Шість ідей, які допоможуть CEO краще доносити свої думки
Один із найважливіших уроків, які засвоїв Ірв Ротман (Irv Rothman), експерт з питань корпоративних фінансів, — це важливість правильного використання комунікацій всередині компанії. Нижче наведено шість ідей, які здатні допомогти керівництву компанії краще доносити свої думки до інших.
Ірв Ротман
(Irv Rothman)
|
1. Слід починати з широкої внутрішньої комунікаційної стратегії. Різні компанії комунікують зі своїми людьми зовсім по-різному. Деякі керівники доносять свої думки до підлеглих виключно через голосову чи електронну пошту у стилі "повідомлення із центрального офісу". Більш ефективною внутрішньою стратегією є відхід від комунікації з великими групами і орієнтація на більш персональний підхід.
2. Ніколи не "підсолоджуйте" новини. Під час зустрічей з підлеглими керівники часто намагаються "підсолодити" погані новини. Від цього варто відмовитися. Будьте максимально відвертими, незалежно від того, хороші чи погані ваші новини.
3. Завжди визнавайте і схвалюйте своїх людей. Набагато легше ставитися до людей позитивно, коли компанія демонструє хорошу результативність. Втім, дуже важливо схвалювати і винагороджувати найкращих працівників навіть у часи кризи, інакше інші люди просто не розумітимуть, заради чого вони працюють.
4. Більше інтерактивності. Спробуйте нові форми взаємодії зі своїми підлеглими. Наприклад, розмова з керівництвом у чаті. Такий підхід не лише дуже цікавий, але й корисний для керівника. Змусьте новітні технології працювати на вас та вашу компанію.
5. Переконайтеся, що всі члени керівної команди розуміють одне одного і підтримують одну стратегію. Високоякісна комунікація між учасниками керівної команди не обмежується взаємодією з генеральним директором. Кожен учасник повинен знати, розуміти і підтримувати корпоративну місію, а також бути здатним донести її до своїх підлеглих.
6. Підтримуйте простоту. Презентація у PowerPoint на 50 слайдів — це чудовий снодійний засіб, але аж ніяк не ефективна комунікація. Чітко визначте основну ідею, яку хочете донести до співрозмовника або аудиторії і повністю зосередьтесь на ній. При цьому ніколи не ускладнюйте.
За матеріалами "6 Basic Ideas for CEOs To Better Communicate Their Message", Chief Executive Magazine.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.
|