ІНСАЙТИ | Change Management 8 серпня 2024 р.

19 найкращих практик для успішного управління змінами

Досвідчені фахівці з управління персоналом знають, що плавне проходження перехідного періоду в компанії є важливим і поширеним елементом їхньої роботи. Здатність організації ефективно управляти змінами є вирішальним фактором для підтримки конкурентоспроможності та зростання, і управління цими змінами часто починається з людських ресурсів.

Нижче члени Forbes Human Resources Council діляться своїми найкращими практиками щодо ефективного управління змінами. Незалежно від того, чи проводите ви кілька внутрішніх кадрових змін, чи керуєте масштабною корпоративною трансформацією, ці безцінні поради допоможуть вам і вашому HR-відділу забезпечити плавний перехід і позитивні, стійкі результати.

19 найкращих практик для успішного управління змінами

1. Сприяйте узгодженню та співпраці всередині організації

Успішне управління змінами з точки зору HR починається зі сприяння узгодженню та співпраці з бізнесом. Це передбачає забезпечення тісної інтеграції кадрових ініціатив і стратегій із загальними цілями організації. Активно залучаючи ключових стейкхолдерів по всій компанії, HR отримує підтримку та цінну інформацію про конкретні потреби, виклики та можливості. — Рейчел Флетчер (Rachel Fletcher), Stellar Elements an Amdocs Company

2. Сприяйте відкритому діалогу

Як старший HR-лідер, я підкреслюю, що прозора комунікація є найкращою практикою управління змінами. Відкритий діалог зменшує невизначеність, зміцнює довіру та забезпечує узгодженість, сприяючи більш плавному перехідному періоду та підвищуючи ймовірність успішного впровадження змін. — Жоана Олівейра (Joana Oliveira)

3. Діліться причинами змін, коли це доречно

У моменти змін ми можемо забути, що тим, хто не бере участі у прийнятті рішень, може бракувати контексту. Коли це доречно і можливо, розповідайте про причини змін. Це може допомогти людям зрозуміти, що рішення є не довільними, а необхідними. Аби комунікація викликала резонанс, передавайте інформацію частіше і за допомогою різних засобів комунікації (наприклад, усно, електронною поштою, Slack). — Дженніфер Шеван (Jennifer Shewan), Wonolo

4. Залучайте та підтримуйте спонсорів змін

Найважливішим ключем до успіху в будь-якому процесі змін є залучення та збереження спонсорської підтримки. В ідеалі, якщо цей спонсор (спонсори) спочатку був скептиком, то це ще краще! Експерти з питань змін Prosci повідомляють, що ініціативи змін, які мають ефективних і відданих спонсорів, мають на 79% більше шансів на успіх (майже трикратне збільшення ймовірності успіху), ніж ті, що не мають спонсорів. — Ласі Лоу (Laci Loew)

5. Пам’ятайте і реагуйте на тих, хто перебуває на іншому боці

Щоб керувати змінами, ми повинні пам’ятати, а потім реагувати на той факт, що є люди на іншому боці процесу змін, які мають багато причин, чому вони можуть чинити опір змінам. Деякі причини є свідомими, а деякі — ні. Допоможіть людям зрозуміти, що зміни означають для них — потенційні втрати та абсолютні здобутки — і це дасть змінам найкращі шанси вкоренитися. — Д-р Ліза Топпін (Lisa Toppin), Input to Action

6. Використовуйте сторітелінг для зміцнення культури та цінностей

Розглядаючи основи управління змінами і те, як ми створюємо умови для успішних масштабних перетворень, ми хочемо звернути увагу на сторітелінг як компонент ефективної організаційної комунікації. Добре продумані історії можуть допомогти нам зміцнити культуру та цінності, одночасно формулюючи візію та мету, покращуючи розуміння та усуваючи страхи у зрозумілий, запам’ятовуючий та переконливий спосіб. — Вілл Гейнс (Will Gaines), Super Store Industries

7. Створіть відчуття нагальності та забезпечте зворотний зв’язок

Необхідно розуміти бар’єри на шляху до змін. Це дасть змогу розробити комунікаційний план, який демістифікує ці бар’єри, щоб зміни стали бажаними для цільової авдиторії. Важливо створити відчуття нагальності змін. У такий спосіб можна також скоротити час, необхідний для лідерства та адаптації. При цьому слід впровадити механізм зворотного зв’язку, щоб кожен мав право голосу і міг брати участь у процесі. — Кунбі Адеоті (Kunbi Adeoti), Leadway Group

8. Забезпечити участь і підтримку керівництва

Я вважаю, що найважливіше в управлінні змінами — це підтримка керівництва та управління змінами під його проводом, коли ідея спускається згори. Більшість ініціатив щодо змін та трансформації зазнають невдачі без участі та підтримки керівництва. — Санджай Сате (Sanjay Sathe), SucceedSmart Inc.

9. Створіть мережу «чемпіонів змін»

Однією з найкращих практик управління змінами є залучення ключових стейкхолдерів в організації (керівництва і колег) на ранніх стадіях процесу. Це сприятиме більшій підтримці та прийняттю змін. Рекомендується створити мережу «чемпіонів змін», які будуть діяти як амбасадори. Це допоможе об’єднати організацію в прийнятті змін. — Хав’єр Еванс (Javier Evans), Webster Bank

10. Заохочуйте внесок і зворотний зв’язок на всіх рівнях

Нехай голоси лунають. Під час впровадження процесу внесок і фідбек мають вирішальне значення і мають надходити від людей на всіх рівнях. Залучення різноманітних співробітників створює досвід співпраці, виявляє "мовчазні опори" на ранніх стадіях і є першим етапом процесу залучення. Призначте контактну особу для отримання зворотного зв’язку, забезпечення підзвітності членів команди та подальшого просування завдань. — Шеннон Габріель (Shannon Gabriel), TBM Consulting

11. Створіть переконливу причину для змін

Оскільки швидкість змін на робочому місці прискорюється, навички управління змінами стають наріжним каменем для всіх HR-лідерів. Здатність створити переконливу причину для змін — пояснити, навіщо вони потрібні — це перший важливий крок у будь-якій моделі змін. Пам’ятайте, що люди змінюються лише тоді, коли самі цього хочуть! — Дейв Барнетт (Dave Barnett), DeVry University

12. Запровадьте процес і дотримуйтесь його

Без процесу або плану зміни можуть перетворитися на процес здогадок і перевірок, проб і помилок. Мені подобається процес ADKAR, тому що він простий для розуміння і застосування. Очолюючи зміни, я виявив, що часто буває так, що ситуація погіршується, перш ніж покращитися. Дотримання процесу допомагає вам пройти через складні моменти і перейти на інший бік. — Рік Ріттмастер (Rick Rittmaster), CorTalent

13. Влаштовуйте сесії слухання

Сесії слухання — це проактивна нагода почути про можливості та виклики, що впливають на ключових стейкхолдерів. Під час здійснення процесу змін слухання до, під час і після нього допоможе побудувати довіру і прозорість. Свідомі зусилля, спрямовані на позначення повторюваних тем та ідей, якими діляться під час сесій, можуть слугувати потужним інструментом для довгострокового впливу на організацію. — Челсі Вільямс (Chelsea C. Williams), Reimagine Talent Co.

14. Усувайте потенційний опір і надавайте підтримку

Щоб забезпечити успішне управління змінами, дотримуйтесь наступних найкращих практик: розробіть чітку та переконливу візію; забезпечте ефективну комунікацію; створіть план, який піддається вимірюванню; подолайте потенційний опір; забезпечте навчання та підтримку; відстежуйте прогрес. Це може підвищити ймовірність плавного переходу та досягнення бажаних результатів. — Ріма Ахтар (Reema Akhtar), Seer Solutions

15. Надайте простір для запитань і занепокоєння

Успішне управління змінами починається з прозорої та постійної комунікації. Дуже важливо залучати співробітників на всіх рівнях на ранніх етапах процесу перетворень, пояснюючи їм обґрунтування змін, як вони відбуватимуться, навіщо вони потрібні і як вони вплинуть на операційну діяльність. Надання простору для запитань і занепокоєнь зробить будь-який перехід більш плавним, оскільки працівники відчують, що їх цінують і чують. — Лора Спаун (Laura Spawn), Virtual Vocations, Inc.

16. Використовуйте генеративний ШІ для персоналізації комунікацій

Використовуйте інструменти комунікації на основі штучного інтелекту, щоб прозоро ділитися оновленнями. Керівники мають покладатися на генеративний ШІ як на інструмент для надання персоналізованої інформації в режимі реального часу, щоб тримати співробітників в курсі подій, забезпечувати ясність і швидко вирішувати їхні проблеми. Фокусування на залученні та прозорості в умовах трансформації забезпечує більш плавний процес управління змінами та оптимізує результати для досягнення успіху. — Альберт Галарза (Albert Galarza), TELUS International

17. Фокусуйтеся на ефективній і продуктивній робочій силі

Із точки зору управління змінами, найкращою практикою є збалансування культури, організаційного розвитку, комерційної стратегії, фінансової структуризації та необхідної чисельності персоналу. Однак зміни вносять люди, і не обов’язково, щоб організації змінювали свою бізнес-стратегію. Колективний ефект продуктивної робочої сили призводить до успішної організаційної трансформації. — Д-р Нара Рінгроуз (Nara Ringrose), Cyclife Aquila Nuclear

18. Пропонуйте можливості наставництва для менеджерів

Пропонуйте можливості для наставництва, коли ваша організація проходить процес управління змінами. Зв’язок із ментором забезпечує менеджерів підтримкою та знаннями для ефективного впровадження змін. Незалежно від того, чи йдеться про комунікаційні практики, узгодження лідерських якостей або навчання, доступ до наставника є критично важливим під час процесу управління змінами. — Метью Рівз (Matthew Reeves), Together Software

19. Захистіться від інформаційного вакууму

Страх перед невідомим може бути паралізуючим. Розуміння того, що відчувають і як реагують люди, має першорядне значення для ефективного управління будь-якими змінами. Спілкування, навчання та залучення людей до цієї подорожі допоможуть пом’якшити відчуття тривоги. Захистіться від інформаційного вакууму — діліться інформацією «чому», «як» і «коли» чітко і часто! Надалі — більше підтримки, вміння слухати і розуміти. — Марія Мілетич (Maria Miletic)

За матеріалами Forbes.

Ілюстрація: gettyimages.com



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Перемогти прокрастинацію. Як припинити відкладати справи на потімПеремогти прокрастинацію. Як припинити відкладати справи на потім
Есенціалізм. Мистецтво визначати пріоритетиЕсенціалізм. Мистецтво визначати пріоритети
12 важелів успіху12 важелів успіху

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)