Три числа, які має знати кожен керівник
Автор: Террі Сент-Марі (Terry St. Marie)
Джерело: kmbs
Як досягти того, щоб усі працівники і менеджери в компанії «дивились в одному напрямку», були сфокусовані на найважливішому? В цьому допоможе так звана теорія трьох чисел. Усі ці числа стосуються клієнтів, адже, як відомо, головна мета будь-якого бізнесу, — «створення» клієнта.
Террі Сент-Марі
(Terry St. Marie)
|
1. Загальна кількість клієнтів. Для деяких компаній цю цифру вирахувати легко. Скажімо, для кабельного телебачення — це кількість людей, що платять за користування кабелем. Для інших видів бізнесу, можливо, знайти це число буде не так просто. Проте найважливіше, на що треба орієнтуватись — це мають бути ті люди, які забезпечують вам прибуток.
2. Показник, що відображає проблеми клієнтів. Наприклад, це може бути кількість звернень до сервісного відділу, або кількість повернень товару, або кількість скарг. Кожній компанії варто обрати власний показник, який би найповніше відображав масштаб проблем, з якими стикаються клієнти.
3. Кількість щасливих клієнтів. Не просто задоволених — а саме щасливих, тобто тих, хто рекомендуватиме вас друзям і знайомим. Найпростіший спосіб дізнатись їхню кількість (хоча б приблизно) — це провести опитування, в якому клієнти за десятибальною шкалою оцінять, наскільки вони готові розказати про вас друзям.
Дуже корисно, якщо кожен працівник в компанії буде знати і відслідковувати ці три цифри. Їх варто вимірювати раз на тиждень і розміщувати або в корпоративній мережі, або на дошці оголошень. Як свідчить практика, якщо ви приділяєте увагу цим трьом показникам, то прибуток неодмінно піде вгору.
За матеріалами "3 Numbers Every Leader (And All Their Followers) Should Know".
Про автора:
Террі Сент-Марі (Terry St. Marie), підприємець, інвестор стартапів, який практикує та пише про лідерство. Спів-засновник SOBCon, президент Social Media Club PDX.
|