ІНСАЙТИ | Innovation 24 червня 2024 р.

Спростування трьох великих міфів про інновації

Інновація — це не просто модне слівце чи патент Кремнієвої долини, а структурований процес, який може перетворити хороші ідеї на чудові реалії будь-де. Стівен Вункер (Stephen Wunker), керуючий директор New Markets Advisors — міжнародної консалтингової компанії, що спеціалізується на інноваційних стратегіях і можливостях, — а також співавтор нової книги «The Innovative Leader» («Інноваційний лідер»), спростовує три розповсюджені міфи про інновації.

Інновація — одне з найбільш заїжджених слів у сучасному бізнесі, яке використовується настільки часто, що мало хто до ладу розуміє його значення. Ми очікуємо, що всі організації повинні їх прагнути, або, принаймні, щоб це було написано десь на вебсайті компанії чи в декларації цінностей, що висить на стіні. У бізнесі ми визначаємо інновацію як створення революційних продуктів, нових послуг або нових способів роботи.

Через те, що інновації мають багато «смаків» і настільки романтизовані, вони часто неправильно характеризуються. Є три найбільші міфи про інновації, які варто розвіяти.

Спростування трьох великих міфів про інновації

Інновації — одне з найбільш заїжджених слів у сучасному бізнесі, яке використовується настільки часто, що ніхто вже не знає, що воно означає. Ми очікуємо, що всі організації повинні прагнути до них, або, принаймні, щоб це було написано десь на вебсайті компанії чи в декларації цінностей, що висить на стіні. У бізнесі ми визначаємо інновації як створення революційних продуктів, нових послуг або нових способів роботи.

Через те, що інновації мають багато смаків і настільки романтизовані, їх часто неправильно характеризують. Ось три основні міфи про інновації, які варто розвіяти:

Міф №1: Інновація = винахід

Для багатьох компаній інновація — це винахід кращого продукту, наприклад, швидшого електромобіля, нового сорту фруктів або проривної вакцини.

Ці компанії не помиляються, але вони втрачають величезну можливість впроваджувати інновації в інших сферах бізнесу, таких як бізнес-модель, способи маркетингу та продажу або виробництво товарів.

Чітко визначена інноваційна візія та стратегія може дати зрозуміти співробітникам, які види інновацій вітаються, і що існує багато їх різновидів, які варто заохочувати. У нашому нещодавньому опитуванні 52% корпоративних інноваторів сказали, що відсутність чіткої візії є головною перешкодою на шляху до успіху, тому внесення ясності є вкрай важливим.

Міф №2: Найскладніше в інноваціях — це пошук великих ідей

Компанії чинять значний тиск на себе, щоб знайти наступну велику ідею — ту, яка прискорить їхній розвиток або навіть переверне індустрію догори дриґом. Але більшість компаній вже мають безліч відмінних ідей.

Згідно з опитуванням, лише 6% інноваторів сказали, що пошук чудових ідей є їхнім найбільшим викликом. Справжня проблема полягає у відборі щонайкращих ідей, а потім у перетворенні їх на реальність.

Чимало компаній витрачають надто багато енергії на розробку ідей, а коли настає час робити щось продуктивне з цими концепціями, у них просто вичерпується запал. Їм потрібен інноваційний процес, який не залишає хороші ідеї без уваги і дає змогу розквітнути чудовим концепціям.

Міф №3: Якщо ми хочемо впроваджувати інновації, ми маємо виглядати як технологічний стартап Кремнієвої долини

Понад 99% компаній не занурені в середовище Кремнієвої долини. І це нормально, тому що є багато способів бути інноваційними. Те, що ви бачите на південь від Сан-Франциско — візіонерський геній Стіва Джобса в Apple, наприклад, і висхідна машина ідей Google — це лише дві моделі інновацій.

І хоча ви можете імпортувати деякі аспекти формули Кремнієвої долини — такі як автономія працівників і міжфункціональні команди — у свою організацію, вони можуть виявитися погано пристосованими для неї. Компанії мусять обирати інноваційну модель, яка працює для них, їхньої історії, галузі та організаційної структури.

Як зробити це правильно

Замість того, щоб вестися на ці міфи, розробляйте системи для натхнення та управління інноваціями. Так, на перший погляд, системи здаються нудними, але саме вони відіграють вирішальну роль у досягненні успіху інноваторів у реальному світі.

Ми опитали 50 найкращих інноваторів — від лідерів стартапів та некомерційних організацій до керівників гігантських компаній, таких як Microsoft та Levi Strauss, — про їхні методи. У них виявився спільний підхід, що складається з трьох кроків:

  • Прагніть. Встановіть кришталево чистий курс на інновації, яких ви прагнете. Як швидко мають прийти результати? Наскільки великим має бути приз? На який ризик ви можете піти?

  • Розбудовуйте. Визначте механізми, які допоможуть вам бути в курсі галузевих трендів і потенційних підривів. Потім прийміть певні рішення: Коли у вас є хороша ідея, що з нею відбувається? Як ви знаєте, коли потрібно припинити роботу над ідеями, що зазнають труднощів, і подвоїти зусилля над ідеями-переможцями?

  • Культивуйте. Після того, як ви визначили попередні дві цеглинки вашої структури, формуйте культуру, яка, наче розчин, скріплює все це разом у ледь помітний, але дуже важливий для довгострокового успіху спосіб. Знайте, якої поведінки ви прагнете, моделюйте та заохочуйте її, а також святкуйте перемоги.

Разом ці кроки складають абетку. Це простий, але потужний процес, який доведено працює.

За матеріалами Chief Executive.

Ілюстрація: psychologicalscience.org



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Фриланс здорової людини. Стоп’ятсот лайфхаків від замовників і виконавцівФриланс здорової людини. Стоп’ятсот лайфхаків від замовників і виконавців
Мистецтво неможливого. Посібник з досягнення неймовірних цілейМистецтво неможливого. Посібник з досягнення неймовірних цілей
Дисципліна — це свобода. Як звільнитися від слабкостей і досягти бажаногоДисципліна — це свобода. Як звільнитися від слабкостей і досягти бажаного

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)