ІНСАЙТИ | Генерування ідей 7 вересня 2011 р.

Три підходи до генерування проривних ідей

Майкл МакЛафлін (Michael McLaughlin), консультант, автор та засновник MindShare Consulting LLC, розповідає про те, які підходи можуть застосовувати компанії для генерування нових проривних ідей.

Майкл МакЛафлін (Michael McLaughlin)
Майкл МакЛафлін
(Michael McLaughlin)
Всі ми стикаємося зі складними викликами та проблемами, які для вирішення вимагають наших найкращих ідей. І більшість із нас має свій специфічний набір інструментів та технік для генерування цих ідей — починаючи з брейнштормінгу і закінчуючи картами мислення.

Нові ідеї зазвичай народжуються через переосмислення та перекомбінацію вашого досвіду і знань. Тому якщо ви дозволите собі отримувати новий незвичний досвід — це створить більше можливостей для створення ідей.

Нижче наведено три найбільш дієві способи, які допоможуть підсилити потік проривних ідей.

Не бійтесь ламати усталені рамки

Відкрийте свою свідомість для нового досвіду та можливостей, просто змінивши деталі вашої щоденної рутини. Знайдіть новий маршрут до роботи, прочитайте книгу незнайомого автора, відвідайте музей, в якому ви раніше ніколи не бували, змініть свої звички чи заведіть нове знайомство.

Позбавтесь від всіх відволікаючих факторів

На запитання, коли народжуються найкращі ідеї, більшість людей відповість: "У душі". Люди вигадують проривні ідеї під час прогулянок, миття посуду чи просто спокійного відпочинку. Коли свідомість заспокоюється — народжуються нові ідеї.

У сучасному гіперактивному середовищі дуже складно "зловити" ці моменти спокою. Тому варто свідомо давати своєму розуму час на відпочинок. Не намагайтесь постійно бути на зв'язку, не поспішайте відповідати на кожен електронний лист відразу після отримання. Словом — не відволікайтесь.

Будьте відкритими до невідомого

Кожного разу, працюючи над розвитком нової ідеї, ми відкриваємо свою свідомість. Багатьох це лякає. Але якщо ви справді хочете генерувати проривні ідеї, вам потрібно навчитися з легкістю і задоволенням сприймати все нове та незнайоме. Один із найпростіших способів виробити в собі таку звичку — частіше подорожувати та постійно навчатися чомусь новому.

І пам'ятайте, все, що необхідно нам для генерування чергової проривної ідеї, ми отримуємо задовго до, власне, акту творення цієї ідеї.

За матеріалами "3 Ways to Generate Breakthrough Ideas", Consult This.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Емоції на роботі. Як вони сприяють нашій успішностіЕмоції на роботі. Як вони сприяють нашій успішності
Теорія каст і ролейТеорія каст і ролей
Не турбувати. Як сфокусуватися в інформаційному шумі!Не турбувати. Як сфокусуватися в інформаційному шумі!

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)