ІНСАЙТИ | Робота 7 лютого 2013 р.

Як покращити своє «робоче життя»?

Видання Forbes опубліковало 14 порад від 3-х експертів про те, як покращити своє "робоче життя" і досягти професійного зростання у році, що настав. Серед експертів: Шонас Мідор (Shawnice Meador), директор з управління кар'єрою у MBA@UNC, Енді Тіч (Andy Teach), автор книги "From Graduation to Corporation" та Лінн Тейлор (Lynn Taylor), національний експерт з кар'єри і автор книги "Tame Your Terrible Office Tyrant".

Як покращити своє «робоче життя»? 1. Намагайтеся передбачити потреби свого підрозділу. Прояв розумної ініціативи і прийняття відповідальності допоможе рости. "Станьте опорою для керівника. Повністю візьміть на себе ряд завдань, щоб ними не довелося займатися босові, і представте після цього готовий проект", — радить Шонас Мідор.

2. Познайомтеся з босом ближче. Від вашого керівника багато в чому залежить ваша кар'єрна доля, так що у ваших же інтересах дізнатися його краще (як особистість і як професіонала). "Найкращими друзями ставати зовсім не обов'язково, але дізнатися про те, що рухає босом, буде корисно. Що більше ви з ним взаємодієте, то краще для вас", — вважає Енді Тіч.

3. Налаштуйтеся на успіх. "Будьте впевнені в собі і всіляко це демонструйте. Будьте впевнені у своїй роботі — в кінці кінців, ви ж професіонал! Киньте собі виклик у 2013-му році — навіть ризиковані ситуації і невдачі сприймайте позитивно, як нові можливості", — рекомендує Лінн Тейлор.

4. Дослідіть свою професійну сферу. У якій би галузі ви не працювали, жодна з них не є статичною. Треба йти в ногу зі змінами. "Є спеціалізовані галузеві журнали і сайти, які просто необхідно читати. І обговорюйте останні новини з колегами і керівником. Хто володіє інформацією, той володіє світом", — переконаний Тіч.

5. Майте готове рішення. Запропонувати нову ідею — прекрасно, але цього недостатньо. Багато керівників побоюються, що ідея без розробленого плану дій може стати лише зайвою проблемою. Тому на нараду відправляйтеся "озброєними". "Обмінюйтеся ідеями, пропонуйте рішення, реалізуйте їх ефективно і своєчасно. Що краще ви проявите себе, то більше довіри заслужите", — говорить Шонас Мідор.

6. Знайдіть наставника. "Учитель потрібен кожному. У вашій компанії є фахівець, у якого ви хотіли б чогось навчитися? Прекрасно. Зовсім не обов'язково йти до нього з проханням стати вашим наставником — достатньо підтримувати з ним зв'язок, періодично обідати разом, розмовляти на фахові теми та не соромитися питати поради, якщо вони потрібні, — радить Енді Тіч.

7. Покращуйте комунікативні навички. Лінн Тейлор вважає, що головна помилка як багатьох керівників, так і деяких лінійних менеджерів — небажання зайвий раз обговорити і проговорити виникаючі питання. "Страх протистояння великий, але якщо ви знайдете сили його перебороти, будете спілкуватися з керівництвом і колегами частіше і чесніше, не будете боятися вирішувати питання через дискусії та навіть локальні конфлікти, ви самі помітите підвищення свого професійного рівня та знизите стрес".

8. Працюйте наполегливіше і більш творчо. Деякі фахівці строго обмежують для себе кількість годин, які вони готові провести в офісі, або обсяг роботи, який вони готові взяти на себе. "Розсуньте ці кордони, залиште зону комфорту. Просто збільшити кількість робочих годин недостатньо — важливо проявити максимум своїх творчих здібностей", — вважає Енді Тіч.

9. Перевантажуватися не варто. Ви дуже наполегливо працюєте на межі можливостей, а трудоголік — ваше друге ім'я? Зменшіть темп і позбудьтеся звички ставити нездійсненні цілі — нехай це буде однією з головних установок. Покращення не змусять себе чекати.

10. Тісно співпрацюйте з іншими підрозділами. Пропонуйте свою посильну допомогу в інших відділах, вирішуйте незвичні для себе питання. "Наберіться нового досвіду, поспілкуйтеся з новими людьми, познайомтеся з новими аспектами бізнесу компанії, в якій працюєте. Але не беріться за більше, ніж можете зробити", — рекомендує Шонас Мідор.

11. Оцінюйте цілісну картину. Не концентруйтеся виключно на своїх завданнях і обов'язках. Іноді зайва зосередженість на них заважає бачити проект в цілому. "Співробітник — як частина головоломки, і всі частини повинні бути на своїх місцях. Щоб краще бачити своє місце, дізнайтеся, що роблять колеги і керівник. Окрім того, це допоможе вам підготуватися до підвищення на посаді, накопичити необхідну експертизу. Одна з основних компетенцій керівника — здатність оцінювати проект в цілому, а не по частинах", — розповідає Енді Тіч.

12. Інвестиції в навчання. Багато компаній мотивують співробітників здобувати додаткову освіту, відвідувати курси, які допоможуть їм у роботі. Але немає сенсу отримувати "диплом заради диплома". "Якщо ви вирішили отримати ступінь MBA, то негайно починайте застосовувати отримані знання на практиці. Покажіть, що ви можете зробити для компанії", — говорить Шонас Мідор.

13. Задавайте правильні питання. Спостерігати за людьми і задавати питання — найкращі способи самонавчання. Але питання повинні бути правильними. Добре подумайте, чого ви хочете дізнатися, і не бійтеся питати. Вчіться правильно формулювати думки, щоб у співрозмовників не виникло відчуття, що вони витрачають на відповіді занадто багато часу.

14. Виконуйте зобов'язання. "Найкраще, що ви можете зробити на роботі, — виконувати завдання якісно, в строк і в рамках виділеного бюджету. Стати зразком надійності для керівника і колег", — радить Шонас Мідор.

І ще кілька простих порад щодо підвищення особистої ефективності: будьте уважніше до деталей, перестаньте скаржитися, краще працюйте в команді і прагніть до розвитку. "Демонструйте цілеспрямованість і здібності. Це буде винагороджено не тільки преміями, але відкриє для вас нові перспективи розвитку в рамках вашої компанії", — підсумував Шонас Мідор.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Тригери. Сформуй звички і стань тим, ким хочеш бутиТригери. Сформуй звички і стань тим, ким хочеш бути
X10: Правило переможця. Як отримувати максимум від життяX10: Правило переможця. Як отримувати максимум від життя
Серійний переможець. 5 дій для створення вашого циклу успіхуСерійний переможець. 5 дій для створення вашого циклу успіху

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)