ІНСАЙТИ | Лідерство 13 січня 2010 р.

П'ять лідерських тактик, які допоможуть досягнути хороших результатів у 2010-му

Немає сумніву, що 2009-ий був важким роком. Сьогодні ніхто не сумнівається, що лідерство компанії потребує змін. Проте, мало хто може сказати, якими саме повинні бути ці зміни. Нова ініціатива покращень? Новий продукт? Новий персонал? Квінт Стадер (Quint Studer), автор книги "Лідерство: Приналежність, Дії, Звітність" (Straight a Leadership: Alignment, Action, Accountability), пропонує власну точку зору на цю проблему, закликаючи зосередити увагу саме на лідерстві.

Квінт Стадер (Quint Studer)
Квінт Стадер
(Quint Studer)
Він переконаний, що бізнес потребує довгострокового покращення, а не тимчасових вдосконалень. Для цього необхідно виробити культуру, яка базуватиметься на стабільних, перевірених часом лідерських принципах. Стадер пропагує саме ті принципи, які мало залежать від окремих людей.

Його поради не є складними. Вони прості і повністю походять від здорового глузду.

  1. Позбавтесь від людей, які показують низьку результативність. Незважаючи на масові скорочення, які минулого року відбувалися у багатьох компаніях, безліч організацій до сих пір переповнені слабкими співробітниками. І саме вони є причиною великих проблем. Адже вони не лише самі регулярно запізнюються, "хворіють" кожної другої п'ятниці, а на роботі п'ють каву у курилці або чатяться з товаришами по асьці — але й заражають подібним настроєм людей, які їх оточують. Як наслідок, залишивши в компанії хоча б одного такого співробітника — ви призводите до загального падіння моралі та результативності. "Нерезультативні співробітники, — пояснює Стадер, — це той якір, який утримує вашу компанію від розвитку та зростання".

  2. Робіть акцент на позитиві. Якщо ви вчергове підете у корпоративну їдальню — прислухайтесь, про що розмовляють ваші колеги. Існує чимала ймовірність, що вони будуть нарікати на співробітників, напружений графік і складні завдання. Але якби вони знали, скільки шкоди це приносить компанії, то, мабуть, подумали б двічі. Саме тому хороший лідер вміє завжди відшукати позитивний підхід до кожного співробітника і навіть до будь-якої проблеми. Позитивна атмосфера в компанії неймовірним чином впливає на її результативність. І звісно ж — у такій атмосфері працювати набагато простіше.

  3. Потурбуйтесь про реальний зв'язок зі співробітниками. Тільки так ви зможете забезпечити їх необхідною інформацією про те, що відбувається в компанії (що вони роблять добре, а над чим варто додатково попрацювати). Окрім того, відкритість лідера суттєво підвищує мотивацію та відданість працівників компанії.

  4. Не забувайте говорити "дякую". Стадер переконаний, що потрібно не просто дякувати співробітникам за вдало виконану роботу, але й висловлювати подяку у письмовій формі. Він є величезним прихильником листів із подяками, які розсилаються колегам. Але це зовсім не означає, що варто дякувати всім підряд. Людина повинна чітко зрозуміти, що вона зробила правильно і чому лідер вдячний їй за це.

  5. Не бійтеся повторно найняти хороших співробітників. Під час кризи було скорочено не лише неефективних працівників, але й цілком талановитих співробітників. Якщо економіка показує перші прояви зростання — є сенс задуматися про те, щоб повернути скорочених співробітників на їхні місця. Зрештою — це не ваша провина, що через кризу довелося їх звільнити. І тим більше — це зовсім не причина втрачати хороших спеціалістів назавжди.

Окрім того, як стверджує Стадер, дослідження показують, що велика кількість працівників, які звільняються, покидають свою посаду протягом перших 90 днів роботи. Цьому можна запобігти, якщо лідер приділятиме їм трішечки більше уваги. Всього дві особисті розмови лідера з новими працівниками — одна через 30 днів, а друга — через 90 днів після їхнього найму — забезпечить куди більший відсоток збереження ключових співробітників на своїх посадах. "Якщо такі зустрічі будуть успішними — то це дозволить скоротити плинність кадрів на 66%", — наголошує Стадер.

Якщо ви будете дотримуватися цих нехитрих практик — результат не змусить себе довго чекати, переконаний Квінт Стадер. Адже співробітники завжди відчувають щиру турботу про себе і готові працювати на максимумі можливостей, коли знають, що вони знаходяться на своєму місці.

За матеріалами "Five Common-Sense Leadership Tactics That Can Yield Big Results for 2010", Chief Learning Officer.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Ефект накопичення. Покрокова інструкція до успіхуЕфект накопичення. Покрокова інструкція до успіху
100 правил успішних людей. Маленькі вправи для великого успіху в житті100 правил успішних людей. Маленькі вправи для великого успіху в житті
Як ви збудуєте своє життя?Як ви збудуєте своє життя?

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)