ІНСАЙТИ | Ефективність 8 квітня 2013 р.

Шість безглуздих порад, які можуть принести користь вам та вашому бізнесу

Обґрунтовані та ретельно виважені дії далеко не завжди приводять нас до успіху. Натомість вчинки, які, здавалося б, суперечать здоровому глузду, неочікувано спрацьовують... Тож, якщо ви хочете ефективніше функціонувати у бізнес-середовищі, Ден Вальдшмідт (Dan Waldschmidt), міжнародний бізнес-стратег, спікер та автор, пропонує звернути увагу на наступні критичні моменти.

Ден Вальдшмідт (Dan Waldschmidt)
Ден Вальдшмідт
(Dan Waldschmidt)

1. Щоб зробити більше — треба працювати менше

Ситуація на ринку все складнішає — тому й працювати доводиться більше. Відповідно, часу на відпочинок та сон залишається все менше. Проте, якщо бігти марафон у режимі спринту, до фінішу не потрапити… Згідно даних сучасної науки, 95% людей здатні функціонувати з нормальним рівнем продуктивності за умови, що тривалість їхнього сну становить не менше, ніж 7-8 годин. А як показало недавнє дослідження, проведене фахівцями NASA, 15-35 хвилин денного сну (а цього достатньо, щоб організм відпочив та дав змогу відновитися нейронам мозку) покращує наші когнітивні здібності на 40%. (До речі такі компанії, як Google, Cisco та Pixar офіційно запровадили «тиху годину».)

Порада. Перед тим, як взяти участь у важливій нараді або приступити до виконання важкого завдання — знайдіть можливість здрімнути хоча б 15 хвилин.

2. Отримати вибачення простіше, ніж дозвіл

Трапляються ситуації, коли діяти треба негайно — інакше можливість буде втрачено. При цьому не виключено, що вашому шефові досить складно дати вам дозвіл на вчинення дещо ризикованих дій. Натомість йому буде простіше дати вам шанс «виправитися»...

Порада. Дійте, якщо інтуїція підказує вам, що це правильно. Потім вибачтесь перед керівником за те, що вийшли за межі сфери ваших повноважень. Поясніть, якими були ваші наміри, якщо крок, котрий вчинили, не приніс очікуваних результатів.

3. Як йде робота залежить від того, де вона виконується.

Прояви натхнення безпосередньо залежать від обстановки, в якій працюєте. Тож знайдіть час та облаштуйте ваше робоче місця так, щоб почувати себе максимально комфортно. Окрім того, згідно наукових досліджень, сидіння на місці протягом більше ніж п’яти годин на день зменшує тривалість життя приблизно на 25%. І до того ж, ослаблює мозкову активність. Таким чином, час від часу вставайте з місця та робіть якісь вправи.

Порада. Можливо вам варто розглянути нетрадиційні способи виконання роботи. Так, останнім часом в таких компаніях, як Google та Facebook увійшла в моду робота стоячи — за столами з високими ніжками. Є й екстремали, які стверджують, що найкраще їм працюється за комп’ютером у русі, наприклад, на біговій доріжці.

4. Що більше людей — то гірше спориться робота

У певний момент ви стикаєтеся з тим, що залучення більшої кількості працівників до виконання вищих обсягів завдань, не дає ефекту. Додаткові комунікаційні перепони заважають просуватися вперед. Замість того, щоб фактично досягати потрібних вам результатів, вам доводиться більше говорити про те, що це необхідно зробити. Отже, не беріть на роботу зайвих людей — приймайте лише тих, хто здатен працювати з такою ж самовіддачею, що й ви.

Порада. Винайміть двох працівників, платіть їм, як для трьох, завантажуйте, як чотирьох.

5. Розум не така вже й перевага

Відомо, щоб досягти успіху, не обов’язково мати геніальні здібності. Авторами деяких із проривних інновацій є люди, які сміливо експериментували у сферах, в яких їхні «обдарованіші» колеги зазнавали поразки. Пристрасте захоплення справою плюс висока мотивація, — цього достатнього, щоб людина зі звичайними здібностями виграла у генія, принаймні, у царині бізнесу.

Порада. Не припиняйте вчитися. Але також й пробуйте робити речі, які вважаєте важливими.

6. Краще зробити щось неправильно, ніж взагалі нічого не робити

Найімовірніше, що ви зазнаєте поразки не тоді, коли ви щось вчинили, хай навіть, і не так, як було б потрібно — а коли ви нічого не зробили, або зробили щось запізно. Завжди простіше виправляти помилки, повернувшись до початку шляху, ніж розпочинати «з нуля». Таким чином, зрушившись с місяця, ви вже виконали найважчу частину роботи. Якщо ви почнете мислити у категорії «головне — розпочати», то сприйматимете все, що робите, як експериментування. А тому тимчасові поразки не вибиватимуть вас з колії.

Порада. Проявіть дисциплінованість — щодня вчиняйте якісь потрібні вам дії. Навіть, якщо вам і зовсім цього не хочеться.

А загалом, можливо, ви вирішите стати певною мірою диваком. І це буде найкращім бізнес-рішенням. Бо саме люди, яких більшість сприймала як «диваків», створювали неймовірні речі — формували нові ринки, засновували величні компанії та знакові продукти.

За матеріалами "6 Business Lessons That Don't Make Sense, But Work", Business Insider.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Міф про мотивацію. Як налаштуватися на перемогуМіф про мотивацію. Як налаштуватися на перемогу
Ігропрактика. Перший підручник з ефективного проведення прикладних ігорІгропрактика. Перший підручник з ефективного проведення прикладних ігор
100 правил успішних людей. Маленькі вправи для великого успіху в житті100 правил успішних людей. Маленькі вправи для великого успіху в житті

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)