ІНСАЙТИ | Залученість персоналу 15 листопада 2016 р.

Дистанційна робота: як зменшити відстань між персоналом і компанією

Нерідко використання дистанційному режиму праці не дає компаніям очікуваних переваг. Ефективність працівників є далекою від бажаної, а рівень плинності кадрів може зашкалювати. Трішіа Шортіно (Tricia Sciortino), президент eaHELP, фірми, яка координує роботу віртуальних асистентів, вважає: першопричиною проблем є те, що компанії недооцінюють значущість адаптаційного процесу.

Трішіа Шортіно (Tricia Sciortino)
Трішіа Шортіно
(Tricia Sciortino)
Протягом шести років Трішіа Шортіно управляє колективом із 400 співробітників, котрі працюють у дистанційному режимі. Ось п’ять стратегій, які допомогли їй підвищити рівень залученості підлеглих та мінімізувати кількість добровільних звільнень.

1. Показувати новим працівникам, що вони є значущими. Продемонструйте людині, що вона не «невидимець», не анонімний «додаток», який десь там виконує певні завдання, а бажаний член організації. Надіславши привітального листа, ви вже допоможете працівникам відчути себе комфортніше. Не менш важливо якнайшвидше інтегрувати їх до колективу. Тому долучайте нових співробітників до участі у відеоконференціях, нарадах, інших заходах — навіть якщо вони ще мало обізнані з питаннями, які обговорюються.

2. Шукати неординарні рішення. Процес інтеграції віддалених працівників, безсумнівно, є значно складнішим (хоча не обов’язково тривалішим), ніж адаптація офісного персоналу. Вам доведеться виявити неабияку цілеспрямованість та, можливо, винахідливість, щоб в умовах відсутності «живого» спілкування допасувати адаптаційну програму до особливостей конкретного працівника. Ви ж не можете безпосередньо спостерігати, як людина підходить до справи — не можете підійти до її столу, щоб надати якусь пораду чи обговорити поточні справи. Але все одно заздалегідь слід розробити якомога детальніший план навчання нового працівника, а далі вносити до нього потрібні корективи.

3. Надавати покроковий план виконання завдань. Зазвичай, віддалені працівники активно прагнуть продемонструвати свою цінність. Вони дуже вдумливо та відповідально підходять до виконання завдань, охоче спілкуються з колегами по команді. При цьому дуже часто ці індивіди ініціативні, більш незалежні в роботі та воліють рухатись до цілі власним шляхом, подеколи витрачаючи на «творчі пошуки» невиправдано багато часу. Тому краще надавати працівникам конкретне завдання із детальними інструкціями щодо способу його виконання. Таким чином ви допоможете людям раціональніше використовувати свій час, що дозволить їм дуже швидко досягти потрібного рівня продуктивності.

4. Максимально використовувати технології. Проведення нарад, навчальних сесій із допомогою вебкамери вже давно стало звичною річчю. Також варто використовувати інші інструменти, наприклад, Jing — сервіс, який дозволяє користувачам обмінюватися скріншотами та відео свого робочого стола. Таким чином досвідчені працівники можуть показати своїм новим колегам, як найшвидше виконати це чи інше завдання.

5. Продумати систему контролю. Найкраще планувати сесії зворотного зв’язку через 30, 60 та 90 днів з моменту найму працівника, коли людина відчуватиме себе членом команди та більш-менш увійде до курсу справ. Постійна комунікація — це абсолютно необхідна умова успішної адаптації. Також слід врахувати, що спілкування не може бути одностороннім наданням вказівок, зауважень чи порад. Потрібна повноцінна бесіда, протягом якої сторони обговорюватимуть, що на даний час спрацювало, а що ні, та чому.

За матеріалами "Minimize the Distance Between Remote Employees and the Company", Chief Learning Officer.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Ігропрактика. Перший підручник з ефективного проведення прикладних ігорІгропрактика. Перший підручник з ефективного проведення прикладних ігор
Як стати експертом. Шлях до майстерностіЯк стати експертом. Шлях до майстерності
МікромайстерністьМікромайстерність

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)