ІНСАЙТИ | Продуктивність бізнесу 11 січня 2016 р.

Перевірка ефективності: 5 питань, які має поставити собі кожен CEO

Джерело: innovations

Як визначити, чи правильно рухається компанія, чи достатньо вона ефективна? Один із способів — це поставити собі декілька ключових запитань, відповіді на які дозволять оцінити продуктивність бізнесу з досить високою точністю, вважає Джон Меннінг (John Manning), президент Management Action Programs, Inc., автор книги "Дисциплінований лідер: тримаємо фокус на головному" (The Disciplined Leader: Keeping the Focus on What Really Matters).

Джон Меннінг (John Manning)
Джон Меннінг
(John Manning)
1. Чи є у нас усі таланти, які нам потрібні? Найкращі лідери цілеспрямовано гуртують навколо себе талановитих людей. Ці ретельно підібрані індивіди володіють навичками і здібностями, які перевершують навички та здібності своїх керівників. Працюючи разом з лідером, вони — хай інколи й непомітно — впливають на продуктивність, прибутковість і загальний успіх компанії.

Таким чином, частина відповідальності керівника полягає у тому, щоб шукати таланти та допомагати їм повністю реалізувати свій потенціал. Це означає, по-перше, що підбирати працівників треба правильно з самого початку. Ще на етапі відбору варто розуміти, хто саме вам потрібен, які здібності ви хочете бачити у кандидата. Дослідження свідчать, що 80% звільнень пов’язані з невірним рішенням при наймі. А це обходиться компанії дуже дорого.

По-друге, потрібно надати людям можливість навчатись та розвиватись, виходячи як з їхніх побажань, так і з вимог посади.

2. Чи достатньо прозора та чітка наша мета? Важливо знайти відповідь на це питання на усіх рівнях корпоративної ієрархії. Керівнику потрібно почати з себе і рухатись все нижче, до працівників «на передовій». Чи всі мають чітке уявлення про свої цілі? Як просувається їх виконання? Прямо запитуйте про це всіх своїх підлеглих. Якщо вони не можуть сформулювати мету і замість цього розповідають про свої задачі, то це означає, що у них немає чіткого розуміння цілі. І потрібно виправити цю ситуацію.

Чітке розуміння мети має життєво важливе значення для успіху організації. Досвід свідчить, що культура, де люди пам’ятають про свою мету, є більш продуктивною. Трапляються навіть випадки, коли компанія робить стрибок після того, як працівники починають ставити собі питання «яка наша мета?» на постійній основі.

Організаційна культура, де люди пам’ятають про свою мету, є більш продуктивною

3. Чи наші цілі відповідають одна одній? Якщо ви впевнились, що усі працівники у вашому бізнесі мають чітку мету, треба дослідити, чи не є цілі різних підрозділів суперечливими. Скажімо, в компанії поставили собі за мету зменшити кількість понаднормових годин і для цього скоротили години обслуговування клієнтів. Проте в результаті сервісний департамент стикнувся з проблемою: працівники не встигали якісно обслуговувати споживачів і, як наслідок, страждав клієнтський досвід і продуктивність. Для того щоб не робити подібних помилок, потрібно відслідковувати, як пов’язані між собою цілі різних частин компанії.

4. Чи відповідальні наші працівники? Справжня відповідальність вимагає суворої дисципліни — вона необхідна, аби досягти цілей компанії. Це означає, у тому числі, проводити регулярні заплановані зустрічі. На них будуть обговорюватись показники продуктивності, а люди зможуть впевнитись, що мають спільне розуміння мети та сфокусовані на одному й тому ж. Інші питання, які варто винести на такі зустрічі: що працює, а що ні? Хто з працівників потребує коучингу? Хто включений в процес досягнення цілей, а хто ні?

80% звільнень пов’язані з невірним рішенням при наймі. Тому ще на етапі відбору варто розуміти, хто саме вам потрібен

5. Які наші успіхи у порівнянні з конкурентами? Більшість продуктивних організацій знають своїх суперників «уздовж та впоперек». І вони використовують цю інформацію, щоб помічати нові можливості та приймати важливі рішення щодо того, в якому напрямку рухати бізнес. Якщо ви знаєте своїх конкурентів, то можете краще сформувати свою унікальну перевагу, яка відрізняє вас від інших. Також ви можете почати копати глибше, щоб помітити ті потреби клієнтів, які не помічають інші. Попросіть своїх працівників подумати, що вони могли б зробити чи змінити, аби ваша компанія перевершила конкурентів. При цьому, звісно, потрібно пам’ятати про цілі бізнесу — пропозиції не мають їм суперечити.

Наведені питання варто ставити собі час від часу — це дозволить зрештою покращити не тільки продуктивність персоналу, але й атмосферу в компанії.

За матеріалами "Five Questions Every CEO Should Ask", About Money.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Лаяти не на те деревоЛаяти не на те дерево
Створення інноваторів. Як виховати молодь, яка змінить світСтворення інноваторів. Як виховати молодь, яка змінить світ
Сила звички. Чому ми діємо так, а не iнакше в життi та бiзнесiСила звички. Чому ми діємо так, а не iнакше в життi та бiзнесi

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)