ІНТЕРВ'Ю | Santiago Iñiguez de Onzoño 22 липня 2011 р.

Світові потрібно більше підприємців

В інтерв'ю, яке пропонується вашій увазі, декан IE Business School Сантьяго Інігуез де Онзоно (Santiago Iñiguez de Onzoño) пояснює, чому Європа — один з найкращих континентів для бізнес-навчання менеджерів. Він розповідає про виклики, які постають перед глобальним підприємництвом та онлайн-навчанням.

Сантьяго Інігуез де Онзоно (Santiago Iñiguez de Onzoño)
Сантьяго Інігуез де Онзоно
(Santiago Iñiguez de Onzoño)
З.: Сьогодні так звана четвірка країн BRIC (Бразилія, Росія, Індія та Китай) демонструють значний попит на топ-менеджерів, оскільки належать до розряду економік, які швидко розвиваються. Чи зможуть ці "молоді" економіки перевершити Європу з точки зору освіти MBA?

В.: За даними Graduate Management Admission Council кількість поданих документів на європейські програми зросла на 90% з 2006-го року. Європа може виглядати "старою" з точки зору демографії, але з точки зору МВА — це один з регіонів, які дуже швидко зростають та розвиваються. Попри всю критику, студентів приваблює історія, культурна спадщина та різноманітність Європи. Окрім того, тут є чимало закладів, про які поки що країни BRIC не можуть навіть мріяти.

З.: IE Business School володіє Міжнародним Центром Підприємництва. Наскільки це хороше місце для інновацій?

В.: Ми дійсно хочемо бути міжнародним центром для бізнес-ідей. Я впевнений, що світові потрібно більше підприємців зі своїми власними компаніями. Тому ми розвиваємо мережу наставників для студентів, які розробляють свої власні бізнес-плани. Ми також створюємо можливість для підприємців зустрічатися з інвесторами — "бізнес-ангелами". Ми всіляко підтримуємо підприємництво з моменту виникнення нашої школи у 1973-му році. Зрештою, сама школа була заснована групою підприємців.

З.: Це основна перевага Вашої школи?

В.: Я б згадав також про наш дух інновацій, який поєднується зі здатністю швидко реагувати на ринкові тенденції. Дух підприємництва відчувається буквально на кожному кроці і в кожному приміщенні. Всього кілька років тому це здавалося досить дивним, адже вважалося, що випускник МВА повинен посісти управлінську посаду в інвестиційній компанії, банку або ж стати консультантом. Але фінансова криза внесла свої корективи. І в IE Business School ми прагнемо, щоб наші студенти самі створювали корпорації та великі міжнародні бізнеси.

З.: У квітні 2011-го року ваша школа провела дослідження щодо майбутнього мов. Участь у ньому взяло більше 16 000 респондентів зі 150 країн. 52% опитаних назвали англійську мовою майбутнього, 23% — мандаринську (одне із наріч китайської мови), 8% — іспанську. Інші розділилися між французькою, японською, арабською та німецькою. А наскільки важливою є мова, на Вашу думку?

В.: Вивчення іншої мови — це не просто вивчення слів та словосполучень. Це культурний досвід! Всі наші студенти розмовляють щонайменше двома мовами і більшість із них вивчають іспанську протягом навчання. Ми всіляко спонукаємо вивчення нових мов та проводимо власні мовні курси. Адже мова — це не лише нова навичка, але й нова призма, через яку людина сприймає світ.

З.: Одна з ваших програм — це Глобальна МВА (Global MBA) — програма змішаного навчання, яка триває 15 місяців та останнім часом отримує дуже високі рейтинги. Чим вона відрізняється від інших програм?

В.: Наша програма суттєво відрізняється від традиційної online-MBA. В ній ми намагаємося поєднати традиційну освіту, в якій студенти особисто спілкуються з викладачами та між собою з онлайн-модулями високої якості. Наші студенти проводять чимало часу у Мадриді та у Бостоні, де знаходиться наш партнер Brown University. Така методологія підтвердила свою ефективність для менеджерів, які багато подорожують і не можуть брати участь у тривалих програмах. Цікаво те, що рівень задоволеності навчанням випускників таких змішаних програм суттєво вищий, ніж випускників традиційних програм.

З.: Чим можна це пояснити?

В.: Онлайн-групи менші, а рівень ресурсів — кращий. На інтелектуальному рівні учасники онлайн-аудиторії знають одне одного краще, а саме навчання виявляється більш ефективним, ніж протягом півторагодинної сесії у класі або аудиторії. Менеджери можуть долучатися до навчання практично з будь-якої точки світу, що дуже зручно для них!

З.: Яким Ви бачите майбутнє своєї школи?

В.: Ми розвиваємо університет повного циклу. Мабуть, ми єдина бізнес-школа, яка на своїй базі створює повноцінний університет. Зазвичай буває навпаки — бізнес-школи виникають на базі університетів. Ми переконані, що управлінські навички необхідні в багатьох професіях, тому в нашому університеті менеджмент стане необхідним модулем для всіх без виключення освітніх програм.

З.: А які найбільші та найскладніші виклики Ви передбачаєте найближчим часом?

В.: Думаю, що протягом кількох наступних років менеджерам буде доволі складно виробити філософію. Нам все ще потрібно багато працювати над розвитком економічної науки, оскільки вона виникла всього сто років тому. Ми повинні досліджувати, яким чином діють та розвиваються ринки, як переосмислити капіталізм, знайти нові методи оцінки успішності та підходи до ідентифікації талантів. Навчитися фокусуватися на довгостроковому, а також оцінювати та передбачати нові системи.

За матеріалами "The World needs more Entrepreneurs", MBA Channel.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Шлях Virgin. Як слухати, вчитися, жартувати та вести за собоюШлях Virgin. Як слухати, вчитися, жартувати та вести за собою
Рік корисних звичок. Повний курс знань, щоб набути звичок, важливих для добробуту і щастя. Збірник самарі + аудіокнигаРік корисних звичок. Повний курс знань, щоб набути звичок, важливих для добробуту і щастя. Збірник самарі + аудіокнига
Не турбувати. Як сфокусуватися в інформаційному шумі!Не турбувати. Як сфокусуватися в інформаційному шумі!

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)