мали на меті вдосконалити фундаментальні навички, без яких неможливо собі уявити сучасного світу бізнесу.

З.: Ви можете детальніше розповісти про ці семінари з удосконалення навичок?

В.: Можу навести приклад семінарів з маркетингу: Які події відбулися у сфері маркетингу за останні 5 років? Який новий інструментарій виник в цій сфері? Які нові способи здобуття споживачів? Яким чином маркетинг задовольняє сучасні вимоги клієнтів? Ми, наприклад, дуже широко розмовляємо про можливості Інтернету для задоволення потреб маркетингу, на противагу іншим типам медіа, які використовувалися на початку 90-их років.

У нас також є кілька семінарів з бухгалтерського обліку, два фінансових семінари. Ми маємо семінари з Інформаційних Технологій. Проводяться також семінари, які навчать жінку правильно вести переговори.

Особливо затребуваними є семінари, які вчать професійній роботі у сфері обслуговування. Ми широко оглядаємо унікальні потреби цієї сфери і способи забезпечення всіх цих вимог.

Проте, роблячи основний наголос на роботі у житті людини і те, яким чином можуть бути здійснені найбільші досягнення у цій сфері, ми не забуваємо, що кар'єрний успіх — це лише частина загального успіху. Наші учасники не повинні забувати про свою сім'ю чи своє особисте життя. Ми намагаємося навчити їх мислити про кар'єру в більш широкому контексті життя, ми вчимо їх бачити не лише кар'єрний, але й загальний успіх.

З.: Яким чином програма буде розвиватися? Чи можете ви сказати, що учасники чомусь вас навчили?

В.: Зацікавленість учасників нашою програмою є просто неймовірною. Одним із їхніх побажань до роботи є збільшення уваги та заглиблення у індивідуальні особливості кожного з них.

Дуже цікавим є їхнє бажання, щоб ми приділяли більше уваги сучасній моді бізнесу, зачіскам та макіяжеві. Можливо, не для кожного є актуальною саме ця проблема, але більшість дійсно потребує таких семінарів.

Зараз ми розмірковуємо над можливістю відкриття програми для людей з інших програм MBA. Я вірю, що в майбутньому це дійсно стане можливим. Ми впевнені, що ніхто не має подібних програм.

Ярослав Федорак, за матеріалами HBS Working Knowledge.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Правила всьогоПравила всього
Перемогти прокрастинацію. Як припинити відкладати справи на потімПеремогти прокрастинацію. Як припинити відкладати справи на потім
Як управляти собою. Класика Harvard Business ReviewЯк управляти собою. Класика Harvard Business Review

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)