Мистецтво навчання інноваціям
Розмивання меж між реалізмом та абстрактним мисленням для досягнення візійних результатів
Коли ви починаєте бачити, відчувати або чути, що має бути кращий шлях, настає час для вашого творчого процесу, — запевняє Метью Пелларін (Matthew Pellarin), директор з інновацій та аналітики в ADP Inc.
Що відокремлює одномоментне диво від шедевру світового мистецтва? У той час як популярність художника можна пояснити його талантом, візією, технікою або унікальними перспективами, досягнення легендарного статусу часто вимагає постійного винаходу, переосмислення та еволюції. Те ж саме можна сказати і про команди навчання та розвитку, які підтримують статус-кво, і про ті, які здійснюють тривалий вплив на бізнес, своїх співробітників та освітню галузь.
Звичайно, підтримувати культуру інновацій не означає щороку переглядати свою стратегію навчання та розвитку, щоб впроваджувати останні тренди. Натомість, це означає застосування еволюційного підходу, що підживлюється інноваційним конвеєром — коли ви спрямовуєте ідеї через встановлені етапи досліджень, тестування, апробації та впровадження на практиці. Це також означає визнання того, що ваша наступна нова «річ» може бути зовсім іншою річчю. Це може бути новий підхід, який допоможе вам покращити швидкість, досвід або вплив.
Тож як розпочати інновації з правильних мазків? Ви обережно спостерігаєте за навколишнім світом. Коли ви починаєте бачити, відчувати або чути, що має бути кращий спосіб, саме час розпочати свій творчий процес.
Шукайте натхнення у своєму оточенні та за його межами
Давайте будемо чесними. Багато проблем і викликів, з якими ми стикаємося, не завжди є новими або особливо глибокими. Трохи покопавшись, ви можете знайти натхнення та настанови від інших, хто пережив або подолав подібний виклик, включаючи ці сучасні музи:
- Розширюйте свої зв’язки. Спілкуйтеся в соціальних мережах із лідерами думок у широкому спектрі галузей і сфер. Ви можете бути здивовані тим, чого ви можете навчитися від науковців, спортсменів, журналістів і митців.
- Лусніть мильну бульбашку соціальних мереж. Використовуйте соціальні мережі як форум, який дозволить вам ознайомитися з різноманітними точками зору, замість того, щоб обмежувати свої стрічки новин ехо-камерами, наповненими голосами однодумців.
- Скрольте цілеспрямовано. Пости, що мають відношення до проблеми, яку ви хочете вирішити, є цінними, але ще більш цінними є розділи з коментарями нижче. Прокрутіть їх і відкрийте свій розум для дискусії. Намагайтеся зрозуміти будь-яку сторону дебатів і зважуйте докази для себе.
- Відкрийте очі на відповіді, які лежать прямо перед вами. Зберіть велику групу колег, щоб допомогти визначити вашу стратегію, оскільки те, що ви робите сьогодні, вплине на їхню роботу завтра. Простіше кажучи, інноваційна стратегія має бути пов’язана з бізнес-цілями та роботою.
Підготуйте полотно та оберіть палітру
Коли можливості здаються безмежними, ви можете відчути, що застрягли, розглядаючи потенціал, що перешкоджає вашій здатності рухатися вперед. Оскільки легше закінчити картину, ніж дивитися на порожню сторінку, я рекомендую звузити фокус, щоб допомогти вам визначити відправну точку.
По-перше, запитайте себе про дві речі: що ви хочете зробити і що ви можете зробити? Іншими словами, подумайте, що потрібно організації, яка навчається, і що вона може взяти на себе. Потім почніть розмову з вашими стейкхолдерами щодо цих потреб і можливостей — працюючи разом, щоб встановити цілі для ваших дієвих ідей.
Наприклад, після дослідження реального впливу навчання за потребою, ви вирішили, що хочете, аби ваші учні мали таку можливість. Чудово! Ви визначили, що хочете зробити. Тепер настав час створити простір для співпраці із стейкхолдерами, яка допоможе вам знайти ідеї, визначити готовність бізнесу та визначити, як це зробити.
Створіть спільноту практики, яка складається із стейкхолдерів із різним досвідом та ролями. Це не тільки допоможе вам визначити повний ландшафт партнерів, параметрів і процесів — як внутрішніх, так і зовнішніх — це допоможе вам розширити палітру ідей.
Пропонуючи своїй спільноті обговорити рішення та міркування, обов’язково узгодьте деякі основні правила для ваших розмов. Ці правила допоможуть знайти шлях найменшого опору, спрямувавши уяву та зосередивши зусилля, і можуть включати в себе наступне:
- Почніть із самого початку. Перш ніж шукати рішення, встановіть, що спільнота повинна одностайно погодитися з тим, як ви визначаєте проблему. Як ви це зробите — вирішувати вам, але згуртування навколо надійної методології — такої як «П’ять чому» або «Діаграма Ісікави» — може допомогти вам створити міцну основу.
- Мисліть у категоріях «блакитного неба». Після того, як ви визначите проблему за одностайної згоди, ви можете встановити межі для вашого дослідження. Коли ви досліджуєте в цих межах, ігноруйте практичні реалії (поки що) рішень, які ви пропонуєте. Це допоможе вашій команді визначити ідеальний стан — дасть вам те, на що ви зможете сказати: «Так!»
- Швидко зазнавайте невдач і залишайтеся гнучкими. Важливо малювати широким мазком, щоб можна було швидко охопити велику територію.
Малюйте широким мазком
Тепер, коли ви зібрали ідеї та співробітників, створіть керівний принцип, який зосереджується на результатах, а не на досягненнях, маючи на увазі, що спритність і гнучкість — ваші найвірніші супутники.
Зрештою, зміни та невдачі — це неминучі речі, особливо у сфері досліджень та розробок. Зрозумійте, що ці змінні повинні бути частиною вашої стратегії, а не чимось, на що ви реагуєте з подивом. Це означає застосування гнучкості навіть до проблеми, яку ви вирішуєте, а також усвідомлення того, що ваш бюджет, терміни та незліченна кількість інших чинників, ймовірно, будуть змінюватися.
Вірте чи ні, але найгірший сценарій для вас — це не поразка, а те, що ідеї залишаться нерозвиненими та невивченими. Кожна ідея, або інновація, має певну кількість потенційної енергії. З часом ця енергія може розвіятися, якщо її постійно не підсилювати, що призведе до втрати часу та ресурсів, але не наблизить вас до вирішення реальних проблем, з якими ви стикаєтесь.
Що більше змін ви зможете сприйняти, то ближче ви будете до досягнення можливого рішення. Рішення приймаються швидко, але зміни потребують часу. Ви можете навчитися цінувати кожну ітерацію, навіть якщо вона йде не в тому напрямку, в якому ви очікували.
Роблячи це, переконайтеся, що всі, кого це стосується, знають, що ви плануєте адаптуватися, щоб вони могли зберегти динаміку, коли на їхньому шляху з’являться зустрічні вітри. Це також допоможе вашій команді уникнути непорозумінь і неправильного тлумачення. Коротше кажучи, пам’ятайте, що потрібно швидко зазнати невдачі, адаптуватися і продовжувати йти вперед!
Охоплення загальної картини
Ви вислухали, залишилися гнучкими і, нарешті, випустили свій інноваційний проєкт у світ. Ви закінчили, чи не так? Помиляєтесь! Настав час зробити все це знову. Існує безліч стратегій та підходів до інновацій, але спільним для них є необхідність не відривати очей від горизонту, використовуючи при цьому імпульс поточного моменту.
Подібно до того, як художники демонструють свої найновіші творіння поряд із шедеврами, які привели їх до величі, зосередьтеся на своїх поточних і майбутніх інноваціях, не забуваючи при цьому про ваші великі перемоги, що перебувають у центрі уваги. Переглядаючи і демонструючи свою роботу, пам’ятайте про наступне:
- Ведіть журнал засвоєних уроків. Зафіксувавши сфери для вдосконалення та поділившись ними в документі, що постійно оновлюється, ви зможете уникнути повторення помилок та заощадити час у майбутньому.
- Використовуйте дані для впливу на процеси, рішення та команду. Узгодьте свій успіх із метрикою, яку ви намагаєтесь досягти, щоб ви могли виміряти її і приймати рішення для майбутніх ітерацій на основі ваших результатів.
- Святкуйте маленькі перемоги, незалежно від того, скільки часу вони займають. Ваша команда має звикнути аплодувати невеликим успіхам на цьому шляху, а не чекати завершення досягнення єдиної мети. Якщо ви відчуваєте, що надмірно афішуєте свої перемоги, ви, ймовірно, робите це правильно.
Просто уявіть собі!
Не існує стандартних схем для інновацій. Прислухаючись до експертів, які вас оточують, і залишаючись у межах своїх дослідницьких параметрів, пам’ятайте, що дорожні карти є гнучкими. Замість того, щоб розглядати їх як фіксовані маршрути, сприймайте їх як пейзаж, котрий ви малюєте на полотні. Ви не знаєте, в який колір ви могли б занурити пензлик наступного разу — або яку абсолютно нову палітру ви відкриєте для себе, заповнюючи своє полотно інновацій.
Подібно до того, як мистецтво надихає нас, ваша інновація може надихнути залучення всієї організації та сприяти формуванню цілеспрямованості у всіх її співробітників. Майбутнє вашої організації у ваших руках. Чи готові ви його творити?
Ілюстрація: timeshighereducation.com
|