Право на натхнення на робочому місці
Джерело: kmbs journal
У будь-якій компанії працівники чули про KPI — ключові показники ефективності. Якщо попросити людину перелічити п’ять головних KPI своєї організації — скоріше за все, вона назве принаймні декілька. Хоча, звичайно, деякі показники можуть бути для неї не зовсім зрозумілими.
Одне з завдань лідера — зробити ключові показники ефективності організації чіткими й зрозумілими людям, регулярно комунікувати їх, щоб працівники знали — за що саме вони несуть відповідальність. А також управлінець має дбати про власні KPI.
Якщо в компанії існує набір чітких показників ефективності, то всі можуть слідкувати за тим, щоб їхні плани, рішення та дії відповідали ключовим метрикам. Кожен член команди, незалежно від того, чи є він лідером, чи менеджером, чи працює з клієнтами, має право знати — чого від нього очікують, і за якими показниками буде вимірюватись його робота.
Втім, існує й інший набір показників, який може бути корисний для управління організацією — WPI. На думку Кріса Едмондса (Chris Edmonds), засновника консалтингової компанії The Purposeful Culture Group, кожен працівник компанії також має право на WPI — Work Place Inspiration, натхнення на робочому місці.
Що таке WPI? Це поведінка, яка цінується в організації. Це те, як команда взаємодіє між собою, як працівники обслуговують клієнтів, як бізнес впливає на спільноту. Ви можете створювати правила, процедури та практики, які формують ваші WPI.
Наприклад, як ваші колеги діятимуть у випадку конфлікту, коли будуть незгодні з думкою один одного? Якими є правила спілкування із незадоволеним клієнтом? Як буде відбуватись регулярний перегляд цінностей компанії?
Як само, як і у випадку з KPI, ваші WPI мають бути чіткими й зрозумілими. Лідер має їх регулярно комунікувати, сам їх демонструвати, і дотримання WPI має бути частиною відповідальності працівника.
Якщо в компанії існує набір чітких показників ефективності, то всі можуть слідкувати за тим, щоб їхні плани, рішення та дії відповідали ключовим метрикам
Кріс Едмондс розповідає, що коли він працює з першими особами, то допомагає їм скласти таку собі організаційну конституцію — формалізовану заяву про те, як компанія досягатиме своїх KPI у відповідності зі своїми цінностями (тобто дотримуючись WPI).
Дослідження свідчать, що якісні WPI впливають на досягнення KPI (Едмондс посилається на роботи The Economics of Wellbeing Тома Ральфа та Джима Хартера і Positive Intelligence Шона Екора). Наприклад, щасливі працівники ефективніші на 31%, вони втричі частіше демонструють креативність, продавці збільшують свої показники на 37%. А ще — люди відчувають себе у 10 разів більш зацікавленими роботою, якою займаються. Таким чином, зростає і задоволеність працівників, і прибуток компанії.
За матеріалами "The Right to Work Place Inspiration", Great Leadership.
|