В.: У книзі "Міграція цінності" (Value Migration) було зазначено, що саме малі бізнеси першими помічають зміни в пріоритетах споживачів. Деякі з цих невеликих компаній завдяки вмінню помітити зміну цінностей виростають до нішевих бізнесів, а деякі — стають справжніми гігантами. Але все починається зі спостереження за клієнтами та за зміною обставин. По суті, саме малі бізнеси знаходяться на "передовій" генерування попиту. Сьогодні частка ринку більше не гарантує прибутковості. Ми повинні розуміти, як компанії, великі чи малі, стають прибутковими завдяки креативності та винахідливості. Головне питання тут: що ж насправді лежить в основі попиту і як компанії можуть використати ці ідеї для власного розвитку. З.: А чи існує, скажімо, три основні правила, про які повинні пам'ятати компанії, коли вони прагнуть створити попит? В.: Безперечно. Насправді існує чотири, а не три, кроки на шляху до створення попиту. Компанія повинна запитати в себе:
З.: Світ сьогодні дуже фрагментований. Кожна сфера постійно комодитизується. Всі шукають вирішення цієї проблеми. Чи є у Вас порада для компаній, як підвищити ймовірність успіху в пошуку нових моделей прибутку? В.: Як я вже згадував, насамперед потрібно перестати орієнтуватися на частку ринку. Сьогодні вона вже не гарантує прибутку. Втім, модель прибутку та попит дуже тісно пов'язані між собою. Насамперед, компанія повинна експериментувати з різними моделями прибутку і аналізувати, яка з них найкраще підходить для її клієнтів. Після цього компанія повинна зосередитися на створенні попиту. Основна річ, яку я зрозумів за час своїх досліджень, що компанії варто починати зі створення карти перешкод, оскільки саме вона показує, наскільки багато цінності здатна створити компанія. Модель прибутку, в свою чергу, свідчить, яку кількість цінності компанія здатна отримати назад у вигляді фінансової винагороди. У свою чергу, компанії, які пропонують безкоштовну пробну версію свого продукту, намагаються створити перемикач (trigger). І, насамкінець, варто відзначити, що по-справжньому великі компанії, яким вдалося досягнути успіху в створенні попиту, можуть розвинути свій бізнес з використанням меншої кількості реклами та меншої кількості механізмів продажу. Чому? Тому що вони дають людям те, про що їм хочеться говорити.
За матеріалами "Adrian Slywotzky Interview: The Nature of Demand", Inc. ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
|
МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор Copyright © 2001-2024, Management.com.ua |