3 сценарії, коли підхід «поживемо—побачимо» може зашкодити вашому бізнесу
Як власник бізнесу ви завжди стикаєтеся з різноманнітними рішеннями. У вас можуть бути проблеми із вендорами; нові постачальники, які потребують перевірки; маркетингові рішення, які необхідно ухвалити; проблеми обслуговування клієнтів, що мають бути вирішені... і багато інших речей, які вимагають вашої щоденної уваги. І часом це цілком пригнічує. Коли справа доходить до конкретних рішень, багато власників бізнесу потрапляють у пастку «поживемо—побачимо». Вони обирають найважливіші рішення дня, фокусуються тільки на них, а решту відкладають на завтра... або, можливо, наступного тижня... або навіть наступного кварталу. І хоча цей підхід може допомогти вам зосередитися на рішеннях високого рівня, які допоможуть вам швидше масштабувати свій бізнес, є кілька сценаріїв, які ніколи не слід залишати на цей метод очікування.
Девід Фінкель (David Finkel), бізнес-мислитель і співавтор книги «Масштаб: сім перевірених принципів розвитку вашого бізнесу та повернення до життя» (Scale: Seven Proven Principles to Grow Your Business and Get Your Life Back), написаної спільно з співзасновником Priceline.com Джеффом Хоффманом (Jeff Hoffman), пропонує власникам бізнесу невідкладно вирішити наступні три основні завдання.
Падіння продажу
Хороший підприємець знає, що регулярний моніторинг своїх KPI є дуже непоганою ідеєю. Ведення статистики не лише дозволить вам виявити проблеми на ранній стадії, але й дасть змогу діяти швидко та за необхідності скоригувати свій курс. Коли ви почнете помічати, що ваш продаж падає, не відкладайте рішення в довгий ящик. Вирішіть проблему безпосередньо і придумайте план дій, як відновити свої показники якнайшвидше. Це може означати поліпшення якості обслуговування клієнтів, покращення процесу онлайн-покупок, оновлення цін, збільшення витрат на рекламу або коригування поточних маркетингових кампаній. Яким би не було рішення, воно не має чекати.
Кадрові питання
Якщо у вас є проблема зі співробітником, ви не можете дозволити собі чекати і дивитися, коли вона владнається сама по собі. Якщо є проблема, звертайтеся до її джерела. Ігнорування її або відкладення на майбутнє не тільки зашкодить вашому бізнесу в короткостроковій перспективі, але й може вплинути на культуру вашої компанії, інших членів команди і ваш прибуток — на місяці, якщо не на роки. Проведіть жорстку розмову вже сьогодні, щоб мінімізувати збитки в майбутньому.
Збір платежів
Збір платежів — це ще одна область, в якій багато власників бізнесу люблять відкладати неминуче, побоюючись прийняття важких рішень. Але якщо ви дозволите клієнту відстрочити платіж на 30, 60, 90 або більше днів, це може завдати серйозної шкоди вашому прибутку і здатності платити своїм співробітникам і постачальникам. Погіршує проблему те, що якщо ви відстрочуєте платежі клієнта і дозволяєте йому робити покупки у вас, ви можете зрештою втратити ще більше грошей у довгостроковій перспективі — адже вони можуть вирішити відстрочити ще більше або взагалі відмовити в оплаті.
Існує безліч сценаріїв, за яких «поживемо—побачимо» — чудовий спосіб вивільнити час та енергію, аби зосередитись на речах, які справді важливі для вашого бізнесу. Але коли справа стосується продажу та маркетингу, кадрового діловодства або питань зі збору платежів, вам краще вирішити проблему відразу в лоб, як тільки-но зрозумієте, що вона існує.
За матеріалами "3 Scenarios Where the «Wait and See» Method Could Be Hurting Your Business", Inc.
Ілюстрація: intratem.com
|