Як створити цікавий контент
Ідея контент-маркетингу у тому, щоб замість набридлої всім реклами приваблювати споживачів, пропонуючи їм корисну інформацію. Питання лише в одному — як заволодіти увагою потенційних прихильників. Для цього Кевін Даум (Kevin Daum), відомий публіцист та спікер, пропонує скористатися з наступних шести стратегій.
Кевін Даум
(Kevin Daum)
|
1. Інтерпретуйте те, що вже відомо
Людям цікаво знаходити пояснення явищ та подій, за якими вони спостерігають, але поки що не в змозі сформулювати, у чому полягає їхня сутність. Якщо вам вдасться показати логіку взаємозв’язку, здавалося б, окремих подій, не виключено, що аудиторія сприйматиме вас як «гуру». Тлумачення знайомих речей плюс новий погляд на них — у цьому механізм генерування реакції на кшталт «Ось як воно насправді є!». А якщо ви іще спроможетеся прив’язати це до вашого продукту чи послуги, то, найімовірніше, реально наблизитеся до жаданого продажу.
2. Приділяйте увагу тому, що турбує людей
Вияв емпатії — чудовий спосіб заволодіти увагою нових читачів та перетворити їх на послідовників. Фактично, це перший крок будь-якого продажу. Виявивши, що допікає споживачів найбільше, ви предстанете перед ними як експерт, який в змозі допомогти розв’язати проблему. А запропонувавши рішення, не пов’язані з вашими продуктом, ви здобудете репутацію людини, яка спочатку думає, як допомогти, і тільки потім — як продати.
3. Розважайте
Якщо ви не хочете вщент розчинитися у лавині сьогоднішнього контенту, подбайте про те, аби ваші матеріали не були ані занадто серйозними, ані нудними. Адже, читаючи, люди хочуть співпереживати: страждати, радіти, плакати та сміятися. Щоб розважити передплатників, вам не конче потрібно співати або танцювати (хоча це також подеколи допомагає), але завжди можна придумати, як подати інформацію у вигляді цікавої оповіді з чималою порцією гумору — навіть тоді, коли тема серйозна.
4. Включайте маловідомі речі
Якщо ваші блоги міститимуть інформацію, котру можна знайти будь-де, хто їх тоді читатиме? Тому знаходьте цікаві факти та нові ракурси подання відомих явищ чи подій. Ваш контент повинен не лише задовольнити певну потребу читача, але й також розважити і здивувати його. На все інше не варто витрачати часу.
5. Налаштуйте на «далі буде»
Не намагайтесь впакувати всю інформацію в одну порцію контенту, незалежно від того, чи то блог, чи то відео або інформаційний бюлетень. Виберіть якійсь один аспект інформації, котру ви хочете донести до людей, та вибудовуйте ваш контент навколо цього. Що більше відомостей міститиме повідомлення, то менше люди запам’ятають. Краще дати один чи два фрагменти цінної для читачів інформації, а потім вони повернуться до вас за продовженням.
6. Дайте конкретні рекомендації
Найкращий спосіб створити для когось цінність — це дати пораду, яку можна застосувати на практиці. В ідеалі було б добре, якби люди могли одразу вчинити певні дії, слідуючи вашій рекомендації, та швидко побачити результати. Якщо ви привчите користувачів використовувати ваші настанови для покращення своєї діяльності, вам буде простіше переконати їх ближче познайомитись із вашою пропозицією.
І ще, пам’ятайте, що контент-маркетинг — це не спринт, а марафон. Аби його виграти, потрібні продуманість дій, хороше панування та трохи креативу.
За матеріалами "6 Tips for Creating Amazing Content", Inc.
|