Як досягти органічного зростання бренду
Намагаючись досягти органічного зростання бренду, бізнеси часто впираються в одну й ту ж саму проблему: споживачі не повертаються за новими купівлями. Чому? «Замість того щоб будувати бренд, вони фокусуються на залученні потенційних клієнтів, пропонуючи їм ординарні продукти та послуги», — пише Кевін Стімпсон (Kevin Stimpson), спікер та CEO брендингової агенції Strive & Grind.
Ось що радить врахувати Стімпсон у процесі побудови бренду.
Створюйте видатні продукти та послуги
Пропозиція «як у всіх» нікого не зацікавить. Аби виділитися на сьогоднішньому перенасиченому ринку, потрібно запропонувати щось неординарне. З дня на день працюйте над тим, щоб стати компанією, яку клієнти сприйматимуть як лідера у своїй категорії. Проводьте ринкові дослідження та відповідно вдосконалюйте свою пропозицію. Скажімо, якщо ви власник агенції веб-дизайну — робіть сайти, які здобудуть беззаперечне визнання клієнтів як найкращі. Ніколи не зупиняйтесь — намагайтесь виходити за межі того, що вважаєте можливим.
Щоб стати лідером ринку, ви мусите сформувати дуже сильну команду, здатну генерувати інновації. Без цього неможливо втримати ініціативу. Вам залишиться тільки намагатися наздогнати інших.
Фокусуйтесь на споживчому досвіді
Сутністю бренду є відчуття, які він викликає в клієнтів. Якщо хочете здобути справжню прихильність споживачів — детально продумайте, якими мають бути їхні враження від бренду — до купівлі, під час та після неї. Наприклад, якщо ви фотограф, обговоріть із клієнтам, як проходитиме фотосесія, надайте їм перелік того, що для цього потрібно. Важливо, щоб люди відчували себе комфортно. Під час зйомки включіть їхню улюблену музику, а коли сесія завершиться, приємно здивуйте, зробивши якійсь подарунок, яким може бути стильний альбом чи купон на вечерю в ресторані.
Пам’ятайте: достатньо аби лише один клієнт отримав погані враження і позитивне сприйняття вашої компанії може бути зруйноване. Він розповість про свій досвід ще десятьом і запуститься «ланцюгова реакція». А, крім усього, ви просто зобов’язані піклуватися про клієнтів. Адже без них вам доведеться закрити бізнес та шукати собі інше заняття.
Просіть клієнтів рекомендувати вас іншим
Не просити поширювати інформацію про ваш бренд — все одно що залишити чималу суму грошей на столі. Якщо клієнти переконаються у високий якості вашого продукту, якщо отримають хороші враження від взаємодії з компанією, то, швидше за все, захочуть розповісти про це членам родини, друзям або колегам. Без рекомендацій моя компанія ніколи не потрапила б туди, де є зараз. 95-відсотками свого бізнесу ми зобов’язані «сарафанному радіо».
Найпростіше — це просто запитувати клієнтів, чи знають вони когось, кому може сподобатися або був потрібним ваш продукт. Запропонуйте якісь стимули — плату за рекомендацію чи знижку на наступну купівлю.
Сформулюйте послання, в якому послідовно доноситимете до споживачів суть вашого бренду
Люди люблять згуртовуватись навколо того, у що вірять, до чого хочуть бути безпосередньо причетними. Що чіткіше сформульоване ваше послання — то легше його комунікувати. Якщо клієнти не розумітимуть, чим ви займаєтесь та як ви розв’язуватимете їхні проблеми — вам не вдасться їх втримати. Донесіть до споживачів — що ви обстоюєте та проти чого виступаєте. З’ясуйте, що більше всього вас дратує в галузі та подумайте, як її можна «підірвати». Потім сконцентруйтесь на вдосконаленні комунікування вашого послання. У подальшому ясність та чіткість меседжу скеровуватиме вас у процесі зростання бренду.
Укладайте партнерства з тими, хто впливає на громадську думку
Найпотужніші світові бренди формують партнерства з особистостями, які викликають захоплення та стають володарями думок великої кількості людей. Наприклад, Nike стала однією із найбільш поважаних у світі компаній, тому що її продукти використовують відомі спортсмени. Корпорація здійснила стрімкий зліт у мить, коли співпрацюючи з Майклом Джорданом (Michael Jordan), випустила першу пару «кросівок Джордана». Цю ж стратегію може використати будь-який бізнес. Таким чином легше вийти на нові чи більші ринки, які важко освоїти власними силами. Продумайте, яку цінність ви можете надати потенційному партнерові. Підготуйте план дій, в якому буде показано — які переваги отримає ця особа та її бізнес, співпрацюючи з вами.
За матеріалами "5 Ways To Build Your Brand Organically", The CEO Magazine.
Ілюстрація: Depositphotos.com
|