ІНСАЙТИ | Титани бізнесу 10 лютого 2006 р.

Формула успіху або правила ведення бізнесу від Есте Лаудер

Автор: Альона Манукова, SCG

Есте Лаудер Хто така Есте Лаудер, зараз знають більше ніж в 100 країнах світу. І цьому успіху вона завдячує лише своїм старанням, наполегливості та невгамовній силі духу. "Наймогутнішими зі всіх міфів — це ті, які обіцяють формулу миттєвого успіху. За успіхом стоїть непосильна ноша: постійна робота, пильна увага, недосипання, болі в сердці". Просто вона дуже вірила в свою мрію. І тому змогла, почавши з сімейного рецепту крему, створити потужний сімейний бізнес з річним обертом продаж у $15 млрд.

Її називають "титаном бізнесу ХХ століття" і однією з найбагатших жінок Америки. Головними цінностями її імперії були родина, дім та діти. Бізнес Estee Lauder можна назвати яскравим прикладом родинного бізнесу, 91% голосів акціонерів якого належать і до сьогодні родині.

У 1998 році Есте Лаудер стала єдиною жінкою, яка була включена до рейтингу 20 найгеніальніших і найвпливовіших бізнесменів століття журналу "Тайм".

Есте Лаудер (Estee Lauder) народилась у 1910 році в Нью-Йорку. Вона заснувала бізнес, який контролює 45% косметичного ринку в США. Завоювання ринку вона розпочала не через виготовлення парфумів, так як це зробили попередники, а шляхом виготовлення ароматизованого масла, мила та кремів.
Сьогодні формули успішного ведення бізнесу від Есте Лаудер будуть схожими на звичайні механізми просування товару, що використовують багато підприємств. Але в середині минулого сторіччя це були шедеври успіху і шлях до постійного росту продаж.

Продаючи товар через магазини роздрібної торгівлі Есте Лаудер постійно спостерігала за торговими представниками, розташуванням товару, знаходилась серед своїх клієнтів і вивчала їх поведінку та вподобання. "Я пропонувала зробити макіяж кожній жінці, котра зупинялась біля прилавку, щоб подивитися на продукцію, — згадує Есте Лаудер. — Я хотіла показати їй, що трихвилинний макіяж може змінити її життя". І все це вона робила з чаруючою посмішкою, з властивими їй прекрасними манерами.

Вона помітила, що зайшовши у магазин клієнти дивляться спочатку на право і тому намагалась розташовувати свій товар в цьому місці. Вона обирала освітлення та розташування дзеркал таким чином, щоб створювати ексклюзивні та комфортні умови для клієнтів, що підштовхує до імпульсивних покупок. "Якщо я вірю в щось, — говорила Есте, — я обов'язково продам це".

Не маючи значних коштів на рекламу, Есте Лаудер вирішила сама просувати товар. Вона роздавала безкоштовно пробники з парфумами, кремами та помадою, що на той момент викликало сміх у конкурентів і здивування у споживачів. Есте Лаудер свято вірила, що "чим більше віддаєш, тим більше Бог поверне". І, в результаті, це стало найуспішнішою маркетинговою стратегією.

У Есте Лаудер була власна формула успіху та ряд правил ведення бізнесу:

  1. Головне — вірно обирати місце
  2. Не пишіть гнівних листів
  3. Не шкодуйте вівса для коней
  4. Завжди зберігайте свій імідж
  5. Слідкуйте за конкурентами
  6. Розділяй та володарюй
  7. Навчайтеся говорити "ні"
  8. Довіряйте своєму внутрішньому голосу
  9. Закон жорстокий, але це закон
  10. Визнавайте свої помилки
  11. Записуйте все
  12. Наймайте кращих спеціалістів
  13. Долайте перешкоди
  14. Давайте кредити завжди, коли це можливо
  15. Добре навчайте продавців

"Бізнес — це не те, що можна трохи спробувати. Це не розвага і не пригода, не миттєве захоплення. Бізнес одружується на Вас. Ви живете з ним, їсте з ним, Ви постійно думаєте про нього". — Есте Лаудер (1910-2004).

За матеріалами Elitarium.ru, "Комп&ньон" та англомовних джерел.

ПОСИЛАННЯ ПО ТЕМІ:





ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Як управляти собою. Класика Harvard Business ReviewЯк управляти собою. Класика Harvard Business Review
Зроби це зараз. 21 чудовий спосiб зробити бiльше за менший часЗроби це зараз. 21 чудовий спосiб зробити бiльше за менший час
Ігропрактика. Перший підручник з ефективного проведення прикладних ігорІгропрактика. Перший підручник з ефективного проведення прикладних ігор

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)