13 порад ведення результативних дискусій
Джерело: Mind
У бізнес-світі, який змінюється стрімкими темпами, щоб іти в ногу з конкурентами, компанії повинні постійно розвивати й покращувати свої способи діяти. Визначати найкращі стратегії зростання — ваша робота як лідера бізнесу, однак зазвичай вона не робиться у вакуумі. Чи то ви встановлюєте зв’язки з іншими власниками підприємств, чи то шукаєте нові ідеї з власною командою — аби забезпечити успіх, вам необхідно надихати дискусії, що допомагають здійснювати прориви.
Про тактику ініціювання таких дискусій Mind пропонує дізнатись із матеріалу Forbes, який підготовлено за результатами опитування членів Ради підприємців видання у Нью-Йорку (Forbes New York Business Council) щодо вміння вести продуктивні дискусії з командою й підтримувати зростання бізнесу.
1. Інвестуйте у надійні командні стосунки
Добре ставтеся до своєї команди. Наставництво є критично важливим аспектом, однак важливо також знати працівників на особистому рівні. Що надихає людей, які працюють на вас? Чому вони приєдналися до вашої команди? Як ви можете використати власні інтереси для загального успіху команди? На ці питання ви зможете відповісти лише тоді, коли вкладете час у залучення цієї людини до роботи не просто з позиції боса, а розкривши їй власну особистість. — Кайван Шрофф (Kaivan Shroff), Institute for Education
2. Думайте про те, що залишите після себе
Коли я зустрічаю лідерів, я запитую їх, яким буде їхній спадок через п’ять років. Чи стали б вони робити те, що збиралися, а може, відмовилися б від цього, якби дбали про свій спадок? Це веде до дискусії про трансформацію бізнесу та про створення в організації високоетичної культури. Коли я спрямовую їхню увагу на те, що важливо для них у довгостроковій перспективі, розмова завжди виходить щирою і наводить на глибокі роздуми. — Дес Нобел (Das Nobel), MTX Group Inc
3. Запровадьте щотижневі зустрічі, щоб відстежувати досягнення цілей
Я твердо переконаний, що потрібно регулярно звертатися до цілей і звірятися з ними, щоб розуміти, куди ви рухаєтеся: наближаєтеся чи віддаляєтеся від них. Крім того, ключовою потребою є прозорість, необхідна для того, щоб стежити за тим, що в дійсності відбувається. Не бійтеся бути чесним зі своєю командою і тримати відповідь одне перед одним. — Года Махмудзадеґан (Hoda Mahmoodzadegan), Molly’s Milk Truck + F’in Delicious Beverages + BAKT Global
4. Заохочуйте нестандартне мислення
Я очікую від кожного в моїй команді нестандартних дій. Важливо бути відкритим до нових можливостей і не чіплятися за спосіб, у який ми вже діємо. Окрім етики й моралі, усе інше підлягає критиці та змінам, за умови, що ці зміни пропонуються в належний час і у правильному форматі. Я заохочую команду сідати за стіл із продуманими рішеннями щодо наявних обставин. — Морріс Леві (Morris Levy), The Yard
5. Завжди ведіть дискусію доброзичливо
Не має значення, хто ви і які маєте заслуги: якщо ви критикуєте під час мозкового штурму, ви не у моїй команді. Компанія Bid Lab інноваційно діє у традиційно стабільній індустрії відповідей на запити пропозицій поставок. Наша команда постійно оцінює передові практичні рішення і кардинально змінює методи, які застосовувалися десятиліттями, а це працює лише тому, що ми не судимо одне одного. — Моріс Гарарі (Maurice Harary), The Bid Lab
6. Створюйте безпечну атмосферу для обговорення гострих питань
Безпечна атмосфера є ключовою для дискусій, які приводять до рішень якісно нового рівня. Замість того щоб визначати, кого винуватити, зосередьтеся на тому, що потрібно зробити. Уникайте визначення статусів учасників і тону, що зачіпає его та примушує звести щит для оборони. Після того як встановлено комфортну атмосферу, сторони можуть обговорювати справжні проблеми. Ставтеся до дискусії як до нагоди для навчання (спершу намагайтеся зрозуміти інших, а вже потім домагайтеся того, щоб зрозуміли вас), і зосереджуйтеся на спільному вирішенні проблем. — Картік Крішнан (Karthik Krishnan), Britannica Group
7. Не обмежуйтеся своїми ключовими показниками ефективності
Долучайте до роботи свою команду таким чином, щоб вона мали більше гнучкості та можливостей для творчості. Якщо ви успішно створите атмосферу, де ваші працівники отримуватимуть задоволення від роботи, почуватимуться більш незалежними й цінними, це до великої міри перетвориться на успіх вашого бізнесу. Цьому сприяють спільні заходи для підняття командного духу. Окрім цього, знаходьте час вивчати поведінку своїх клієнтів, просіть у них зворотний зв’язок і документуйте недоліки. Для цього дуже підійдуть дзвінки подяки. — Алі Тарафдар (Ali Tarafdar), Global Consulting Inc
8. Завжди відстежуйте результати виконання прийнятих рішень
Я постійно намагаюся покращувати системи й процеси, і руйнувати те, що я називаю нашими професійними й особистими «цегляними стінами». Для мене найважливіше говорити прямо, надавати підтримку й відстежувати результати виконання прийнятих рішень. Розмова сама по собі — це початок, але я вважаю, що саме послідовне й стале відстеження виконання прийнятих рішень важливе для того, щоб моя команда і я могли втілити наше яскраве бачення перспективи й перевищити власні цілі та очікування. — Воррен Г. Кон (Warren H. Cohn), HeraldPR
9. Уважно стежте за ключовими метриками
Бізнес завжди рухається, а не стоїть на місці. Ви повинні бути здатним пристосовуватися до змін у своїй галузі. Отож, найкращий спосіб забезпечити постійне вдосконалення операційної діяльності і досягнення цілей — ретельне відстеження метрик для кожного аспекту вашого бізнесу. Вдосконаленню піддається все. що можливо виміряти. Цю методику можна адаптувати для всіх сфер бізнесу — від продажів та маркетингу до найму та утримання працівників. — Девід Коен (David Cohen), Utility
10. Дотримуйтесь правила випробувального періоду
Як власник малого бізнесу, я волію інвестувати в найталановитіших і найуніверсальніших працівників, щоб створити потужну команду. Більшість наших співробітників починає як позаштатні працівники на різноманітних посадах. Іноді ми навіть штатних працівників на повний час наймаємо із тримісячним випробувальним періодом. Почавши працювати із щойно найнятим працівником, я можу досить швидко сказати, чи вдалий це вибір, і чи він даватиме належні результати. — Джілл Стрікман (Jill Strickman), GENUINE: The Real People Company
11. Прогнозуйте майбутні ризики
Коли кошти надходять, і ваш бізнес працює [як належить], важко бажати якихось змін. Ви тяжко працювали, щоб створити власну справу, і тяжко працюєте, щоб вона лишалася стабільною. Ваші працівники, що працювали з вами від самого початку, можуть цінувати добрі часи навіть більше від вас. Нагадування кожному про те, що все це може бути втрачено, якщо не бути готовими до майбутніх ризиків, примушує кожного сконцентруватися. — Бен Фішер (Ben Fisher), Magic + Co
12. Проводьте двосторонні дискусії з клієнтами та командою
Надзвичайно важливо мати план, проте якщо ви не хочете або не бажаєте бути гнучким і мінятися, ви можете не досягти успіху. Є два напрямки діалогів, які допомагають завжди перебувати в русі. Перший з них — діалог з вашими клієнтами, розуміння їхніх поточних потреб, майбутніх планів і їх задоволення взаємодією з вашою компанією. Другий — ваша команда, тому що вона — джерело найкращих інновацій. — Енді Сейберт (Andy Seibert), Imprint
13. Заохочуйте ввічливе інакодумство
У світі зустрічей для досягнення консенсусу й прийняття колегіальних рішень необхідні різноманітні погляди: вони породжують дискусії, які ведуть до якісно нових результатів, що інакше могли б не з’явитися. Просто ввівши незгоду в обговорення, можна досягти кращих результатів, незважаючи на те, гарною чи поганою була сама ідея. Це породжує незалежне, різнонаправлене мислення. — Скотт Емікс (Scott Amyx), Amyx Ventures
За матеріалами "13 Tips For Having 'Breakthrough Conversations' That Allow Your Business To Improve", Forbes.
Публікацію підготовлено в партнерстві з бюро перекладів «Профпереклад».
Ілюстрація: Grahame Robb Associates Ltd.
|