ІНТЕРВ'Ю | Carol Sanford 25 червня 2011 р.

Забудьте про найкращі практики

Займаючись дослідженнями великих корпорацій протягом багатьох років, автор книги "Відповідальний бізнес: Переосмислення сталого розвитку та успіху" (The Responsible Business: Reimagining Sustainability and Success) Керол Сенфорд (Carol Sanford) з подивом відзначає, скільки "відсталих" та "архаїчних" ідей, запозичених у традиційного бізнесу, використовують стартапи. В інтерв'ю, яке пропонується вашій увазі, вона розповідає, чому не варто гнатися за так званими "найкращими практиками".

Керол Сенфорд (Carol Sanford)
Керол Сенфорд
(Carol Sanford)
З.: Які саме "погані" ідеї запозичують стартапи у традиційного бізнесу?

В.: Більшість компаній починають свій бізнес сповнені відчуттям енергії. Зазвичай у них працює всього кілька людей, які поводяться як рівні. Але коли компанія починає рости, засновник думає: "Нам потрібна ієрархія". Ми повинні запросити досвідчених управлінців. Такий підхід неприйнятний для стартапів.

З.: Хіба не буває ситуацій, коли запрошення експерта або висококласного менеджера може бути доречним?

В.: Звісно бувають. Але коли ви вирішуєте, що компанії щось потрібно, спершу варто заглянути всередину організації чи немає в ній людини, яка могла б заповнити нестачу. Не потрібно відразу кидатися шукати людину ззовні.

З.: Яким чином можна виявити прихований потенціал?

В.: Потрібно більше комунікувати зі своїми людьми та радитися з ними щодо важливих питань. Таким чином ви відразу помітите креативну енергію в деяких співробітниках.

З.: На якій стадії розвитку бізнесу підприємцеві варто серйозно замислитися про корпоративну культуру?

В.: Мені неодноразово доводилося стикатися зі стартапами, які думають про культуру постійно. З перших секунд існування бізнесу вони намагаються створити "правильну" культуру. Тоді як щойно народженим організаціям набагато важливіше знайти відповідь на запитання: "Як зберегти людяність, власну енергію та дух інновацій?"

З.: Як же компаніям, що швидко зростають, залишатися інноваційними?

В.: За рахунок самоорганізації команд та щирої залученості кожного працівника в робочий процес. Дуже важливо, щоб ваші люди самі хотіли створювати найкращі продукти або сервіси для клієнтів. Щоб вони отримували від цього задоволення.

З.: Якби у Вас було 30 секунд, щоб дати пораду підприємцеві-початківцю, що Ви йому б порадили?

В.: Дайте відповідь, ким ви є, як компанія, і рухайтеся у вибраному напрямку. Не потрібно запозичати ідеї у інших. Такого поняття, як "найкраща практика" насправді не існує. Підприємницька енергія — це розуміння того, ким ви є, що ви створюєте, який ваш ринок, яким чином він змінюється і що вас чекає попереду!

За матеріалами "Forget About Best Practices", Inc.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Сила продуктивності. Як подолати прокрастинаціюСила продуктивності. Як подолати прокрастинацію
Розвиток мозку. Як читати швидше, запам’ятовувати краще та досягати метиРозвиток мозку. Як читати швидше, запам’ятовувати краще та досягати мети
Лаяти не на те деревоЛаяти не на те дерево

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)