ІНСАЙТИ | Лідерство 28 жовтня 2013 р.

Як стати ефективним лідером у віртуальному просторі

У чому сутність онлайн-лідерства та як опанувати цю майстерність? Ось що пише на цю тему Льюїс Хоус (Lewis Howes), співавтор книги «LinkedWorking», автор навчальної програми «LinkedInfluence».

Льюїс Хоус (Lewis Howes)
Льюїс Хоус
(Lewis Howes)
Якось мій наставник дав мені вкрай просту пораду: «Якщо хочеш дізнатися, став ти лідером в онлайні або ні — подивись, чи є в тебе хоч якісь послідовники». Зміст онлайн-лідерства — у формуванні навколо таких цифрових платформ, як YouTube, Twitter, LinkedIn, Facebook груп людей, яких би по-справжньому зацікавили ваші ідеї, знання та досвід. Саме так власники фірм можуть заявити про себе та пригорнути увагу потенційних клієнтів і високопрофесійних фахівців. Ось п’ять способів, які дадуть вам змогу збільшити свій вплив в онлайн-просторі.

1. Виходьте за межі звичного

Візія та мужність — саме це дозволяє лідерами досягати неймовірного. Вони ставлять звичні устої під сумнів та заражають своєю ідеєю інших. Наприклад, Тім Ферріс (Tim Ferris), успішний інвестор та підприємець, поставив у своїй праці «4-Hour-Workweek» («Чотирьохгодинний робочий тиждень») запитання, чи конче потрібно проводити значну частину життя на роботі. Ця книга очолила список бестселерів за версіями The New York Times, Wall Street Journal і USA Today; а кількість її проданих примирників перевищила 1,35 млн.

2. Не скупіться

Якщо ви матимете репутацію людини, яка послідовно перевищує очікування своїх прихильників, останні матимуть більше підстав рекомендувати вас своїм друзям та знайомим. Тож не бійтесь давати клієнтам більше, ніж те, за що вони заплатили. Так, можна запропонувати споживачам неочікуваний бонус як додаток до покупки, як-от посібник із користування продуктом чи можливість безкоштовно скористатися якимось сервісом.

3. Допомагайте

Зіг Зіглар (Zig Ziglar), відомий автор і бізнес консультант, сказав: «Аби отримати в житті усього, що заманеться, потрібно лише допомагати іншим реалізовувати свої бажання». Висновок: що більше ви віддаєте, то ближчими стають ваші цілі.

Але, якщо ви вже хочете надати комусь підтримку, нічого не робіть формально. Скажімо, не варто розсилати людям посилання з лаконічною приміткою на кшталт «раджу прочитати». Знайдіть час на те, щоб розповісти послідовникам, чому, на вашу думку, слід приділити певному матеріалу час, а також, чому він сподобався особисто вам.

4. Передбачайте

На те ви і лідер, аби ділитися з послідовниками вашими міркуваннями щодо сценаріїв розвитку подій майбутнього — попереджати про ймовірну небезпеку або пригортати увагу до потенційних можливостей. Це включає будь-які зміни, зокрема, технологічні чи законодавчі, котрі можуть вплинути на стан справ у галузі.

Звісно, не всі ваші прогнози збудуться, але послідовники цінуватимуть ваше прагнення поділитися з ними вашим поглядом на майбутнє.

5. Спілкуйтесь

Щоб стати ефективним лідером в онлайні, також потрібно розвивати стосунки у невіртуальному світі. Зрештою, ніщо не може замінити особистого спілкування.

Щоразу, беручи участь у якомусь заході, я намагаюся зустрітися з якомога більшою кількістю людей. Особиста зустріч із послідовниками може зміцнити їхні довіру та повагу до вас, а також показати, що ви цінуєте можливість безпосереднього спілкування з людьми.

За матеріалами "5 Ways to Be a Better Leader Online", Entrepreneur.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Самомотивація. Отримайте життя, якого ви прагнете, знайдіть сенс і мету, досягніть усього, про що мриєтеСамомотивація. Отримайте життя, якого ви прагнете, знайдіть сенс і мету, досягніть усього, про що мриєте
Правила мозку для роботи. Наука мислити розумніше в офісі та вдомаПравила мозку для роботи. Наука мислити розумніше в офісі та вдома
Як вижити серед токсичних людейЯк вижити серед токсичних людей

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)