ІНСАЙТИ | Інновації 9 грудня 2014 р.

Питання для інноватора

Автор: Девід Стот (David Sturt)
Джерело: kmbs

Вміння ставити правильні питання є однією з ключових навичок, які допомагають створити помітну інновацію. Так, O.C. Tanner Institute провів дослідження, опитавши більш ніж 1000 співробітників та керівників. Виявилось, що у 88% випадків чудовим результатам передувало одне й те саме питання, яке люди ставили собі: «Що ще я можу зробити, щоб моя робота сподобалась людям?».

Девід Стот (David Sturt)
Девід Стот
(David Sturt)
Ще один приклад правильно поставленого запитання продемонстрував більше 40 років тому молодий інженер компанії Motorola. У нього було завдання — спроектувати наступне покоління автомобільних радіотелефонів. Однак перш ніж з головою зануритись у роботу, він зупинився і запитав себе: «А чому, коли ми хочемо зателефонувати людині, ми маємо дзвонити в місце, де вона знаходиться?».

Так інженер зробив перший крок для того, щоб «від’єднати» людину від місця, дозволивши їй спілкуватись там, де вона захоче. В результаті у 1973-му році з’явився перший прототип мобільного телефону, який згодом перетворився на модель DynaTAC 8000X. Вона була відома під псевдонімом «цеглина», коштувала $4 тис., а батареї вистачало лише на 20 хвилин роботи, — проте це поклало початок ері мобільних телефонів.

Запитайте себе, чи часто протягом робочого дня ви ставите під сумніви звичні шаблони виконання завдань? Коли ви постаєте перед новим викликом, чи кидаєтесь одразу до справи, або робите паузу і розмірковуєте над тим, чи можна зробити щось інакше? Ось три кроки, які можуть допомогти в генерації інновацій.

1. Робіть паузу. Дуже легко «відлякати» нові ідеї, якщо імпульсивно кидатись на задачу. Тому важливо проводити час наодинці зі своїми думками, вчитись прислухатись до себе. Зробіть паузу, щоб «замаринувати» ідею та «профільтрувати» її. На ранніх стадіях пошуку рішення такий простий крок може привести до того, що ідея визріє і перетвориться на видатну інновацію.

2. Думайте про людей. Корисно почати з однієї конкретної людини, щоб зрозуміти, що потрібно багатьом. Думаючи, як догодити одному, можна прийти до життєвої аксіоми: «Неможливо задовольнити вимогам усіх». Це думка, яка може спростити інноваційний процес.

У 1999-му році відомий письменник Курт Воннегут зізнався, що все, що він написав у своєму житті, було звернено до єдиного читача — його сестри Еллі.

3. Запитуйте себе, які зміни сподобалися б людям. І не просто сподобалися — що вони б дійсно полюбили? Відповіді на ці питання активують творчу енергію всередині інноватора і дозволяють придумати те, що справді може змінити життя споживачів.

За матеріалами "One Compelling Question for Innovators", Lead on Purpose.

Про автора:

    Девід Стот (David Sturt) — виконавчий віце-президент O.C. Tanner Institute, автор книги Great Work: How to Make a Difference People Love — бестселера The New York Times.


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Великий потенціал. Припиніть гонитву за успіхом і отримайте більше щастя й гараздівВеликий потенціал. Припиніть гонитву за успіхом і отримайте більше щастя й гараздів
Працюй чотири години на тиждень. Нова психологія успіхуПрацюй чотири години на тиждень. Нова психологія успіху
Міф про мотивацію. Як налаштуватися на перемогуМіф про мотивацію. Як налаштуватися на перемогу

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)