ІНСАЙТИ | Комунікації 2 липня 2019 р.

6 способів налагодити спілкування між роботодавцями і працівниками

Джерело: Baker Tilly

Взаємодія між керівниками і працівниками компанії — один із найважливіших показників успішного бізнесу. Якщо обидві сторони відкриті для спілкування, висловлюють свої думки зрозуміло і чітко, це гарантує, що всі "на одній хвилі", а цілі, напрями дій і очікування співпадають. Але якщо контакт порушений, то в подальшому компанію напевно чекають проблеми.

6 способів налагодити спілкування між роботодавцями і працівниками Отже, ось декілька порад для поліпшення зв’язку між керівниками і працівниками.

1. Щотижневі збори

Регулярні збори всієї команди — один з кращих способів створити комфортні умови роботи. Це дозволить працівникам налагодити зв’язок між собою, так само як і з начальством.

Зокрема, щотижневі збори допомагають подолати будь-які комунікаційні бар’єри, якщо надати кожному члену команди можливість відкрито висловитись на наступні теми:

  • проекти, над якими вони працюють;
  • проблеми, з якими вони стикаються;
  • питання, які виникають в процесі роботи.

Один зі шляхів посилення ефекту подібних зустрічей — зробити їх відносно неформальними. Розмова має протікати природно, кожен має отримати слово, і всі мають відчувати, що можуть не боятись говорити відкрито.

2. Регулярні зустрічі тет-а-тет

Деяким людям може бути складно спілкуватись у групі, тому ефективний керівник має проводити і приватні зустрічі. Таке спілкування буде більш цільовим і дозволить з’ясувати, як краще взаємодіяти з кожним працівником окремо.

Персональне спілкування може відбуватись як у формі швидкого неформального чатування про ідеї та проекти, так і в більш офіційному й організованому стилі.

Який би варіант ви не обрали, це кращий спосіб налагодити контакт і встановити довірливі відносини зі співробітниками. Під час такого спілкування у вас буде можливість висловити свої побоювання, знайти рішення проблем і відверто поговорити про роботу (або ще щось важливе для підлеглого).

Однак якщо обговорювати нічого, то персональну зустріч можна скасувати. Не варто перетворювати її на повинність. Розуміння того, що наразі все в порядку, теж приносить задоволення, до того ж бувають випадки, коли потрібно витратити час на важливіші завдання. Головне, щоб обидві сторони були згодні на зміни в графіку.

3. Тримайте співробітників в курсі справ компанії

Взаєморозуміння і загальна атмосфера в колективі безпосередньо залежать від того, наскільки всі поінформовані про робочі ситуації, мету, плани, майбутні зміни та інші важливі моменти. Найкраще, що можна зробити, — самостійно розповісти про те, що відбувається в компанії.

Звучить надто очевидно, але виявляється, що багато співробітників відчувають, що ніяк не впливають на рішення, ухвалені керівництвом. За результатами досліджень, до 25% працівників звільняються, бо їм не подобається бути у невіданні. Всього лише 10% опитаних дізнавались про прогрес своєї компанії в режимі реального часу. 4 з 5 опитаних співробітників бажали частіше дізнаватись від своїх босів про реальний стан речей в компанії. Більше 90% опитаних сказали, що вважають за краще почути погані новини, аніж не знати жодних .

4. Співробітники, познайомтесь з вашим керівником

Порада для підлеглих: дізнайтесь про свого боса більше. Деякі думають, що їхні керівники — неприступні люди, мало не небожителі. Але начальник — теж людина. І якщо він здається недосяжним, варто познайомитися ближче, щоб позбутись цього неприємного відчуття.

Якщо підійти до цього з іншого боку, то порада для керівників проста: будьте на роботі звичайною людиною. Це ніяк не вплине на ваш професіоналізм, зате абсолютно точно розрядить обстановку. Не уникайте неробочих тем, давайте поради, якщо вас про це просять, діліться життєвим досвідом. Те ж стосується і робочих питань.

5. Користуйтесь сучасними технологіями

Ми живемо в XXI столітті, нас оточує безліч найрізноманітніших програм, додатків та інших інструментів, які можуть спростити будь-який процес. Це повною мірою стосується і поліпшення комунікації між колегами по роботі.

Виберіть те, що зручно вам і колективу — чати, постановки завдань онлайн, інтрамережу або щось інше.

Спілкування в інтернеті та соціальних мережах — важлива частина життя, в якій людина може проявлятися інакше, ніж в реальності, так що це додатковий спосіб налагодити взаємодію.

Деякі люди вважають за краще неформальне письмове спілкування, в тому числі й на роботі; інші — особисті бесіди, а треті — поєднання цих двох методів спілкування залежно від ситуації. Наприклад, такий інструмент, як новинна стрічка — можливість розповісти всім відразу про мету роботи, очікувані результати, можливі проблеми і способи їх вирішення.

6. Не забувайте про зворотний зв’язок

Багато підлеглих (і керівників теж) відчувають сумніви в тому, що добре справляються із завданнями своєї посади. Це тягне за собою погіршення самооцінки й відсутність віри в свої сили, а отже, й проблеми з відкритістю і довірливим спілкуванням.

Одне з непоганих рішень — регулярно давати оцінку роботі своїх працівників. Дуже важливо висловлювати не тільки зауваження, але й заохочувати людей за успіхи, вдалі ідеї, завершення проекту або етапу роботи.

Якщо стежити за кожним співробітником особисто важко, передайте цей обов’язок керівникам відділів, але контролюйте, щоб вони не забували про це.

Поліпшення взаєморозуміння між керівництвом і підлеглими — це один з найважливіших кроків, які можна зробити для створення дружньої згуртованої команди. Приберіть всі перешкоди, почніть спілкуватися вільно й відкрито, і це принесе свої позитивні плоди.

За матеріалами "6 ways to improve communication between managers and employees", Jostle Blog.

Ілюстрація: Tiffany Tsai



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
12 важелів успіху12 важелів успіху
Міф досвіду. Чому ми засвоюємо хибні уроки і як це виправити?Міф досвіду. Чому ми засвоюємо хибні уроки і як це виправити?
Ігропрактика. Перший підручник з ефективного проведення прикладних ігорІгропрактика. Перший підручник з ефективного проведення прикладних ігор

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)