Сім звичок «провальних» керівників
Сідні Фінкельштейн (Sydney Finkelstein), професор Dartmouth's Tuck School of Business та автор книги "Чому «провалюються» розумні топ-менеджери" (Why Smart Executives Fail), ділиться власним переліком "шкідливих" звичок для менеджера. Він переконаний, що причиною провалу часто стають саме вони.
Сідні Фінкельштейн
(Sydney Finkelstein)
|
Сім звичок, про які розповідається нижче, притаманні практично всім лідерам, які зруйнували свою компанію. Але найгірше те, що зазвичай вони супроводжуються тими якостями, які дійсно повинні бути притаманні управлінцям: інтелігентністю, талантом, харизмою та здатністю надихати інших.
Ось ці шкідливі звички:
- Лідери сприймають свою компанію як таку, що домінує на ринку, а не просто яка чутливо реагує на зміни навколишнього середовища та попиту.
- Вони повністю ідентифікують себе із компанією, не маючи змоги провести рамки між своїми власними інтересами та інтересами компанії.
- Складається враження, що вони мають відповіді на всі запитання. А швидкість, з якою вони приймають складні рішення — просто вражає.
- Вони ненавидять конкурентів і буквально знищують кожного, хто сміє їм суперечити чи ставити під сумнів їхню компетентність.
- Більшу частину свого часу та зусиль вони витрачають на управління репутацією та розвиток іміджу компанії.
- До найскладніших і найглобальніших проблем вони ставляться як до тимчасових набридливих перешкод, які потрібно "прибрати" або "перетерпіти".
- Вони ніколи не вагаються, приймаючи рішення повернутися до стратегій та тактик, які в минулому допомогли досягнути успіху їхнім компаніям.
Іронія полягає в тому, що далеко не кожен менеджер, ознайомившись із наведеним вище переліком, зможе відповісти, що ж такого шкідливого у цих звичках? Можливо, це зможете ви?
За матеріалами "The 7 Habits Of Spectacularly Unsuccessful Executives", Business Insider.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.
|