Формула успіху або правила ведення бізнесу від Есте Лаудер
Автор: Альона Манукова, SCG
Хто така Есте Лаудер, зараз знають більше ніж в 100 країнах світу. І цьому успіху вона завдячує лише своїм старанням, наполегливості та невгамовній силі духу. "Наймогутнішими зі всіх міфів — це ті, які обіцяють формулу миттєвого успіху. За успіхом стоїть непосильна ноша: постійна робота, пильна увага, недосипання, болі в сердці". Просто вона дуже вірила в свою мрію. І тому змогла, почавши з сімейного рецепту крему, створити потужний сімейний бізнес з річним обертом продаж у $15 млрд.
Її називають "титаном бізнесу ХХ століття" і однією з найбагатших жінок Америки. Головними цінностями її імперії були родина, дім та діти. Бізнес Estee Lauder можна назвати яскравим прикладом родинного бізнесу, 91% голосів акціонерів якого належать і до сьогодні родині.
У 1998 році Есте Лаудер стала єдиною жінкою, яка була включена до рейтингу 20 найгеніальніших і найвпливовіших бізнесменів століття журналу "Тайм".
Есте Лаудер (Estee Lauder) народилась у 1910 році в Нью-Йорку. Вона заснувала бізнес, який контролює 45% косметичного ринку в США. Завоювання ринку вона розпочала не через виготовлення парфумів, так як це зробили попередники, а шляхом виготовлення ароматизованого масла, мила та кремів.
|
Сьогодні формули успішного ведення бізнесу від Есте Лаудер будуть схожими на звичайні механізми просування товару, що використовують багато підприємств. Але в середині минулого сторіччя це були шедеври успіху і шлях до постійного росту продаж.
Продаючи товар через магазини роздрібної торгівлі Есте Лаудер постійно спостерігала за торговими представниками, розташуванням товару, знаходилась серед своїх клієнтів і вивчала їх поведінку та вподобання. "Я пропонувала зробити макіяж кожній жінці, котра зупинялась біля прилавку, щоб подивитися на продукцію, — згадує Есте Лаудер. — Я хотіла показати їй, що трихвилинний макіяж може змінити її життя". І все це вона робила з чаруючою посмішкою, з властивими їй прекрасними манерами.
Вона помітила, що зайшовши у магазин клієнти дивляться спочатку на право і тому намагалась розташовувати свій товар в цьому місці. Вона обирала освітлення та розташування дзеркал таким чином, щоб створювати ексклюзивні та комфортні умови для клієнтів, що підштовхує до імпульсивних покупок. "Якщо я вірю в щось, — говорила Есте, — я обов'язково продам це".
Не маючи значних коштів на рекламу, Есте Лаудер вирішила сама просувати товар. Вона роздавала безкоштовно пробники з парфумами, кремами та помадою, що на той момент викликало сміх у конкурентів і здивування у споживачів. Есте Лаудер свято вірила, що "чим більше віддаєш, тим більше Бог поверне". І, в результаті, це стало найуспішнішою маркетинговою стратегією.
У Есте Лаудер була власна формула успіху та ряд правил ведення бізнесу:
- Головне — вірно обирати місце
- Не пишіть гнівних листів
- Не шкодуйте вівса для коней
- Завжди зберігайте свій імідж
- Слідкуйте за конкурентами
- Розділяй та володарюй
- Навчайтеся говорити "ні"
- Довіряйте своєму внутрішньому голосу
- Закон жорстокий, але це закон
- Визнавайте свої помилки
- Записуйте все
- Наймайте кращих спеціалістів
- Долайте перешкоди
- Давайте кредити завжди, коли це можливо
- Добре навчайте продавців
"Бізнес — це не те, що можна трохи спробувати. Це не розвага і не пригода, не миттєве захоплення. Бізнес одружується на Вас. Ви живете з ним, їсте з ним, Ви постійно думаєте про нього". — Есте Лаудер (1910-2004).
За матеріалами Elitarium.ru, "Комп&ньон" та англомовних джерел.
ПОСИЛАННЯ ПО ТЕМІ:
|