ІНСАЙТИ | Мислення 23 жовтня 2023 р.

Прийняття мислення аутсайдера: три стратегії для успіху CEO

Незалежно від сфери діяльності, для СЕО важливо, щоб повага до основ організації балансувала з готовністю вчитися на прикладах інших галузей, — вважає Руст Фелікс (Rust Felix), CEO та співзасновник компанії Slope.

«Інновації часто йдуть від аутсайдерів, готових кинути виклик статус-кво. Коли я заснував Slope, мої знання про клінічні дослідження були дуже поверхневими», — пише Руст Фелікс. «Хоча я був аутсайдером галузі, мій глибокий досвід у прогнозному моделюванні ланцюгів поставок допоміг мені зрозуміти, що "найкращі практики" клінічних досліджень насправді все сповільнюють. Завдяки тому, що я ставив запитання, яких не ставили інсайдери, і не був зв’язаний галузевими нормами, наша команда виявила величезну, приховану точку опори, навколо якої ми побудували дивовижний бізнес».

Але чому так сталося? Дослідження постійно показують, що аутсайдери, не обмежені нормами та стандартами інсайдерів, часто знаходять рішення, які ті, хто працює в компанії, не помічають. Ключ полягає в тому, щоб прийняти мислення аутсайдера, а не розглядати його як недолік.

Руст Фелікс розповідає про три стратегії, які він використовував для трансформації процесу проведення клінічних випробувань. Кожна з них слугує орієнтиром для керівників компаній, які виходять у нові або стійкі до змін галузі.

Прийняття мислення аутсайдера: три стратегії для успіху CEO

1. Завжди запитуйте: «Чи потрібно це робити саме так?»

Вкрай важливо вивчити кожен аспект — від усталених процесів і технологій до навколишньої екосистеми. Погляд зі сторони дає вам можливість виявити невидимі сфери для вдосконалення, які вже вкоренилися як спосіб ведення бізнесу. Без такого погляду ми схильні дотримуватися звичного, піддаючись спокусі статус-кво. Наприклад, дослідження, проведене Вільямом Самуельсоном (William Samuelson) і Річардом Зекхаузером (Richard Zeckhauser) щодо упередженості статус-кво у прийнятті рішень, показало, що люди непропорційно віддають перевагу збереженню існуючого стану.

Коли з’явилася можливість допомогти CRO у вирішенні проблеми, з якою вони зіткнулися під час проведення складних клінічних випробувань із великою кількістю зразків, ми запитали, чому вони не здійснюють належний контроль над ланцюгом поставок. Відповідь, хоч і була простою, розгорталася в складну мережу взаємопов’язаних факторів. Ми наважилися поставити запитання, чому стейкхолдери перебувають у замкненому просторі, чому дослідницькі групи значною мірою покладаються на електронні таблиці, і чому галузь не вирішила ці системні проблеми раніше.

Кинувши виклик статус-кво, ми розпочали трансформаційний шлях, запровадивши нові підходи для підвищення ефективності та сприяння колаборації.

«Аутсайдери руйнують галузі, ставлячи правильні запитання, які інсайдери бояться порушити, і саме з цього починаються справжні інновації». — Саймон Сінек (Simon Sinek)

2. Розглядайте проблеми як можливості

Не всі бачать у проблемах можливості. Це часто призводить до того, що компанії пропонують рішення, які не вирішують реальних проблем і не отримують широкого розповсюдження. Прийняття мислення аутсайдера не тільки дозволяє вам ідентифікувати проблеми, але й розвиває мислення зростання, необхідне для використання можливостей.

Все починається з вашої візії. Спочатку ваша команда може не сприймати ті самі можливості. Деякі працівники могли протягом усієї своєї кар’єри вважати певні виклики нерозв’язними. Як лідер, ви несете відповідальність за те, щоб надихати свою команду, співпереживати їхньому минулому досвіду та знаходити шляхи для позитивних змін, які підуть їм на користь.

Я на власному досвіді переконався, що погляд на проблеми як на можливості може призвести до значних проривів. Коли фахівці з клінічних випробувань стикаються з проблемою, ключовим питанням стає: Чи можемо ми її вирішити? Чи повинні ми її вирішувати? Відповіді на ці два питання можуть не завжди збігатися, але дуже важливо поставити їх, щоб переконатися, що ви фокусуєтеся не тільки на перетворенні проблем на можливості, але й на вирішенні правильних проблем.

3. Розширюйте межі, але не забувайте про існуючий фундамент

Ставте запитання, кидайте виклик і втілюйте інновації. Це три характерні риси CEO-аутсайдера. Однак, щоб досягти успіху, ви повинні пам’ятати, що ви будуєте на фундаменті того, що було раніше. Це вимагає розуміння існуючого фреймворку та прагнення його вдосконалити. Цілеспрямовані зміни, що ґрунтуються на розумінні минулих досягнень, призводять до значущого прогресу. Підрив без мети є порожнім і неефективним.

Дуже важливо дотримуватися тонкого балансу між розширенням меж і збереженням суті організації. Прагнучи до глибокого розуміння існуючого фундаменту, ви можете визначити сфери, де інновації можуть створити справжній прогрес. Це передбачає визнання успіхів минулого і використання їх як стартового майданчика для майбутніх перетворень. Пам’ятайте, що мета не полягає в тому, щоб демонтувати все.

У Slope ми розширюємо межі наших меседжів і спроможностей. Індустрія клінічних досліджень переповнена абревіатурами, і навіть одні й ті ж терміни мають різне тлумачення залежно від того, з ким ви розмовляєте. Створення нової категорії продуктів — платформи для проведення клінічних випробувань, — яка об’єднує стейкхолдерів, зазвичай розділених між собою, пов’язане з безліччю викликів. Ми доклали чимало зусиль, щоб адаптувати наші меседжі так, щоб прив’язати наші цілі до того, що є звичним, і в той же час рухатися в напрямку програмних спроможностей, які ніхто навіть не уявляв можливими.

Люди часто сприймають CEO-аутсайдера, який досягає позитивних змін і довготривалого впливу, як людину, що кинула виклик обставинам. Однак, використовуючи ці підходи, успіх можливий. Фактично, дослідження показують, що успішні аутсайдери не є статистичними виключеннями. Незалежно від того, чи ви є аутсайдером, чи інсайдером, який шукає свіжі перспективи, важливо збалансувати повагу до основ організації з готовністю вчитися в інших галузях. Таке поєднання поваги до традицій і водночас сприйняття нових ідей справді сприяє інноваціям і трансформаціям.

Про автора:

    Руст Фелікс (Rust Felix) — генеральний директор і співзасновник компанії Slope, провідного провайдера платформи для проведення надскладних клінічних випробувань із великою кількістю досліджуваних зразків. Будучи аутсайдером у фармацевтичній індустрії, Руст здійснив революцію у проведенні клінічних випробувань завдяки нестандартному мисленню для вирішення системних проблем.

Ілюстрація: yourstory.com



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
12 важелів успіху12 важелів успіху
Шлях Virgin. Як слухати, вчитися, жартувати та вести за собоюШлях Virgin. Як слухати, вчитися, жартувати та вести за собою
Емоційний успіхЕмоційний успіх

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)