ІНСАЙТИ | Комунікації 14 вересня 2012 р.

Шість ідей, які допоможуть CEO краще доносити свої думки

Один із найважливіших уроків, які засвоїв Ірв Ротман (Irv Rothman), експерт з питань корпоративних фінансів, — це важливість правильного використання комунікацій всередині компанії. Нижче наведено шість ідей, які здатні допомогти керівництву компанії краще доносити свої думки до інших.

Ірв Ротман (Irv Rothman)
Ірв Ротман
(Irv Rothman)
1. Слід починати з широкої внутрішньої комунікаційної стратегії. Різні компанії комунікують зі своїми людьми зовсім по-різному. Деякі керівники доносять свої думки до підлеглих виключно через голосову чи електронну пошту у стилі "повідомлення із центрального офісу". Більш ефективною внутрішньою стратегією є відхід від комунікації з великими групами і орієнтація на більш персональний підхід.

2. Ніколи не "підсолоджуйте" новини. Під час зустрічей з підлеглими керівники часто намагаються "підсолодити" погані новини. Від цього варто відмовитися. Будьте максимально відвертими, незалежно від того, хороші чи погані ваші новини.

3. Завжди визнавайте і схвалюйте своїх людей. Набагато легше ставитися до людей позитивно, коли компанія демонструє хорошу результативність. Втім, дуже важливо схвалювати і винагороджувати найкращих працівників навіть у часи кризи, інакше інші люди просто не розумітимуть, заради чого вони працюють.

4. Більше інтерактивності. Спробуйте нові форми взаємодії зі своїми підлеглими. Наприклад, розмова з керівництвом у чаті. Такий підхід не лише дуже цікавий, але й корисний для керівника. Змусьте новітні технології працювати на вас та вашу компанію.

5. Переконайтеся, що всі члени керівної команди розуміють одне одного і підтримують одну стратегію. Високоякісна комунікація між учасниками керівної команди не обмежується взаємодією з генеральним директором. Кожен учасник повинен знати, розуміти і підтримувати корпоративну місію, а також бути здатним донести її до своїх підлеглих.

6. Підтримуйте простоту. Презентація у PowerPoint на 50 слайдів — це чудовий снодійний засіб, але аж ніяк не ефективна комунікація. Чітко визначте основну ідею, яку хочете донести до співрозмовника або аудиторії і повністю зосередьтесь на ній. При цьому ніколи не ускладнюйте.

За матеріалами "6 Basic Ideas for CEOs To Better Communicate Their Message", Chief Executive Magazine.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Великий потенціал. Припиніть гонитву за успіхом і отримайте більше щастя й гараздівВеликий потенціал. Припиніть гонитву за успіхом і отримайте більше щастя й гараздів
S.U.M.O. (Shut Up, Move on®). Замовкни та працюйS.U.M.O. (Shut Up, Move on®). Замовкни та працюй
Правила всьогоПравила всього

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)